MIKÄ HEINOLAN HULLUIN ASUIN ALUE ....PERÄTOMMOLA.ESIM. POMMITALO
HULLUIN ASUIN ALUE
23
1063
Vastaukset
- Anonyymi
Manhattan
- Anonyymi
Queens, Brooklyn, Harlem
- Anonyymi
Baltimore
- Anonyymi
Jyke? Ja Jyrängön mafia
- Anonyymi
Jyrängön mafia ysärillä voimissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyrängön mafia ysärillä voimissaan
Mulla sattuu olemaa konepistooli himas, tere tulemast näytille poijjaat...saattaa tulla lennokas lähtö
- Anonyymi
turkki
- Anonyymi
venäjä
- Anonyymi
Huumeitten myyjät ja kasvattajat rehottaa jykes, penskat jonossa käy ostaa
- Anonyymi
Heinola itsessään, on hullua aluetta.
- Anonyymi
Heinola..........
- Anonyymi
Selviytyjät Suomi starttasi uusin jaksoin. Jo ensimmäisessä jaksossa nähtiin dramaattinen käänne, kun hääpukuyrittäjä ja mediapersoona Niina Kuhta, 41, luopui omasta aloitteestaan paikasta kisassa.
Joukkueet oli jaettu naisiin ja miehiin. Ensimmäisessä koskemattomuuskisassa naiset hävisivät ja joutuivat heimoneuvostoon. Äänestyksessä eniten ääniä ei saanut kuitenkaan Kuhta, vaan Rosanna Kulju.- Anonyymi
MIKÄ HEINOLAN HULLUIN ASUIN ALUE !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKÄ HEINOLAN HULLUIN ASUIN ALUE !!!!
Suosittu Elämäni biisi saa jatkoa. Ohjelman puikoissa jatkaa Kultainen Venla -palkittu juontaja Katja Ståhl. Tähtiartisteina nähdään iso kattaus laulajia. Mukana on edellisistä kausista tutuksi tulleet Arja Saijonmaa, Diandra, Irina, Jore Marjaranta, JP Leppäluoto, Kasmir ja Tero Vesterinen. Uutena tähtiartistina remmiin astuu Ilta.
- Anonyymi
Yhteiskunta
Laki ja rikos
Laki
tuomitut pedofiilit keskuudessammeOot kyllä heinoepeto äärimmäisen vastenmielinen "yrittäjä". Suurin osa paikallisista tietää sun touhusi ja tapasi jo pidemmältä ajalta. Silti provoot ja jeesustelet kaikissa mahdollisissa yhteyksissä ja aloituksissa. Kuten juuri täällä toimit. Kun tulee palautetta, niin uhriudut ja ihmettelet. Olet mielestäsi asiantuntija milloin hallipalossa, milloin poliisin tai muiden viranomaisten toiminnassa, leipomoyrittäjän hävikkituotteiden poistomyynnissä ,maalauksissa laitureissa katoissa milloin missäkin. Sun kannattaisi ihan oikeasti pysähtyä ja miettiä hetki toimintaasi ja vaikka hakea apua ongelmiisi mahdollisimman pian.peto on vieläkin irti.!!- Anonyymi
Suosittu Elämäni biisi saa jatkoa. Ohjelman puikoissa jatkaa Kultainen Venla -palkittu juontaja Katja Ståhl. Tähtiartisteina nähdään iso kattaus laulajia.
- Anonyymi
Yhteiskunta
Laki ja rikos
Laki
tuomitut pedofiilit keskuudessammeOot kyllä heinoepeto äärimmäisen vastenmielinen "yrittäjä". Suurin osa paikallisista tietää sun touhusi ja tapasi jo pidemmältä ajalta. Silti provoot ja jeesustelet kaikissa mahdollisissa yhteyksissä ja aloituksissa. Kuten juuri täällä toimit. Kun tulee palautetta, niin uhriudut ja ihmettelet. Olet mielestäsi asiantuntija milloin hallipalossa, milloin poliisin tai muiden viranomaisten toiminnassa, leipomoyrittäjän hävikkituotteiden poistomyynnissä ,maalauksissa laitureissa katoissa milloin missäkin. Sun kannattaisi ihan oikeasti pysähtyä ja miettiä hetki toimintaasi ja vaikka hakea apua ongelmiisi mahdollisimman pian.peto on vieläkin irti.!!- Anonyymi
http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Ei-hyssyttelya-pedofiileille-kaikki-tiedot-julkisiksi/151021048263460
Tuoltahan se sun kaipaama rekisteri löytyy ja ne "asialliset" keskustelijat, jotka vaahto suusta roiskuen
kiihkoilee asiasta.
- Anonyymi
Kiits fb sivusta jota en edes olisi osannut hakea...
Tarkoittamani rekisteri olisi ns virallinen ja valtion instanssin ylläpitämä.
Oikeusministeriön lainsäädäntö komitea on aamulehden uutisen mukaan (30.10.2009) pohtimassa tälläistä.
Allekirjoitin adressin Rekisteröikää pedofiilit suomessa sivulla adressit.com
http://www.adressit.com/rekisteroikaa_pedofiilit_suomessa
Asiallista keskustelua ilman vaahtoa ja kiihkoilua silti kaipaan..... - Anonyymi
Heippa, olisi tarkoitus ostaa farmari bmw, mikähän malli olisi luotettavin/paras vaihtoehto? Olen katsellut noita 520,535, niin ovatko kuinka luotettavia? Kutoskone paras vaihtoehto? Olisiko jotain mitä kannattaa kysellä myyjältä, että onko tehty/korjattu, jotain "tyyppivikoja"? Jostain taisin lukea, että peräkontin sähköt kannattaa katsoa, että toimii ja ettei takavalot "vilku"?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808