vuosimalli 1965. Poistin lisähydrauliikan venttiilipaketi ja tulppasin yhteet 4kpl. Pumppu mielestäni alkoi pitämään enemmän meteliä ja tietysti lakkaa kun painaa kytkimen kokonaan pohjaan. Kysymys: oliko siinä ventiilipaketissa kuitenkin jatkuva öljynkierto ja siihen pitäisi tehdä nyt kierto letkulenkillä???? Paine näkyi tulevan siihen toiseen liittimeen joka on siinä pyöreässä kannessa perän sivussa, olisiko se oinen paluulinja? ne kaksi muuta yhtdettä ovat siihen kanteen, toinen istuimen alla venttiilillä.
Vastaukset 2
- Anonyymi
laitoin väliletkun painepuolelta suoraan paluuna takaisin perään, nyt on hiljainen pumppu. Turhaan se tekee ulkopulelle painetta kun ei ole sillä käyttöäkään. Itse asiassa käyntiääni on nyt siistimpi mitä 15 vuoteen mitä minulla on ollut tämä traktori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557