Oletteko huomanneet toimintatapaa, mikä toistuu ainakin isoimpien kaupallisten toimijoiden kanavilla. Kun kuulijamäärät ovat pidempään olleet laskussa niin avuksi otetaan JAETAAN RAHAA. Arvuutellaan mitä onkaan arkunpohjalla. Kuulijat soittaa maksullisiin numeroihin ja sitten lopulta joku voittaa 200 euroa. JES!
Toinen on palkataan nimekäs julkkis juontajaksi.
Kun radiokanavan kuuntelijamäärät sakkaa tai ei kasva JAETAAN RAHAA!
7
366
Vastaukset
- Anonyymi
näin me toimimme
- Anonyymi
Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa. Nehän on lähes ilmaisia soittajalle. Eipä paljon ap tiedä kenttää. Ainoat radiot jotka tahkoaa rahaa soitoilla on Pooki ja järviradio.
- Anonyymi
"Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa." Missä kohtaa aloitustani olen väittänyt niillä tehtävän voittoa?
T: ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa." Missä kohtaa aloitustani olen väittänyt niillä tehtävän voittoa?
T: apKerropa AP kun seuraat ketjua että mikä numero ei ole maksullinen? Ehkä nyt 112 mutta kyllä kaikista muista maksu peritään . Järjetön aloitus ja täydellistä tietämättömyyttä. Miksi radioon soittaminen pitäisi olla ilmaista? Nehän tekis hirveen tappion. Ylellekin soittaminen on maksullista mutta sentään tekevät vastapuhelun esim. Puhlari ohjelmassa ja YLE 1 kanavan teemailloissa. Tiedän koska olen soittanut ja mulle on lähetyksestä soitettu
- Anonyymi
Jos se toimii niin sittenhän se kannattaa.
- Anonyymi
onko tuo ap olevinaan joku "radioguru" kun käyttää tuommoista lapsellista nimimerkkiä :D :D :D. Aikuistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko tuo ap olevinaan joku "radioguru" kun käyttää tuommoista lapsellista nimimerkkiä :D :D :D. Aikuistu.
Taitaa olla ihan hpguru 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst235262- 2144368
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1413308Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361868Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191678Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1271248