Heipsan
Missä te 50-57v vapaat, raittiit miehet olette? Missä teihin voi tutustua? Olen ollut parissa deittisovelluksessa, mutta sopivaa ei ole tullut vastaan. Enemmänkin sarjadeittailijoita, eronneita joilla ero käsittelemättä.. Sitten on pleijerit erikseen.
Monella on myös päiväkoti-ikäisiä lapsia ja se ei ole enää minun elämään sopivaa. Oma lapsi kun on jo poissa kotoa.
Parisuhdetta etsimässä N51v
10
653
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kyllähän monikin nainen kertoo etsivänsä milloin minkäkinlaista äijää lähinnäkin sponsoroimaan. mutta kiltit hyväluonteiset tavan äijät jotka raittiita, ei kelpaa,
Mies ja nainen kun ajattelvat onnistua ja elää yhdessä, ymmärtävät, että kaksin saa jotakin aikaan ja pääsee eteenpäin, mutta se mutta. on kun ei kyetä keskusteleen, ei liioin kuunteleen. näin sitä ei koskaan kukaan löydä sitä prinsessaa tai prinssiä. koska. molemmat luulee sen toisen sopeutuvan. - Anonyymi
Mä olen kyllä ihan omillani. Ei tarvitse mennä miehen kukkarolle
- Anonyymi
Olisikin kiinnostavaa jos joskain olisi tilastollista tutkimusta siitä, että montako prosenttia mainitussa ikäluokassa olevista on kiinnostunut sitoutumaan, sillä varsin moni on eronnut eikä ole suuremmin kiinnostunut uusista "vakavista" parisuhdesitoumuksista.
- Anonyymi
Löyd't raittit mieht.Urheilupuistojen kuntolaitteet.Lähiöiden metssätiet kävelemässä.Kuin mennyt kesä uimarannat.Nyt auki on myös Lähiöiden asukastalot.Katso alueesi tapahtumat netistä: Sietä.Moni myös käy kirpputorit katsomassa keties löytyykö siettä naista? Tai Uimahallit? Ihan samoja asioita pohtii kuin sinä naisena.Eivät halua kaljaa,viiniä kittavia naisia tai tupakoitsijoita.
- Anonyymi
Välimatkat liian pitkät, muuten löytäis varmasti, nyt vielä ei "jaksa hakea. T M61
- Anonyymi
Minä olen raitis ja komea pitkä mies , harrastan liikuntaa ja ruuanlaittoa. Nimimerkki: niskakiharat 71 vee.
- Anonyymi
Etsin enemmän oman ikäistä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin enemmän oman ikäistä seuraa.
No mä oon 60 plus. aj ihan soiva pelimanni.
- Anonyymi
Asukastalot päivisin.Kuin myös heluntalaiserakunnan toimi paikat. Joissa paljon aktivitetiä kaiken ikäislle miehille naisille ja perheille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818