Mutta kuten arvattua, pieleen meni ja luotain tuhoutui törmätessään kuun pintaan.
Nauran tälle uutiselle paskaista naurua, hyvä että kuluttavat resursseja tuohon sekoiluun!
Venäjä valloittaa kuun
6
295
Vastaukset
- Anonyymi
Naurua voi vielä jatkaa jos huomenna Intian oma kuuluotain laskeutuu pehmoisesti kuun pinnalle. Venäläiset nimittäin kiirehtivät omaa kuulentoaan koska halusivat onnistua siinä ennen intialaisia ja miten sitten kävikään?
- Anonyymi
jenkit ei saa edes kokon kuuluontainta maan pinnalta ylös
- Anonyymi
Neuvostoliitto valloitti kuun jo 12.09.1959. Tuolloin luotain Luna 2 teki kuuhun hallitun törmäyksen .
Usan Pioneer 4 teki vastaavan tempun vasta 23.04.1962.
Neuvostoliitolla oli hyvä johtaja eli Nikita Hruštšov.
Usalla oli johtajana nuori mies John F Kennedy.
Meillä ikinuori Urho Kekkonen.- Anonyymi
Intian luotain valloittaa tänään kuun laskeutumalla sen etelänavalle. Saksalaiset olivat ensimmäiset kuun valloittajat. Adolfin komennossa he perustivat 1945 sinne hävityn sodan jälkeen tukikohdan. Argentiina oli vain välietappi.
Suomalainen Timo Vuorensola teki 2012 tuosta suuren suosion saaneen dokumentin
- Anonyymi
Venäjä valloittaa kuun propagandapuheissa ja putten märissä päiväunissa. Intia sen sijaan todella tekee sen. Äärimmäisen nöyryttävää jälleen kerran Putlerille ja venäjälle.
- Anonyymi
Eikös se yksi raketti insinööri jo saanut jotain myrkyllistä sieniruokaa😆
Voi olla että kun alus törmäsi Kuuhun niin insinööri tiesi että nyt on aika syödä ihan omin käsin poimittuja myrkkysieniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684