Olen 15v tyttö ja pitäisi ostaa uudet farkut. Millaisia suosittelette ja minkä merkkisiä?
Uudet farkut
22
553
Vastaukset
No ite käytän Skini jeanssejä. En tiedä lausutaanko ne noin mutta, merkistä en ole varma
- Anonyymi
Onko sulla miten tiukat farkut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis 13 bitytöllä?
Anonyymi kirjoitti:
No ei kovin tiukat. Silleen että muodot näkee kivasti😊
- Anonyymi
13vbityttö kirjoitti:
No ei kovin tiukat. Silleen että muodot näkee kivasti😊
Katseleeko sua tytöt ja pojat?
Anonyymi kirjoitti:
No ei kumpikaan sukupuoli erityisemmin. mutta itse yritän luoda katse kontakteja.
- Anonyymi
13vbityttö kirjoitti:
No ei kumpikaan sukupuoli erityisemmin. mutta itse yritän luoda katse kontakteja.
Oletko koulusta iskenyt jonkun kivan tytön?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koulusta iskenyt jonkun kivan tytön?
no en vielä. olen suhteessa muuten. pojan kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Aa no pojat kai joo ja tytöistä en tiedä.
13vbityttö kirjoitti:
Ja nyt kun tiedät minusta vähän niin kysyisin sinulta vähän myös.
Ikä?
Pituus?
Sukupuoli?Ei ole pakko kertoa. Mutta voit jatkaa kyselyä jos haluat.
- Anonyymi
13vbityttö kirjoitti:
Ei ole pakko kertoa. Mutta voit jatkaa kyselyä jos haluat.
Tyttö olen ja 14v. Mä kyllä tyydytän itseäni säännöllisesti. Entä sinä?
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö olen ja 14v. Mä kyllä tyydytän itseäni säännöllisesti. Entä sinä?
no välillä sitä tulee hommailtua kyllä. 7lk alku on vain vienut aikaa. no mitä välineitä käytät. ite haluisin esim dildon mutta poorukat eri mieltä.
- Anonyymi
13vbityttö kirjoitti:
no välillä sitä tulee hommailtua kyllä. 7lk alku on vain vienut aikaa. no mitä välineitä käytät. ite haluisin esim dildon mutta poorukat eri mieltä.
Teetkö sormin? Mulla dildo mutta sorminkin teen.
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö sormin? Mulla dildo mutta sorminkin teen.
No sormilla tai tai . Tää on ehkä outoa mutta poskipuna puikolla. En enää käytä sitä poskipunan levittämiseen!
- Anonyymi
13vbityttö kirjoitti:
No sormilla tai tai . Tää on ehkä outoa mutta poskipuna puikolla. En enää käytä sitä poskipunan levittämiseen!
Okei. Ei siinä mitään kun sekin varmaan toimii. Minkä merkkisiä tamponeja käytät?
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Ei siinä mitään kun sekin varmaan toimii. Minkä merkkisiä tamponeja käytät?
No en käytä tampponeeja😅 käytän siteitä. Yritin kerran työntää sen sinne mutta se vaan tipui aina pois.
13vbityttö kirjoitti:
No en käytä tampponeeja😅 käytän siteitä. Yritin kerran työntää sen sinne mutta se vaan tipui aina pois.
huomasi että olit yrittänyt vastata tuohon lauseeseni no käytän alwaysia. olisi kiva jatkaa kskustelua kanssasi jos sopii? on vain ollut kiire.
- Anonyymi
Boot cut malliset. Sitten bootsikauppaan ja ruudullisen flanellipaidan kauppaan ja kirsikaksi Stetson-kauppaan:)
baggy jeans>>
merkkei ny on monta mut lempparit on big boy jeans ja gone pants
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973