Oletko huomannut, että naiset eivät pukeudu naiseksi eikä miehet mieheksi? Jokainen ainoastaan pukeutuu. Niinpä olen sitä mieltä että jokaisen kannattaa pukeutua omaksi itsekseen, riippumatta siitä kummanko sukupuolen vaatteita päälleen pukee.
Olen käyttänyt miesten vaatteita melkein koko pienen ikäni, mutta nyt olen vaihtanut kaikki vaatteeni naisten vaatteisiin ja hävittänyt kaikki miesten vaatteeni. Pukeudun siis niihin vaatteisiin mitä minulla on ja olen niissä onnellinen. Ihan vain yksinkertaisesti: viihdyn paremmin naisten vaatteissa ja siinä kaikki. En siis pukeudu naiseksi tai mieheksi vaan omaksi itsekseni.
Valinta on oma asiani, ja muiden mielipiteet siitä eivät hirveästi kiinnosta.
Mutta kommenttinne kiinnostaa!
Omaksi itseksi pukeutuminen
4
473
Vastaukset
- Anonyymi
En pukeudu.
T: naturisti- Anonyymi
Sama, olen itse kädellisseksuaali. Juoksen metsässä välillä neljällä raajalla tai sitten roikun puiden oksista käsillä. Annan karvojen kasvaa.
Hieno kirjoitus itse kun olen vanhempi niin pukeudun kans kotona naisten alusasussa jne mutta sit ulkona muualla miehenä ja olen tyytyväinen itseeni ja mitäpä se muille kuuluukaan jos seksiä niin voin olla naisen roolissa alusasuissa tai ilman asuja nakuna eli ollaan niinkuin kuin haluamme Puss
Itse puheudun välillä pukuun ja välillä maastovermeisiin. Ihan miltä tuntuu. Ei kiinosta toisten mielipiteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996