https://www.kankaanpaanseutu.fi/uutiset/art-2000009803744.html
Sitä koiraa kun ei ole pakko laskea metsään yksin.
Ihan metsästäjän oma vika jos koira joutuu suden hampaisiin.
Kyllä näistä tapauksista itketään
12
452
Vastaukset
- Anonyymi
Eli kun et saa komppaavaa vastausta, niin eikun poistoon.🤣
Metsästys trollauksessasi näyt ottaneen tuon tavaksi, että vastustajiin lukeutuvalle modelle ilmoitus heti, niin ei mielipidettäsi tukeva vastaus lähtee. Teidän uhojanne ja metsästäjiin kohdistuvia uhkailuita täältä ei saa edes ilmoituksillakaan poistettua mutta toisaalta hyvä niin. Viime viikolla tekemäni rikosilmoitus saa paremmin voimaa alle, kun kaikki teidän uhkailunne jää palstalle todistus aineistoksi.- Anonyymi
No kuules! Kerropas tuosta aloitusviestistä missä kohtaa siinä uhkaillaan🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuules! Kerropas tuosta aloitusviestistä missä kohtaa siinä uhkaillaan🤣
Koko vastustaja itkusi on pelkkää uhkailuja palsta täynnä.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko vastustaja itkusi on pelkkää uhkailuja palsta täynnä.🤣
Voi ristus, kaksi aloitusta olen tänne tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ristus, kaksi aloitusta olen tänne tehnyt.
"Kaksi". xD xD Muuten vaan trollaat täällä metsästysvastaisuuttasi 24/7 jo kolmattakymmenettä vuotta ja itkujasi on palsta täynnä. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaksi". xD xD Muuten vaan trollaat täällä metsästysvastaisuuttasi 24/7 jo kolmattakymmenettä vuotta ja itkujasi on palsta täynnä. xD
Kun menen retkelle Torronsuon kansallispuiston, saanko ottaa mukaan 357. Jos Susi hyökää voiko käyttää sitä.🙃🙃🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buahhaaa kun olen vasta parin vuoden kuluttua 30v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buahhaaa kun olen vasta parin vuoden kuluttua 30v.
Juu ja ihan sattumoisin käytät samoja kirjoitusasuja, sanoja, lauserakenteita yms kuin palstan parikymmentä vuotta metsästystä trollannut vasustaja.🤣
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17983916h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Aloittaja voi jatkaa kirjootteluaan teidän omalla palstalla, eli metsästyksen vastustajat palstalla.
Suosittelen olemaan vastaamatta näihin metsästyksen vastustajien kirjoituksiin yhtään mitään.- Anonyymi
En minä vastustan metsästystä vaan kirjoitin aloituksessa metsästyslain rikkomisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä vastustan metsästystä vaan kirjoitin aloituksessa metsästyslain rikkomisesta.
Pakko laskea koiraa metsään yksin?
Ootko niin kovakuntoinen ukko/akka
että juokset koiran mukana maastossa
edellyttäen ,että koira on irti?
Mulla on koiria ja en kyllä pysy mukana
vaikka juoksu testissä menee yli
3 kilsaa. On nää suojelijat kovia jannuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201