Minulla on erittäin matala ääni, josta tytöt tykkää.
Pari entistä tyttöystävää on kertonut saavansa orgasmeja pelkästään kun puhun heille.
2010
Heipulit teille minun rakkaani vaihteen vuoksi 24/7 on jäänyt mainitsematta, mutta nyt.
6
205
Vastaukset
- Anonyymi
Voi wuuf ja ooh, hurjaa, aivan mahtavaa.
Aatelkaas kuulkaa tämä herra vaikkapa Kaijan lämmittelyn artistiksi lurittelemaan sanoituksiaan kitaransa kanssa, niin naarasyleisöstä moni saisi .... tuut tuut.- Anonyymi
Vaikuttaa ihan yli kuusikymppisen eläkeläisrakennusmestarin kielenkäytöltä. Tosin tämä henkilö on henkisesti 6 vuotiaan asteella.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17979950Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuo matala ääni tulee siitä kun aloittajalta menee ripulipaska housuun.
- Anonyymi
Näin kerroitkin sensukka, että ei pysy enää satsit suolessa selkävaivasi vuoksi.
Vaimoni kertoi feisbuug kavereilleen saavansa avio vuoteessamme vavahtelevan rajuja organismeja, aina silloin kun minä olen sairaalassa. Meinasin tulla hulluksi... se lienee turha erikseen mainita...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065