Luki, ettei yöksi saa jättää älypuhelinta lataukseen

Anonyymi-ap

Minä piut piittaan siitä, jos akku on vähissä.

18

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laittaa 30 min ennen nukkumaanmenoa lataukseen niin se riittää. Jos laitteessa on vähintään 80W pikalataus

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kautta historian on ollut teeseitse miehiä.

• Anonyymi

Kivaa herätä yöllä kun puhelin tai laturi on liekeissä.

• Anonyymi

Siis Apple sanoi, ettei pidä ladata sängyssä esim. peiton alla. Suomen media yritti vääntää tämän joksikin yleiseksi yöllä lataamisen kielloksi.

• Anonyymi

Apple haluaa aina rajoittaa ihmisten elämään ja laittaa heidät maksamaan maltaita jopa pienistä lisälaitteista.

• Anonyymi

Eiköx peiton alla ole hyvä ladata nukkuessa, koska silloin ei talo pala jos syttyy palamaan se puhelin, vaan herää ja pystyy sammuttamaan.

Jos jollekin puhe-elin on niin rakas esine että sen kanssa pitää myös nukkuakin peiton alla, niin tuo on se hyötypuoli asiasta.

• Anonyymi

Turvallisuussyistä pidä puhelin lähelläsi ladattaessa, eli peiton alla nukkuessasi, vieressä.

• Anonyymi

Paras paikka jälkovälissä kun täristää kivasti poikakaverin soittaessa ja herää hyvin...

• Anonyymi

Minä nukun öisin enkä tarvitse silloin sen enempää puhelinta kuin mitään muitakaan vitkuttimia. Lataukset voi hoitaa hereillä ollessa.

• Anonyymi

"Kaikkihan" sen tietää tulipaloriski."

• Anonyymi

Kuka luki?

• Anonyymi

Ei ainakaan ääneen ole kukaan lukenut.

• Anonyymi

Kuuluisat viimeiset sanat.

• Anonyymi

Sinkkiämpäri on edullinen ratkaisu. Rupean käyttämään sitä myös kun hammasharja on latauksessa.
      Suosittelen.

• Anonyymi

Pitääkö laittaa kansi päälle? Olen jo huolestunut.

• Anonyymi

Koska en töissä tarvi omaa puhelinta jätän sen aina töihin lähtiessäni kotiin latautumaan.

Näin vältyn noilta yölatauksen riskeiltä.

• Anonyymi

Mutta kun sekään ei ole suositeltavaa. Jos kukaan ei ole kotona, ja laturi ylikuumenee tai akku kärähtää, niin tulipalon vaara on olemassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3925
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2557
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2050
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      501
      1716
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1685
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1644
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1586
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1364
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1166
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1134
    Aihe