Millaista on työskennellä tuolla henkilökohtaisena avustajana? Toimiiko homma niin kuin yrityksen sivuilla annetaan ymmärtää?
Suomen Seniorihoiva Oy - Kokemuksia?
7
3161
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole saanut vastausta kysymykseesi, mutta minulla on vanhempani asiakkuudesta Suomen Seniorihoivassa kokemusta jo reilut puoli vuotta.
Olen ymmärtänyt, ettei yritys panosta avustajien ohjaamiseen ja työn koordinointiin. Avustajat joutuvat tosi paljon kysymään hyvin yksinkertaisia asioita meiltä omaisilta, vaikka kaikki on selkeästi sovitti heidän esimiehensä kanssa. Emme ole saaneet selville, missä tiedonkulku tökkii. Niinpä minä viikottain, lähes päivittäin, yhteyksissä avustajien kanssa, jotka seisovat sormi suussa miettimässä tarttisko tehdä jotakin.
Avustajat ovat mukavia ihmisiä, mutta joko heidät on pomon taholta peloteltu puolikuoliaaksi tai palkka on niin kehno etteivät vaan halua tehdä mitään oma-aloitteista. AInakaan he eivät tiedä yrityksensä sääntöjä ja sopimuksia, koska niistä on väännetty monet kerrat.
Suomen Seniorihoiva lupaa tosi paljon asiakkailleen, mutta käytöntä ei niin mene. Säälin avustajia, koska he eivät selkeästikään saa tukea pomoiltaan.- Anonyymi
Raakaa bisnestä koko homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raakaa bisnestä koko homma.
Mainostaminen lisääntynyt koko ajan ihan riesaksi asti. Kun yrityksellä alkaa mennä katteet alaspäin, niin yritetään mainonnalla houkutella lisää asiakkaita.
- Anonyymi
Huono palkka, toimiston väki ihan pihalla mitä kentällä tapahtuu.
- Anonyymi
Miten seniorihoiva voi ottaa työharjoittelun lähihoitaja opiskelijan,joka on Venäjän kansalainen?Tämä "opiskelija"on toiminut Venäjällä poliisina?!
- Anonyymi
Meillä on ollut positiiviset kokemukset äitimme hoivasta jo parin vuoden ajan. Vointi on nykyään parempi ja hän on silminnähden piristynyt. Kiitos ihanien avustajien!
- Anonyymi
Ehdottaa palkkaa alle tessin eli ei hyvä.
On muita toimijoita, jotka maksavat paljon paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428