Mistä oikein aloittaisin? Niin, olen nainen ja bernhardinkoirani on myöskin nainen, koiranainen. Minun nimeni on Bella ja koirani nimi on Bertta. Pidämme molemmat miehistä mutta vain oman rotumme miehistä. Olin siveä ja raitis nainen, kunnes sain Bertan pentuna, eräältä silloiselta miesystävältäni. Ja siitä sitten alkoi juomakierteeni, sen vain lisääntyessä Bertan kasvaessa. Meillä oli Bertan kanssa tapana ulkoillessamme iskeä silmämme koiria ulkoiluttaviin miehiin, vuoronperään Bertan iskiessä koiran miehineen ja minun miehen koirineen. Toimme ne sitten kotiin, minun viedessäni oman mieheni omaan sänkyyni ja Bertan viedessä oman poikakoiransa omaan koiransänkyynsä ja pidimme saalistamiemme urosten kanssa joka päivä hauskaa. Ilman Berttaa en jo yli kuusikymppisenä naisena olisi saanut välillä parikymppisiäkin uroksia, vaikka hyvän näköinenhän sentään vieläkin olen. Asiahan nimittäin oli niin, että Bertta sai miehet juomaan, kuten vuosien varrella oli saanut minutkin juomaan ja humalassa miehet oli helppo houkutella sänkyyn. Bertallahan itsellään ei ollut vanhanakaan koirana vaikeuksia saada poikakoiria koiransänkyynsä kun koirathan ei iästä välitä niinkuin me ihmiset.
Siispä konjakkia riitti, enkä ymmärrä vieläkään että mistä Bertta sitä siihen pikku tynnyriinsä oikein sai kun ei loppunut koskaan, ei edes vaikka olisi isompikin porukka ollut sitä samanaikaisesti juomassa. Vuodesta vuoteen sitä kuitenkin aina vain riitti. Kuppi hampaissaan vain tassutteli urossaaliini eteen, tarjoili tälle konjakkia niin kauan kunnes saaliini oli valmis talutettavakseni ja naitavakseni sänkyyni ja vieläpä aamuksikin riitti rapularyyppyjä Bertalla vierailleni tarjoiltavaksi. Aivan sitten mahtavia tällaiset bernhardinkoirat. Suosittelen mitä lämpimämmin.
https://i.pinimg.com/originals/f8/5d/0b/f85d0bb1bce5a601f7f63e59215bc95b.jpg
Minä ja minun rakas bernhardinkoirani.
Anonyymi-ap
3
6678
Vastaukset
Kivan yllättävä kokonaisuus.
Hauska kirjoitus!!!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3354690Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294163Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102522Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21548Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71389- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511294entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471026