Oletteko huomanneet toimintatapaa, mikä toistuu ainakin isoimpien kaupallisten toimijoiden kanavilla. Kun kuulijamäärät ovat pidempään olleet laskussa niin avuksi otetaan JAETAAN RAHAA. Arvuutellaan mitä onkaan arkunpohjalla. Kuulijat soittaa maksullisiin numeroihin ja sitten lopulta joku voittaa 200 euroa. JES!
Toinen on palkataan nimekäs julkkis juontajaksi.
Kun radiokanavan kuuntelijamäärät sakkaa tai ei kasva JAETAAN RAHAA!
5
299
Vastaukset
- Anonyymi
näin me toimimme
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17981179q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa. Nehän on lähes ilmaisia soittajalle. Eipä paljon ap tiedä kenttää. Ainoat radiot jotka tahkoaa rahaa soitoilla on Pooki ja järviradio.
- Anonyymi
"Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa." Missä kohtaa aloitustani olen väittänyt niillä tehtävän voittoa?
T: ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa." Missä kohtaa aloitustani olen väittänyt niillä tehtävän voittoa?
T: apKerropa AP kun seuraat ketjua että mikä numero ei ole maksullinen? Ehkä nyt 112 mutta kyllä kaikista muista maksu peritään . Järjetön aloitus ja täydellistä tietämättömyyttä. Miksi radioon soittaminen pitäisi olla ilmaista? Nehän tekis hirveen tappion. Ylellekin soittaminen on maksullista mutta sentään tekevät vastapuhelun esim. Puhlari ohjelmassa ja YLE 1 kanavan teemailloissa. Tiedän koska olen soittanut ja mulle on lähetyksestä soitettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398