Viimeinen tanssi

Anonyymi-ap

Kesän rapukekkerit olivat pulkassa ja vieraat lähteneet yhtä lukuunottamatta. Julius oli jäänyt odottamaan äitiään, jonka piti hakea poika ( 17 v.) Ilmeisesti äiti oli sammunut naapurimökille. Olimme vaimoni ja juliuksen kanssa kolmestaan. Julius oli tuollainen hoikka ja hiljaisen oloinen kaveri. Vaimoni jututti häntä, kyseli tyttöystävistä ym. sellaista. Laitoin tunnelmaan sopivaa musiikkia ja vaimoni halusi tanssia. Sanoin, että se on Juliuksen vuoro nyt, mä olen sen verta humalassa. Katselin vaimoni ja pojan tanssimista, melkoista hinkkaamista. Poika käväisi välillä WC.ssä ja juomassa yhden oluen. Vaimo tuli viereeni ja kuiskasi " On Kaverilla aikamoinen meisseli" "Jaa" naurahdin. Vaimo pyörähti makkarissa ja hän oli pukeutunut korkkareihin ja viinpunaisiin alusasuihin. Sifonkinen paitauli päällä. Eipä jäänyt mikään arvailujen varaan. Poika tuli ja vaimo soitti lattialle. Tanssiminen jatkui, tosin poika pälyili minua hämillään. Näytin peukkua ylöspäin. Vaimo riisui pojan t-paidan ja lopuksi shortsit. Ja oli se ihan iso ja komeasti stondiksessa ylöspäin. Vaimo heitti paitulin lattialle ja pikkarit myös. Nojasi soffan reunuksele, levitti säärennsä ja otti pojan lemmenkalun käteensä ja ohjasi sen hitaasti sisäänsä. Poika katseli minua hätääntyneenä, mutta kun näytin oikein kahdella kädellä peukkua ylöspäin hän työnsi muutaman kerran ja se oli sitten siellä. Auto tuli pihaan, poika keräsi vaatteensa ja meni vessaan, vaimoni makuuhuoneeseen. Pojan äiti pahoitteli myöhästymistään ja kyseli miten ilta oli mennyt. Kerroin totisella naamalla, että vaimo meni jo nukkumaan ja me miehet tässä kertailimme kalajuttuja.

2

6478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti tapaatte vielä.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      99
      1136
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      752
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      646
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      510
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      502
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      500
    8. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      42
      462
    9. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      457
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      451
    Aihe