Heipsan
Missä te 50-57v vapaat, raittiit miehet olette? Missä teihin voi tutustua? Olen ollut parissa deittisovelluksessa, mutta sopivaa ei ole tullut vastaan. Enemmänkin sarjadeittailijoita, eronneita joilla ero käsittelemättä.. Sitten on pleijerit erikseen.
Monella on myös päiväkoti-ikäisiä lapsia ja se ei ole enää minun elämään sopivaa. Oma lapsi kun on jo poissa kotoa.
Parisuhdetta etsimässä N51v
10
683
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kyllähän monikin nainen kertoo etsivänsä milloin minkäkinlaista äijää lähinnäkin sponsoroimaan. mutta kiltit hyväluonteiset tavan äijät jotka raittiita, ei kelpaa,
Mies ja nainen kun ajattelvat onnistua ja elää yhdessä, ymmärtävät, että kaksin saa jotakin aikaan ja pääsee eteenpäin, mutta se mutta. on kun ei kyetä keskusteleen, ei liioin kuunteleen. näin sitä ei koskaan kukaan löydä sitä prinsessaa tai prinssiä. koska. molemmat luulee sen toisen sopeutuvan. - Anonyymi
Mä olen kyllä ihan omillani. Ei tarvitse mennä miehen kukkarolle
- Anonyymi
Olisikin kiinnostavaa jos joskain olisi tilastollista tutkimusta siitä, että montako prosenttia mainitussa ikäluokassa olevista on kiinnostunut sitoutumaan, sillä varsin moni on eronnut eikä ole suuremmin kiinnostunut uusista "vakavista" parisuhdesitoumuksista.
- Anonyymi
Löyd't raittit mieht.Urheilupuistojen kuntolaitteet.Lähiöiden metssätiet kävelemässä.Kuin mennyt kesä uimarannat.Nyt auki on myös Lähiöiden asukastalot.Katso alueesi tapahtumat netistä: Sietä.Moni myös käy kirpputorit katsomassa keties löytyykö siettä naista? Tai Uimahallit? Ihan samoja asioita pohtii kuin sinä naisena.Eivät halua kaljaa,viiniä kittavia naisia tai tupakoitsijoita.
- Anonyymi
Välimatkat liian pitkät, muuten löytäis varmasti, nyt vielä ei "jaksa hakea. T M61
- Anonyymi
Minä olen raitis ja komea pitkä mies , harrastan liikuntaa ja ruuanlaittoa. Nimimerkki: niskakiharat 71 vee.
- Anonyymi
Etsin enemmän oman ikäistä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin enemmän oman ikäistä seuraa.
No mä oon 60 plus. aj ihan soiva pelimanni.
- Anonyymi
Asukastalot päivisin.Kuin myös heluntalaiserakunnan toimi paikat. Joissa paljon aktivitetiä kaiken ikäislle miehille naisille ja perheille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817