Auttakaa! Oon ihastunu

Anonyymi-ap

Oon 8lk oleva tyttö ja tajusin et oon jo aika pitkään ollut kovasti kiinnostunut rinnakkaisluokan pojasta. Hän ei varmaan ole kiinnostunut minusta emmekä oikein tunne toisiamme yhtään. Tiedetään kyl molemmat toisemme et joskus muutama vuot sitte oltiin kauan samalla luokalla, enkä oikeen antanut sille varmaa itsestäni hyvää kuvaa tai sillai et olin aika hiljainen ja no outo :D Oon paljon kyl muuttunut persoonaltaniki, Hän taas on suosittu ja tosi siisti tyyppi ja mietin et (siitä mitä hänestä oon kuullu ja huomannut ku hän vähä sosiaalisempi) nii vaikuttais mun mielestä et ollaan aika saman tyylisiä ihmisiä ja meil voisi toimi. En edes tiedä onko hän jo varattu :| Jotain huhuja olen kuullut et seurustelisi toisen luokkalaisemme tytön kanssa siis etenkin viime vuonna siitä puhuttiin ja näin kerran koulussa kun he istui vierekkäin :( Mut en tiiä seurusteleeko ne enää. Vaikutan hänestä varmaan rumalle ja oudolle random tyypille ja anteeksi näin pitkä teksti mut auttakaa, kertokaa MITÄ TEEN?!!?! VASTATKAA PLS NOPEE!

18

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No teidän pitäisi tutustua toisiinne. Ja vaikka vaihtaa snäpit. Ja aluksi vaikka luoda ystävyys suhde ja sitten miettiä sitä kunnon suhdetta. Nämä ovat vain minun neuvojani. Sori jos ei toiminut.

• Anonyymi

Kiitti neuvoista! 🙏🏻 Mut miten kehtaan sanoa sille mitään se yleensä vaan kulkee semmosessa "coolien poikien porukassa" En oo oikee varma miten aloittaa tutustuminen..

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitti neuvoista! 🙏🏻 Mut miten kehtaan sanoa sille mitään se yleensä vaan kulkee semmosessa "coolien poikien porukassa" En oo oikee varma miten aloittaa tutustuminen..

No mmm onko se koskaan vaikka yksin. Tai yrität sitten vain tulla mukaan jutteluun. Mun kaveri sano mulle kerran näin: meikkaa sitä varten ja puhu sille kuin kaverille. En tiedä toimiiko sillä en kokeillut. Mutta onnea uudestaan.

• Anonyymi
        13vbityttö kirjoitti:

No mmm onko se koskaan vaikka yksin. Tai yrität sitten vain tulla mukaan jutteluun. Mun kaveri sano mulle kerran näin: meikkaa sitä varten ja puhu sille kuin kaverille. En tiedä toimiiko sillä en kokeillut. Mutta onnea uudestaan.

Kiitos, kun autat, kokeilen

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, kun autat, kokeilen

Ole hyvä. On kiva auttaa ihmisiä jotka sitä kaipaavat😊

• Anonyymi

Ota hänen kalu käteen.

• Tuo ei kai auta aloittajaa😅

• Anonyymi

No se on varma tapa miten en ainakaan saa ikinä poikaystävää🤦🏻

• Anonyymi

ollaa samas tilantees....

ite varmaa äddäisin snp tai ig ja alkaisin puhuu sil :D yritä alottaa keskusteluu tai yrittää tutustuu siihe :)

• Anonyymi

Kiitos, kokeilen🙏

• Anonyymi

Lisää vinkkejä saa laittaa 😌

• Anonyymi

Laittakaa pls🙏 mä odotan

• Anonyymi kirjoitti:

Laittakaa pls🙏 mä odotan

millaisia vinkkejä haluat. olen aina paikalla auttamassa.

• Anonyymi
        13vbityttö kirjoitti:

millaisia vinkkejä haluat. olen aina paikalla auttamassa.

Jee kiva kun joku auttaa 🥳! Ihan mitä vaan osaat kertoo. En ole ikinä seurustellut ja haluaisin tietää miten tutustua paremmin ilamn että kaikki heti tajuaa että olen ihastunut. Meillä on jotain samoja tunteja kun ollaan 8lk mut rinnakkaisluokilla niinku kai kerroin mut meillä on samat liikunnan tunnit ja 2 kertaa viikossa sama valinnainen. Mul ei oo ig tai snäppiä vielä vaikka olen kauan miettinyt että ne hankkisin. Voinko vaa randomisti pyytää häneltä snäppiä sitte vain ei tunneta? Mul on vaan muutama kaveri koulussa ja nekin on vaa semmosia koulukavereita. Haluaisin tietää mistä voin siis jutella hänelle ja niin, hän ei kai edes harrasta mitään nii en oikein tiedä miten saataisi tutustuttua. Ja onko teillä vinkkejä mistä tietää onko hän kiinnostunut vai ajatteleeko hän että olen ihan outo, hän ei oikein edes reagoi minuun. Mutta nyt pitkän selostuksen jälkeen siis oisi kiva tietää mistä jutella,miten saisin hänen snäpin tms tai ylipäätään miten voisin viettää hänen kanssa aikaa tai jutella ilman että se vaikuttaa siltä että olen häneen ihastunut, koska en halua että siitä tulee pian koko koulun huhu kuten kävi edellisen ihastukseni kanssa:/

• Anonyymi kirjoitti:

Jee kiva kun joku auttaa 🥳! Ihan mitä vaan osaat kertoo. En ole ikinä seurustellut ja haluaisin tietää miten tutustua paremmin ilamn että kaikki heti tajuaa että olen ihastunut. Meillä on jotain samoja tunteja kun ollaan 8lk mut rinnakkaisluokilla niinku kai kerroin mut meillä on samat liikunnan tunnit ja 2 kertaa viikossa sama valinnainen. Mul ei oo ig tai snäppiä vielä vaikka olen kauan miettinyt että ne hankkisin. Voinko vaa randomisti pyytää häneltä snäppiä sitte vain ei tunneta? Mul on vaan muutama kaveri koulussa ja nekin on vaa semmosia koulukavereita. Haluaisin tietää mistä voin siis jutella hänelle ja niin, hän ei kai edes harrasta mitään nii en oikein tiedä miten saataisi tutustuttua. Ja onko teillä vinkkejä mistä tietää onko hän kiinnostunut vai ajatteleeko hän että olen ihan outo, hän ei oikein edes reagoi minuun. Mutta nyt pitkän selostuksen jälkeen siis oisi kiva tietää mistä jutella,miten saisin hänen snäpin tms tai ylipäätään miten voisin viettää hänen kanssa aikaa tai jutella ilman että se vaikuttaa siltä että olen häneen ihastunut, koska en halua että siitä tulee pian koko koulun huhu kuten kävi edellisen ihastukseni kanssa:/

No nyt minun on helpompi auttaa sinua vähän tuon taustan perusteella, kiitos!

Elikkäs.... Kerroit että sinulla on hänen kanssaan samoja tunteja. Niin onko paritöitä esim hänen kanssaan , niin siinä yhteydessä voisitte jutella vaikka tai jos tulee esseitä niin tavata vaikka jommalla kummalla tai jos tämä tuntuu liian oudolta niin vaikkka kahvilla, kirjastossa jne.

No siihen liittyen että mitä ajattelee niin mitä minä tiedä nytten niin .... Käyttäydy normaalisti sillä sitten jos hän alkaa pitää väärästä sinusta ja paljastuu että et ole tuollainen niin siitä koutuu harmia enimmäkseen. Ja voisitte jutella hänen kiinnostuksen kohteistaan. Sillä olen kuullut että poi´jista on kivempaa kun häneltä kysytään ensin. En vain tiedä onko tämä totta mutta minun poikaysstävään se toimii. No kerroin aiemmin että voistte aloittaa ystävyyden ennen isompia suunnitelmia niin miten se etenee? Ja ymmärrän että et halua ihastus jutusta kouluhuhua , Anteeksi nyt apu keinot loppuvat pian! Kerro jos tämä autti jotenkin. On kiva auttaa!

• Anonyymi
        13vbityttö kirjoitti:

No nyt minun on helpompi auttaa sinua vähän tuon taustan perusteella, kiitos!

Elikkäs.... Kerroit että sinulla on hänen kanssaan samoja tunteja. Niin onko paritöitä esim hänen kanssaan , niin siinä yhteydessä voisitte jutella vaikka tai jos tulee esseitä niin tavata vaikka jommalla kummalla tai jos tämä tuntuu liian oudolta niin vaikkka kahvilla, kirjastossa jne.

No siihen liittyen että mitä ajattelee niin mitä minä tiedä nytten niin .... Käyttäydy normaalisti sillä sitten jos hän alkaa pitää väärästä sinusta ja paljastuu että et ole tuollainen niin siitä koutuu harmia enimmäkseen. Ja voisitte jutella hänen kiinnostuksen kohteistaan. Sillä olen kuullut että poi´jista on kivempaa kun häneltä kysytään ensin. En vain tiedä onko tämä totta mutta minun poikaysstävään se toimii. No kerroin aiemmin että voistte aloittaa ystävyyden ennen isompia suunnitelmia niin miten se etenee? Ja ymmärrän että et halua ihastus jutusta kouluhuhua , Anteeksi nyt apu keinot loppuvat pian! Kerro jos tämä autti jotenkin. On kiva auttaa!

Kiitos tuhannesti avusta🙏 t. Ap

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tuhannesti avusta🙏 t. Ap

Eipä mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe