Minä piut piittaan siitä, jos akku on vähissä.
Luki, ettei yöksi saa jättää älypuhelinta lataukseen
18
514
Vastaukset
- Anonyymi
Laittaa 30 min ennen nukkumaanmenoa lataukseen niin se riittää. Jos laitteessa on vähintään 80W pikalataus
- Anonyymi
Joo, luimmekin seikkailustasi viime yönä. Elämä on noin jännittävämpää.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009802313.html - Anonyymi
Kautta historian on ollut teeseitse miehiä.
- Anonyymi
Kivaa herätä yöllä kun puhelin tai laturi on liekeissä.
- Anonyymi
Siis Apple sanoi, ettei pidä ladata sängyssä esim. peiton alla. Suomen media yritti vääntää tämän joksikin yleiseksi yöllä lataamisen kielloksi.
- Anonyymi
Apple haluaa aina rajoittaa ihmisten elämään ja laittaa heidät maksamaan maltaita jopa pienistä lisälaitteista.
- Anonyymi
Eiköx peiton alla ole hyvä ladata nukkuessa, koska silloin ei talo pala jos syttyy palamaan se puhelin, vaan herää ja pystyy sammuttamaan.
Jos jollekin puhe-elin on niin rakas esine että sen kanssa pitää myös nukkuakin peiton alla, niin tuo on se hyötypuoli asiasta. - Anonyymi
Turvallisuussyistä pidä puhelin lähelläsi ladattaessa, eli peiton alla nukkuessasi, vieressä.
- Anonyymi
Paras paikka jälkovälissä kun täristää kivasti poikakaverin soittaessa ja herää hyvin...
- Anonyymi
Minä nukun öisin enkä tarvitse silloin sen enempää puhelinta kuin mitään muitakaan vitkuttimia. Lataukset voi hoitaa hereillä ollessa.
- Anonyymi
"Kaikkihan" sen tietää tulipaloriski."
- Anonyymi
Kuka luki?
- Anonyymi
Ei ainakaan ääneen ole kukaan lukenut.
- Anonyymi
Kuuluisat viimeiset sanat.
- Anonyymi
Sinkkiämpäri on edullinen ratkaisu. Rupean käyttämään sitä myös kun hammasharja on latauksessa.
Suosittelen.- Anonyymi
Pitääkö laittaa kansi päälle? Olen jo huolestunut.
- Anonyymi
Koska en töissä tarvi omaa puhelinta jätän sen aina töihin lähtiessäni kotiin latautumaan.
Näin vältyn noilta yölatauksen riskeiltä.- Anonyymi
Mutta kun sekään ei ole suositeltavaa. Jos kukaan ei ole kotona, ja laturi ylikuumenee tai akku kärähtää, niin tulipalon vaara on olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989