Kyllä harmittaa

Anonyymi-ap

Olin poimimassa viinimarjoja kesämökin pihassa kolme sankkoa jo mustia oli saatu talven varalle. Kahviteltiin siinä kuistilla kun mökin nykyinen omistaja karautti autolla pihaan ja alkoi tivaamaan millä oikeudella olemme siellä ja uhkaili viedä marjat. Sanoin että itse olen pensaat istuttanut kun mökki oli vielä äitini hallussa. En enää tiedä mitä ajatella..

13

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No varmasti harmittaa, vielä kolme sankollista, ja mustia... Vai pitäskö sanoa värillisiä?

    • Anonyymi

      Heh. Kerrankin pilke silmäkulmassa tehty kirjoitus. 👍

    • Anonyymi

      Niin jos omistus oikeus on vaihtunut,niin eikai auta jos on joskus ne istuttanut.Eli rosvo on rosvo.Sama jos minäkin myymiäni metsiä hakkaisin.

      • Anonyymi

        Sarjassa samallainen tapaus. Manne meni liikkeeseen vohkitun partakoneen kanssa. Tämä ei toimi enää, anna uusi takuuseen.


    • Anonyymi

      Ompa kummaa jos noin vähästä suututaa kuin marjojen poimisesta

      • Anonyymi

        Olisit sopinut marjojen poiminnasta nykyisen omistajan kanssa etukäteen. Ymmärrän hyvin tunteesi kun olet itse ne pensaat istuttanut. Sovi asioista nykyisen omistajan kanssa. Toivon todella että pääsette sopuun ja voitte viettää mukavia hetkiä keskenänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sopinut marjojen poiminnasta nykyisen omistajan kanssa etukäteen. Ymmärrän hyvin tunteesi kun olet itse ne pensaat istuttanut. Sovi asioista nykyisen omistajan kanssa. Toivon todella että pääsette sopuun ja voitte viettää mukavia hetkiä keskenänne.

        Kyllä se niin pahasti sano mulle jotta en tohi naamaani näyttää sillä tontilla. Eilenkin vielä itketti sen purkaus.. ehkä myöhemmin syksyllä käyn vielä yötä olemassa kun on avain vielä..Ei pelkoa että tullaan rähjäämään.


      • Anonyymi

        Omistajalle ja pihapiirin hoitajalle kuulunevat marjat. Outo oikeuskäsitys marjanpoimijalla.


    • Anonyymi

      Aituuksen ulkopuolelta saa kerätä, eihän sinne pihaan saa edes mennä omin luvin kun sen olet myynyt.

      • Anonyymi

        Sarkasmin ymmärtäminen on taiteenlaji, ei sovi kaikille.


    • Anonyymi

      Ehkä lain mukaan kuuluu sille kenen nimi on omistuspaperissa, moraaliseksi omistajaksi näkisin tämän viattoman poimijan ja yöpyjän. Ei varmaan pahaa tarkoita. Sopu sijaa antaa.

    • Anonyymi

      Perhanan perhana,linnut söivät taas marjani,oisin mielelläni antanut marjat tuolle henkilölle jolla ei ole enää oikeutta omille istutuksille,sovitaan ensivuodesta,punaisia tosin vaan.

    • Anonyymi

      Olis kannattanut siirtää pensaat ennen mökkikauppaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe