Käyttäessäni Outlookia on viime päivinä alkanut n. 30 sek välein näyttöön pamahtanut ikkunoita, joissa Microsoft Apps & Services vaatii pääsyä ja kaikkia oikeuksia gmail-tileilleni. Homma keskeytyy kun täytyy 2-8 kertaa napsutella ruksista näytöt pois. Tietääkö joku mistä kysymys?
Miksi Microsoft Apps & Services vatii oikeuksia gmail-tileilleni
4
538
Vastaukset
- Anonyymi
Microsoft-sovellukset ja -palvelut on yleinen todennussovellus, joka yhdistää useita Microsoftin sovelluksia ja palveluita sähköpostipalveluntarjoajiisi. Teemme tämän pitääksemme kokemuksesi yhtenäisenä eri Microsoft-sovelluksissa, joihin muodostat yhteyden. Pyydämme suostumustasi yhteyden muodostamiseen kuhunkin näistä Microsoft-sovelluksista ja annamme sinulle mahdollisuuden todentaa ja yhdistää sähköpostitilisi tuettuihin Microsoft-sovelluksiin turvallisesti. Kun esimerkiksi yhdistät Gmail-tilisi Outlookiin tai Cortanaan, "kirjaudu sisään jatkaaksesi" -nimi sanoo "Microsoft-sovellukset ja palvelut".
Jotkut Microsoft-tuotteet käyttävät samaa Google-todennusavainta yhteyden muodostamiseen Gmail-tiliisi. Kun muodostat yhteyden Gmail-tiliisi, tallennamme ja suojaamme tiedot, jotka olet antanut meille Googlelta. Riippuen tuotteesta, johon yhdistät, tämä voi sisältää:
Perusprofiilisi tiedot (nimi, sähköpostiosoite, syntymäpäivä, maa)
Gmailissa lähettämäsi ja vastaanottamasi sähköpostit
Nykyiset ja uudet yhteystietosi
Kalenteritapahtumasi
Google Drive -tiedostosi - Anonyymi
lataa koneellesi nordea appi ja tunnistautumine [ID], eli molemmat
- Anonyymi
Miten se avaajaa auttaa.
- Anonyymi
POISTA WINDOWSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1531664Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla191150Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele881080- 421057
- 66881
- 107856
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45808Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113794Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183778Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68761