Katselimme mieheni kanssa huvin vuoksi lastenohjelmia, että millaista tarjontaa Netflixissä on pienille.
Ja täytyy sanoa, että järkytyin. Aivan hirveissä ja pelottavissa ohjelmissa ikärajaksi asetettu VAIN 7plus...
Mm. Karmivat Grimmin Tarinat: Jaksoissa mm. leikataan lapsien päät irti, seivästetään ihminen, Kerttu leikkaa sormensa irti yms.... Kertoja sanoo toisen jakson lopussa mm. Näin: Kannattaa sulkea pienempien silmät, tai voihan ne puhkoa??!! Ööö.. Sama kertoja jaksaa tarinan aikana "kehua" lapsia, jotka on uskaltaneet katsoa ohjelmaa näin pitkälle?
EI todellakaan sovi noin pienille. Itse sain traumoja pienenä jo muumilaakson möröstä.
Myös Spellpound on todella raaka ja pelottava ja ikäraja samaa tasoa.. Ja näitä riittää!!
Huolestuin, miten hirveää kielenkäyttöä, väkivallan ihannointia sekä pervojakin kohtauksia yms on lapsille siis alle 9 vuotialle tarjolla...
Jep. Kannattaa vanhemmat ihan tosissaan katsoa, mitä lapset sieltä seuraavat, kaikki ei todellakaan ole sopivia sisällöltään, vaikka vaikuttaisikin siltä.
ikärjat ihan väärin
Anonyymi-ap
1
209
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023