Onko, tai ollut, Joutsassa sellainen maanrakennusfirma kuin Koivumäki Oy?
Joutsan yrityksiä?
7
947
Vastaukset
- Anonyymi
Kotimäki oy on ainaskin. Koivumäkeä on oo kuullutkaa.
- Anonyymi
Kiitos, se sen täytyy olla. Urakoinut Jyväskylässä viime aikoina ainakin lestadiolaisyhtiö Laptille. Oululainen Lapti pyrkii käyttämään formaattinsa mukaisesti uskonveliyrityksiä alihankkijoina.
Lieneekö tämä Kotimäki kerhon jäseniä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, se sen täytyy olla. Urakoinut Jyväskylässä viime aikoina ainakin lestadiolaisyhtiö Laptille. Oululainen Lapti pyrkii käyttämään formaattinsa mukaisesti uskonveliyrityksiä alihankkijoina.
Lieneekö tämä Kotimäki kerhon jäseniä?Ei oo,ovat ihan normaaleja kunnon ihmisiä.
- Anonyymi
Ei liene.
- Anonyymi
Tuskimpa.
- Anonyymi
Yleensä lessut ei anna aliurakoita ulkopuolisille, jollei ole poikkeuksellisen halpa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283