Viimeinen tanssi

Anonyymi-ap

Kesän rapukekkerit olivat pulkassa ja vieraat lähteneet yhtä lukuunottamatta. Julius oli jäänyt odottamaan äitiään, jonka piti hakea poika ( 17 v.) Ilmeisesti äiti oli sammunut naapurimökille. Olimme vaimoni ja juliuksen kanssa kolmestaan. Julius oli tuollainen hoikka ja hiljaisen oloinen kaveri. Vaimoni jututti häntä, kyseli tyttöystävistä ym. sellaista. Laitoin tunnelmaan sopivaa musiikkia ja vaimoni halusi tanssia. Sanoin, että se on Juliuksen vuoro nyt, mä olen sen verta humalassa. Katselin vaimoni ja pojan tanssimista, melkoista hinkkaamista. Poika käväisi välillä WC.ssä ja juomassa yhden oluen. Vaimo tuli viereeni ja kuiskasi " On Kaverilla aikamoinen meisseli" "Jaa" naurahdin. Vaimo pyörähti makkarissa ja hän oli pukeutunut korkkareihin ja viinpunaisiin alusasuihin. Sifonkinen paitauli päällä. Eipä jäänyt mikään arvailujen varaan. Poika tuli ja vaimo soitti lattialle. Tanssiminen jatkui, tosin poika pälyili minua hämillään. Näytin peukkua ylöspäin. Vaimo riisui pojan t-paidan ja lopuksi shortsit. Ja oli se ihan iso ja komeasti stondiksessa ylöspäin. Vaimo heitti paitulin lattialle ja pikkarit myös. Nojasi soffan reunuksele, levitti säärennsä ja otti pojan lemmenkalun käteensä ja ohjasi sen hitaasti sisäänsä. Poika katseli minua hätääntyneenä, mutta kun näytin oikein kahdella kädellä peukkua ylöspäin hän työnsi muutaman kerran ja se oli sitten siellä. Auto tuli pihaan, poika keräsi vaatteensa ja meni vessaan, vaimoni makuuhuoneeseen. Pojan äiti pahoitteli myöhästymistään ja kyseli miten ilta oli mennyt. Kerroin totisella naamalla, että vaimo meni jo nukkumaan ja me miehet tässä kertailimme kalajuttuja.

2

6083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti tapaatte vielä.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      192
      7596
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      83
      4179
    3. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      5
      3877
    4. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      385
      3670
    5. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      190
      3352
    6. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      97
      3010
    7. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      28
      2524
    8. Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?

Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä
      Maailman menoa
      121
      2523
    9. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      61
      2100
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1973
    Aihe