Kyllä näistä tapauksista itketään

Anonyymi-ap

12

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli kun et saa komppaavaa vastausta, niin eikun poistoon.🤣
      Metsästys trollauksessasi näyt ottaneen tuon tavaksi, että vastustajiin lukeutuvalle modelle ilmoitus heti, niin ei mielipidettäsi tukeva vastaus lähtee. Teidän uhojanne ja metsästäjiin kohdistuvia uhkailuita täältä ei saa edes ilmoituksillakaan poistettua mutta toisaalta hyvä niin. Viime viikolla tekemäni rikosilmoitus saa paremmin voimaa alle, kun kaikki teidän uhkailunne jää palstalle todistus aineistoksi.

      • Anonyymi

        No kuules! Kerropas tuosta aloitusviestistä missä kohtaa siinä uhkaillaan🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuules! Kerropas tuosta aloitusviestistä missä kohtaa siinä uhkaillaan🤣

        Koko vastustaja itkusi on pelkkää uhkailuja palsta täynnä.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko vastustaja itkusi on pelkkää uhkailuja palsta täynnä.🤣

        Voi ristus, kaksi aloitusta olen tänne tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ristus, kaksi aloitusta olen tänne tehnyt.

        "Kaksi". xD xD Muuten vaan trollaat täällä metsästysvastaisuuttasi 24/7 jo kolmattakymmenettä vuotta ja itkujasi on palsta täynnä. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaksi". xD xD Muuten vaan trollaat täällä metsästysvastaisuuttasi 24/7 jo kolmattakymmenettä vuotta ja itkujasi on palsta täynnä. xD

        Kun menen retkelle Torronsuon kansallispuiston, saanko ottaa mukaan 357. Jos Susi hyökää voiko käyttää sitä.🙃🙃🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaksi". xD xD Muuten vaan trollaat täällä metsästysvastaisuuttasi 24/7 jo kolmattakymmenettä vuotta ja itkujasi on palsta täynnä. xD

        Buahhaaa kun olen vasta parin vuoden kuluttua 30v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahhaaa kun olen vasta parin vuoden kuluttua 30v.

        Juu ja ihan sattumoisin käytät samoja kirjoitusasuja, sanoja, lauserakenteita yms kuin palstan parikymmentä vuotta metsästystä trollannut vasustaja.🤣


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­­y­m­­f­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17983916h

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja voi jatkaa kirjootteluaan teidän omalla palstalla, eli metsästyksen vastustajat palstalla.

      Suosittelen olemaan vastaamatta näihin metsästyksen vastustajien kirjoituksiin yhtään mitään.

      • Anonyymi

        En minä vastustan metsästystä vaan kirjoitin aloituksessa metsästyslain rikkomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vastustan metsästystä vaan kirjoitin aloituksessa metsästyslain rikkomisesta.

        Pakko laskea koiraa metsään yksin?
        Ootko niin kovakuntoinen ukko/akka
        että juokset koiran mukana maastossa
        edellyttäen ,että koira on irti?
        Mulla on koiria ja en kyllä pysy mukana
        vaikka juoksu testissä menee yli
        3 kilsaa. On nää suojelijat kovia jannuja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe