Minä ja minun rakas bernhardinkoirani.

Anonyymi-ap

Mistä oikein aloittaisin? Niin, olen nainen ja bernhardinkoirani on myöskin nainen, koiranainen. Minun nimeni on Bella ja koirani nimi on Bertta. Pidämme molemmat miehistä mutta vain oman rotumme miehistä. Olin siveä ja raitis nainen, kunnes sain Bertan pentuna, eräältä silloiselta miesystävältäni. Ja siitä sitten alkoi juomakierteeni, sen vain lisääntyessä Bertan kasvaessa. Meillä oli Bertan kanssa tapana ulkoillessamme iskeä silmämme koiria ulkoiluttaviin miehiin, vuoronperään Bertan iskiessä koiran miehineen ja minun miehen koirineen. Toimme ne sitten kotiin, minun viedessäni oman mieheni omaan sänkyyni ja Bertan viedessä oman poikakoiransa omaan koiransänkyynsä ja pidimme saalistamiemme urosten kanssa joka päivä hauskaa. Ilman Berttaa en jo yli kuusikymppisenä naisena olisi saanut välillä parikymppisiäkin uroksia, vaikka hyvän näköinenhän sentään vieläkin olen. Asiahan nimittäin oli niin, että Bertta sai miehet juomaan, kuten vuosien varrella oli saanut minutkin juomaan ja humalassa miehet oli helppo houkutella sänkyyn. Bertallahan itsellään ei ollut vanhanakaan koirana vaikeuksia saada poikakoiria koiransänkyynsä kun koirathan ei iästä välitä niinkuin me ihmiset.
Siispä konjakkia riitti, enkä ymmärrä vieläkään että mistä Bertta sitä siihen pikku tynnyriinsä oikein sai kun ei loppunut koskaan, ei edes vaikka olisi isompikin porukka ollut sitä samanaikaisesti juomassa. Vuodesta vuoteen sitä kuitenkin aina vain riitti. Kuppi hampaissaan vain tassutteli urossaaliini eteen, tarjoili tälle konjakkia niin kauan kunnes saaliini oli valmis talutettavakseni ja naitavakseni sänkyyni ja vieläpä aamuksikin riitti rapularyyppyjä Bertalla vierailleni tarjoiltavaksi. Aivan sitten mahtavia tällaiset bernhardinkoirat. Suosittelen mitä lämpimämmin.
https://i.pinimg.com/originals/f8/5d/0b/f85d0bb1bce5a601f7f63e59215bc95b.jpg

3

6972

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivan yllättävä kokonaisuus.

• Hauska kirjoitus!!!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe