Tämähän on jo maan petoksellsita toimintaa. ei missään muussa maassa sähkö maksa näin paljoo.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mikään kansan talous ei kestä vahigoitumatta tämmöistä laillista ryöstämistä jota energian hinnat edustaa.
- Anonyymi
Kertoivat että nuo huoltotyöt sun muut on tarkoin harkittuja.Sitä ei tarina kerro kenen rahapussista katsottuna.
- Anonyymi
Niin taitaa olla. ja se uniperin myynti saksalle. joka olikin kulta kaivos sakuille.. miten meillä suomessa on niin sta...tyhmiä päättäjijä?
- Anonyymi
SÄHKÖN KULUTUKSEN NS PIKKU TAPPIO KESÄ AIKAAN EI HAITTAA SÄHKÖ YHTIÖÖN SIJOITTANEILLE OSAKKEEN OMISTAJIA MUTTA TALVI ON TULOSSA JA VOITTO MONI TUHAT KERTANEN ON SIIS ALKANU SUURI VARKAUS, ROSVOUS, PUHALLUS KANSALTA ROSVOILLE KAPITALISTEILLE JA OSINGOT MAHTAVAT KANNATTIKO ÄÄNESTÄÄ KOKOOMUSTA HÄH. EI OLE SATTUMAA ETTÄ USEA VOIMALAITOS SAMAAN AIKAAN REMPASSA JA HUOLLOSSA TÄÄ ON KUSETUSTA HUIJAUSTA.
- Anonyymi
On se kummaa se sähkön hinnan vaihtelu, Canadassa ei sitä ole, kun on vain yksi tuottaja, hallituksen omistamat vesivoimalaitokset.
Itä Canadassa on atomivoimaloita.
Suomalaisten maailman suurin onnellisuus kuitenkin on puserossa ja pysyy, tapahtuipa mitä tahansa.
- Anonyymi
Tämän se Marinin Bilehallitus sai aikaiseksi viher-hörhöilyllään!
- Anonyymi
Suomessa kalleinta bensaa ja sähköö ja ruokaa ja asuminen.
- Anonyymi
Nyky hallitus se buustaa nämäkin epäkohdat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398