Suomi24 sairauspalsta.

Anonyymi-ap

Sepelvaltimoissa on kahdessa kohdassa 50% stenoosi, kaikilla on jonkinlainen, myös sinulla... oireet alkavat vasta 75% joten kipujen syynä ei ole ahtautuma, syytä parhaillaan selvitellään, viime yönä 12:21 rintakipu iski taas, pisimmillään kohtaus on kestänyt sen aikaa että pääsen vessaan yleensä paskalle tulee tai ei, nitrot auttavat muutamassa minuutissa, kohtaus tulee aina nukkuessa, ei koskaan päivällä, paitsi puoli vuotta sitten makuulla, nyt ei tule näitä enään, lainkaan.... Muutaman kerran vaimo on vienyt minut sairaalaa, ekg on ihan pielessä, osaan muuten lukea jonkin verran sitä aika helvetin hyvä keksintö, nitraatti infuusio poisti kivun sekunnissa.... siis viisikerrosta kävelen kivutta joka päivä ylös alas, ei kipuja... yöllä nukkuessa tulee pari kertaa kuukaudessa, oletus diagnoosi on mutta ei 100% varmaa.

2

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla myös kova kunto... peukalo iskut lähtee kuin tutti lapsen suusta ja kospahtaa maaliin usean danin tarkkuuvella... alkaa tää savon kieli jo tarttuva tiällä hanka salamella. Perus terveenä en ota kuin buranaa sillon tällön.
      Olen geneettisesti pullea ja isäni sairasti myös pulleutta sekä reumaa raumalla.
      Pulleuteni ei johdu pitsoista eikä todellakaan possoista, joista minulla on valtava kokemus. Erinomaisia tuplahillon kera.

Taistelin itseni kuin rambo palboa sairas eläkkeelle, riehuin kelassa, sairaalassa, sossussa, vakuutus yhtiössä ja pöpilässä kuin rokka siinä rokka kolmosessa, jota näytteli Sdallone. Suosittelen pojun katsomaan sen.

Sitten sain happilaitteet kotiin letkuineen kun henki vinkui jo matkalla ripulille, erinomainen laitteisto. Lääkäri kuitenkin katsoi tukkaani ja totesi että veri kokeita ei tarvi ottaa kun on tukka tuollainen. Siitä sitten menin rappuset alas ja sain flimmerin ja aloin nähdä ikärajoja ulkona liikkuessani. kauhia liikenne jossa yksikin poika ajoi vaan vaikka edessä rekka.

Sitten sain nitrot ja ekg laitteet, erinomaiset laitteet ja osaan lukea kun ekg on pielessä. Siihen ei auta liikunta vaan se kun menee paskalle ja kääntää sitten kylkeä ja laittaa letkut ja piuhat ja nitrot ja veren paine lääkkeet ja sepen valtimo tauti lääkkeet ja astma lääkkeet. Kun stenuusi iskee, en ehdi vessaan, muutaman kerran vaimo on tuonut potan ja muutaman kerran tapetoinut kammarin seinät uudelleen.
      Kävelen kivutta rappusia testatakseni tuleeko kipua ja sitten otan nitraatteja taas ja menen taas vessaan paskalle se auttaa jos tulee possot pellolle ja ranskikset.

Oletus on että olen kova kuntoinen, tai jopa yli kunnossa. Lääkäri totesi niin kun näki tukkani ja määräsi vaan hyvää iltaa. Siksi meidän ei tarvi muuttaa Suomeen, koska meillä menee todella hyvin täällä ja nautimme täyttä emälää joka päivä.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­N­y­­­m­­­f­o­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17981541B

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe