Helpotetaan poliisin työtä

Anonyymi-ap

Miten potentiaalinen rikollinen tunnistetaan, käytösmallit ja luonteenpiirteet?

13

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rikollinen on impulsiivinen.

    • Anonyymi

      Rikollinen on lyhytjännitteinen eläen hetkessä etsien välitöntä tyydytystä elämäänsä, koska seuraavassa hetkessä hän voi olla menettänyt tilaisuutensa.

      • Anonyymi

        Rikollinen voi olla ja hyvin usein onkin, henkilö joka asemansa turvin kykenee tekemään rikoksia laidasta laitaan ja siisällyttää tekemisensä toisten kontolle. näinhän toimi ex.rikos ylikomisaario j.aarniokin.

        Eikän hän ole suinkaan ainut.


      • Anonyymi

        Ei Suomessa teloiteta ketään, tutustu lainsäädäntöön.


    • Anonyymi

      Rikollinen elämäntapa suosii välitöntä juhlimista, sillä huomenna voi olla myöhäistä juhlia rahojen puutteen tai muun juhlimisen estävän syyn takia.

    • Anonyymi

      Rikollinen tekee rikoksen harvoin vain kerran vaan hän toistaa rikollisia tekojaan.

    • Anonyymi

      Rikollinen vihaa poliisia, koska hän ei halua noudattaa yhteiskunnan yhteisiä pelisääntöjä, joita pelisääntöjen noudattamista poliisi valvoo.

    • Anonyymi

      Poliisien kannattaisi käydä Espoon poliisissa opintomatkalla.

    • Anonyymi

      Rikollisella on heikko käyttäytymisen hillintä.

    • Anonyymi

      Rikollisella on jo hyvin nuorena käytösongelmia.

    • Anonyymi

      Rikolliselle on tyypillistä vastuuttomuus omista teoista.

    • Anonyymi

      Rikolliselta puuttuu rikottuaan yhteiskunnan normeja katumus ja syyllisyydentunne. Häntä harmittaa lähinnä rikoksista kiinnijääminen.

    • Anonyymi

      Rikolliset hyväksikäyttävät toisia armotta. Valehtelu omia etuja ajakseen tuntuu heistä luonnolliselta, koska he itse määrittävät itselleen ne normit, joita he haluavat noudattaa voimassaolevasta normijärjestelmästä ja yleisistä säännöistä riippumatta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe