Parisuhdetta etsimässä N51v

Anonyymi-ap

Heipsan

Missä te 50-57v vapaat, raittiit miehet olette? Missä teihin voi tutustua? Olen ollut parissa deittisovelluksessa, mutta sopivaa ei ole tullut vastaan. Enemmänkin sarjadeittailijoita, eronneita joilla ero käsittelemättä.. Sitten on pleijerit erikseen.
Monella on myös päiväkoti-ikäisiä lapsia ja se ei ole enää minun elämään sopivaa. Oma lapsi kun on jo poissa kotoa.

10

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kyllähän monikin nainen kertoo etsivänsä milloin minkäkinlaista äijää lähinnäkin sponsoroimaan. mutta kiltit hyväluonteiset tavan äijät jotka raittiita, ei kelpaa,

Mies ja nainen kun ajattelvat onnistua ja elää yhdessä, ymmärtävät, että kaksin saa jotakin aikaan ja pääsee eteenpäin, mutta se mutta. on kun ei kyetä keskusteleen, ei liioin kuunteleen. näin sitä ei koskaan kukaan löydä sitä prinsessaa tai prinssiä. koska. molemmat luulee sen toisen sopeutuvan.

• Anonyymi

Mä olen kyllä ihan omillani. Ei tarvitse mennä miehen kukkarolle

• Anonyymi

Olisikin kiinnostavaa jos joskain olisi tilastollista tutkimusta siitä, että montako prosenttia mainitussa ikäluokassa olevista on kiinnostunut sitoutumaan, sillä varsin moni on eronnut eikä ole suuremmin kiinnostunut uusista "vakavista" parisuhdesitoumuksista.

• Anonyymi

Löyd't raittit mieht.Urheilupuistojen kuntolaitteet.Lähiöiden metssätiet kävelemässä.Kuin mennyt kesä uimarannat.Nyt auki on myös Lähiöiden asukastalot.Katso alueesi tapahtumat netistä: Sietä.Moni myös käy kirpputorit katsomassa keties löytyykö siettä naista? Tai Uimahallit? Ihan samoja asioita pohtii kuin sinä naisena.Eivät halua kaljaa,viiniä kittavia naisia tai tupakoitsijoita.

• Anonyymi

Välimatkat liian pitkät, muuten löytäis varmasti, nyt vielä ei "jaksa hakea. T M61

• Anonyymi

Minä olen raitis ja komea pitkä mies , harrastan liikuntaa ja ruuanlaittoa. Nimimerkki: niskakiharat 71 vee.

• Anonyymi

Etsin enemmän oman ikäistä seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsin enemmän oman ikäistä seuraa.

No mä oon 60 plus. aj ihan soiva pelimanni.

• Anonyymi

Asukastalot päivisin.Kuin myös heluntalaiserakunnan toimi paikat. Joissa paljon aktivitetiä kaiken ikäislle miehille naisille ja perheille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      149
      17357
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      45
      9994
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      34
      5836
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3190
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      16
      2881
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2802
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      56
      2672
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2598
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      1831
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      38
      1831
    Aihe