Kaikilla löytämilläni tietoturvapalveluntarjoajilla on ilmaisia kokeilujaksoja tuotteisiinsa.
Vaan YHDESSÄKÄÄN ei mainita sitooko kokeilujakso myöhemmin tilaamaan tuotteen. Onko esim F Securen ilmainen kokeilujakso sitova? Ainakin mainostavat että voi saada jopa30 päivän tilauksesta rahat takaisin jos ei ole tyytyväinen. Jos ottaa tuollaisen kokeilujakson, onko vaara että tulee tilanneeksi tuotteen vaikka ei välttämättä myöhemmni haluakaan?
Jotenkin haiskahtaa kun ei mainita mitään kokeilujakson päättymisen jälkeisestä ajasta. 🤔
Sitten toinen kysymys: Onko millään lafkalla tarjolla vanhoihin koneisiin ja käyttöjärjestelmiin tietoturvaohjelmia? Kaikissa näyttäisi vaatimuksena olevan suht. uusi käyttöjärjestelmä.
Tietoturvaohjelmien ilmaiset kokeilujaksot?
Anonyymi-ap
3
257
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei tarvitse laittaa pankkitietoja niin eihän ne voi laskuttaa mitään. Toisaalta ei nykypäivänä edes kannata moisia hankkia kun Windowsissa on jo itsessään erinomainen ilmainen torjunta..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006