Mistä oikein aloittaisin? Niin, olen nainen ja bernhardinkoirani on myöskin nainen, koiranainen. Minun nimeni on Bella ja koirani nimi on Bertta. Pidämme molemmat miehistä mutta vain oman rotumme miehistä. Olin siveä ja raitis nainen, kunnes sain Bertan pentuna, eräältä silloiselta miesystävältäni. Ja siitä sitten alkoi juomakierteeni, sen vain lisääntyessä Bertan kasvaessa. Meillä oli Bertan kanssa tapana ulkoillessamme iskeä silmämme koiria ulkoiluttaviin miehiin, vuoronperään Bertan iskiessä koiran miehineen ja minun miehen koirineen. Toimme ne sitten kotiin, minun viedessäni oman mieheni omaan sänkyyni ja Bertan viedessä oman poikakoiransa omaan koiransänkyynsä ja pidimme saalistamiemme urosten kanssa joka päivä hauskaa. Ilman Berttaa en jo yli kuusikymppisenä naisena olisi saanut välillä parikymppisiäkin uroksia, vaikka hyvän näköinenhän sentään vieläkin olen. Asiahan nimittäin oli niin, että Bertta sai miehet juomaan, kuten vuosien varrella oli saanut minutkin juomaan ja humalassa miehet oli helppo houkutella sänkyyn. Bertallahan itsellään ei ollut vanhanakaan koirana vaikeuksia saada poikakoiria koiransänkyynsä kun koirathan ei iästä välitä niinkuin me ihmiset.
Siispä konjakkia riitti, enkä ymmärrä vieläkään että mistä Bertta sitä siihen pikku tynnyriinsä oikein sai kun ei loppunut koskaan, ei edes vaikka olisi isompikin porukka ollut sitä samanaikaisesti juomassa. Vuodesta vuoteen sitä kuitenkin aina vain riitti. Kuppi hampaissaan vain tassutteli urossaaliini eteen, tarjoili tälle konjakkia niin kauan kunnes saaliini oli valmis talutettavakseni ja naitavakseni sänkyyni ja vieläpä aamuksikin riitti rapularyyppyjä Bertalla vierailleni tarjoiltavaksi. Aivan sitten mahtavia tällaiset bernhardinkoirat. Suosittelen mitä lämpimämmin.
https://i.pinimg.com/originals/f8/5d/0b/f85d0bb1bce5a601f7f63e59215bc95b.jpg
Minä ja minun rakas bernhardinkoirani.
Anonyymi-ap
3
6460
Vastaukset
Kivan yllättävä kokonaisuus.
Hauska kirjoitus!!!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27217604Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212512Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736222MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny345178Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775048Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.584196Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja513773Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003712NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun673496Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463179