Olin poimimassa viinimarjoja kesämökin pihassa kolme sankkoa jo mustia oli saatu talven varalle. Kahviteltiin siinä kuistilla kun mökin nykyinen omistaja karautti autolla pihaan ja alkoi tivaamaan millä oikeudella olemme siellä ja uhkaili viedä marjat. Sanoin että itse olen pensaat istuttanut kun mökki oli vielä äitini hallussa. En enää tiedä mitä ajatella..
Kyllä harmittaa
13
1460
Vastaukset
- Anonyymi
No varmasti harmittaa, vielä kolme sankollista, ja mustia... Vai pitäskö sanoa värillisiä?
- Anonyymi
Heh. Kerrankin pilke silmäkulmassa tehty kirjoitus. 👍
- Anonyymi
Niin jos omistus oikeus on vaihtunut,niin eikai auta jos on joskus ne istuttanut.Eli rosvo on rosvo.Sama jos minäkin myymiäni metsiä hakkaisin.
- Anonyymi
Sarjassa samallainen tapaus. Manne meni liikkeeseen vohkitun partakoneen kanssa. Tämä ei toimi enää, anna uusi takuuseen.
- Anonyymi
Ompa kummaa jos noin vähästä suututaa kuin marjojen poimisesta
- Anonyymi
Olisit sopinut marjojen poiminnasta nykyisen omistajan kanssa etukäteen. Ymmärrän hyvin tunteesi kun olet itse ne pensaat istuttanut. Sovi asioista nykyisen omistajan kanssa. Toivon todella että pääsette sopuun ja voitte viettää mukavia hetkiä keskenänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit sopinut marjojen poiminnasta nykyisen omistajan kanssa etukäteen. Ymmärrän hyvin tunteesi kun olet itse ne pensaat istuttanut. Sovi asioista nykyisen omistajan kanssa. Toivon todella että pääsette sopuun ja voitte viettää mukavia hetkiä keskenänne.
Kyllä se niin pahasti sano mulle jotta en tohi naamaani näyttää sillä tontilla. Eilenkin vielä itketti sen purkaus.. ehkä myöhemmin syksyllä käyn vielä yötä olemassa kun on avain vielä..Ei pelkoa että tullaan rähjäämään.
- Anonyymi
Omistajalle ja pihapiirin hoitajalle kuulunevat marjat. Outo oikeuskäsitys marjanpoimijalla.
- Anonyymi
Aituuksen ulkopuolelta saa kerätä, eihän sinne pihaan saa edes mennä omin luvin kun sen olet myynyt.
- Anonyymi
Sarkasmin ymmärtäminen on taiteenlaji, ei sovi kaikille.
- Anonyymi
Ehkä lain mukaan kuuluu sille kenen nimi on omistuspaperissa, moraaliseksi omistajaksi näkisin tämän viattoman poimijan ja yöpyjän. Ei varmaan pahaa tarkoita. Sopu sijaa antaa.
- Anonyymi
Perhanan perhana,linnut söivät taas marjani,oisin mielelläni antanut marjat tuolle henkilölle jolla ei ole enää oikeutta omille istutuksille,sovitaan ensivuodesta,punaisia tosin vaan.
- Anonyymi
Olis kannattanut siirtää pensaat ennen mökkikauppaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2084068
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921946Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311648- 1651422
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251326Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91164- 391162
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1321120