Minä ja minun rakas bernhardinkoirani.

Anonyymi-ap

Mistä oikein aloittaisin? Niin, olen nainen ja bernhardinkoirani on myöskin nainen, koiranainen. Minun nimeni on Bella ja koirani nimi on Bertta. Pidämme molemmat miehistä mutta vain oman rotumme miehistä. Olin siveä ja raitis nainen, kunnes sain Bertan pentuna, eräältä silloiselta miesystävältäni. Ja siitä sitten alkoi juomakierteeni, sen vain lisääntyessä Bertan kasvaessa. Meillä oli Bertan kanssa tapana ulkoillessamme iskeä silmämme koiria ulkoiluttaviin miehiin, vuoronperään Bertan iskiessä koiran miehineen ja minun miehen koirineen. Toimme ne sitten kotiin, minun viedessäni oman mieheni omaan sänkyyni ja Bertan viedessä oman poikakoiransa omaan koiransänkyynsä ja pidimme saalistamiemme urosten kanssa joka päivä hauskaa. Ilman Berttaa en jo yli kuusikymppisenä naisena olisi saanut välillä parikymppisiäkin uroksia, vaikka hyvän näköinenhän sentään vieläkin olen. Asiahan nimittäin oli niin, että Bertta sai miehet juomaan, kuten vuosien varrella oli saanut minutkin juomaan ja humalassa miehet oli helppo houkutella sänkyyn. Bertallahan itsellään ei ollut vanhanakaan koirana vaikeuksia saada poikakoiria koiransänkyynsä kun koirathan ei iästä välitä niinkuin me ihmiset.
Siispä konjakkia riitti, enkä ymmärrä vieläkään että mistä Bertta sitä siihen pikku tynnyriinsä oikein sai kun ei loppunut koskaan, ei edes vaikka olisi isompikin porukka ollut sitä samanaikaisesti juomassa. Vuodesta vuoteen sitä kuitenkin aina vain riitti. Kuppi hampaissaan vain tassutteli urossaaliini eteen, tarjoili tälle konjakkia niin kauan kunnes saaliini oli valmis talutettavakseni ja naitavakseni sänkyyni ja vieläpä aamuksikin riitti rapularyyppyjä Bertalla vierailleni tarjoiltavaksi. Aivan sitten mahtavia tällaiset bernhardinkoirat. Suosittelen mitä lämpimämmin.
https://i.pinimg.com/originals/f8/5d/0b/f85d0bb1bce5a601f7f63e59215bc95b.jpg

3

6968

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivan yllättävä kokonaisuus.

• Hauska kirjoitus!!!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      877
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      865
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      159
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      31
      590
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      580
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe