Kesän rapukekkerit olivat pulkassa ja vieraat lähteneet yhtä lukuunottamatta. Julius oli jäänyt odottamaan äitiään, jonka piti hakea poika ( 17 v.) Ilmeisesti äiti oli sammunut naapurimökille. Olimme vaimoni ja juliuksen kanssa kolmestaan. Julius oli tuollainen hoikka ja hiljaisen oloinen kaveri. Vaimoni jututti häntä, kyseli tyttöystävistä ym. sellaista. Laitoin tunnelmaan sopivaa musiikkia ja vaimoni halusi tanssia. Sanoin, että se on Juliuksen vuoro nyt, mä olen sen verta humalassa. Katselin vaimoni ja pojan tanssimista, melkoista hinkkaamista. Poika käväisi välillä WC.ssä ja juomassa yhden oluen. Vaimo tuli viereeni ja kuiskasi " On Kaverilla aikamoinen meisseli" "Jaa" naurahdin. Vaimo pyörähti makkarissa ja hän oli pukeutunut korkkareihin ja viinpunaisiin alusasuihin. Sifonkinen paitauli päällä. Eipä jäänyt mikään arvailujen varaan. Poika tuli ja vaimo soitti lattialle. Tanssiminen jatkui, tosin poika pälyili minua hämillään. Näytin peukkua ylöspäin. Vaimo riisui pojan t-paidan ja lopuksi shortsit. Ja oli se ihan iso ja komeasti stondiksessa ylöspäin. Vaimo heitti paitulin lattialle ja pikkarit myös. Nojasi soffan reunuksele, levitti säärennsä ja otti pojan lemmenkalun käteensä ja ohjasi sen hitaasti sisäänsä. Poika katseli minua hätääntyneenä, mutta kun näytin oikein kahdella kädellä peukkua ylöspäin hän työnsi muutaman kerran ja se oli sitten siellä. Auto tuli pihaan, poika keräsi vaatteensa ja meni vessaan, vaimoni makuuhuoneeseen. Pojan äiti pahoitteli myöhästymistään ja kyseli miten ilta oli mennyt. Kerroin totisella naamalla, että vaimo meni jo nukkumaan ja me miehet tässä kertailimme kalajuttuja.
Viimeinen tanssi
Anonyymi-ap
2
5149
Vastaukset
Toivottavasti tapaatte vielä.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767