Naapurin Rouva on siivooja ammatiltaan

Anonyymi-ap

Oma vaimoni ei viitsi juuri siivota, siksi naapuri käy kaksi kertaa viikossa siivoamassa. Pieni nainen, mutta treenattu, jokainnee lihas näkyy päällepäin. Olin tietokoneella katselemassa naisten alusvaatteita seksikaupan sivuilta. Rouva yllätti minut ja sanoi, että tilaa mullekin jotakin, mun mies ei koskaan osta mulle mitään tommosta. Korkkarit 35 numeron, tumman ruskeat sukat ja viininpunaiset sukkanauhaliivit, pikkarit ja 1/2 kupin rintsikat ja siinä se. Paketti tuli parissa päivässä.
Jätin paketin olohuoneen pöydälle ja rouva oli poiminut sen. Olipa kirjoittanut sydämmenkuvan ja kiitos lapun. Puhelin soi ja rouva soitti, että voiks tulla katsoon mun autoo, kun se ei oikein lähde käyntiin. Lähdin saman tien. Rouvan mies huusi ikkunasta, että katso mikä sitä kärryä vainvaa, kun se nykii. Menin autotalliin ja rouva nauroi, ei siinä mitään vikaa oo, mutta haluatko sä kiitokseksi jotakin niistä vaatteista. Mutta sun mies, sanoin. Hänellä on työ kesken, tehdään sellaiset pikaset. Jo sanoessaan rouva silpaisi pikkarit jalastaan ja nojautui tila-autoa vasten. Työnnyin rouvan pyhimpään nopeasti, olipa se tiukka suulta. Anna tulla vaan, ei mulla oo mitään tauteja ja letkun laitettiin poikki viime vuonna. Mies huusi jotakin yläkerrasta ja minä laskin rouvan sisään lastin. Menikö minuutti, ehkä. Rouva sanoi, että hän piilottaa ne vaatteet mun työhuoneen alimpaa laatikkoon... myöhempää käyttöä varten. Mies huikkasi, selvisikö siitä autosta mitään. Minä sanoin, että polttoaineensudatin pitää uusia, hanki sellainen, niin käyn kyllä vaihtamassa sen. Kävin vaihtamassa suodattimen seuraavana päivänä ja rouva kysyi... haluunko ? Kieltäydyin tällä kertaa. laitoin ne hepenet ja korkkarit sinne työpöydän alalaatikkoon aivan taakse. Mies tonkii mun tavaroita, enkä uskalla säilyttää niitä täällä. Viikon päästä tulin aikaisemmin kotiin ja näin, että työhuoneen laatikko oli hiukan raollaan. Olisiko vaimo löytänyt ? WC.stä kuului hiljainen ääni, mä oon täällä. Rouva oli seksiasuihin pukeutuneena ja nojasi pöytään, levitti säärensä ja sanoi... Se suodattimen asennus. Pika sellaiset, sisälle ja siinä se. Rouva riisui sukat, korkkarit ja sukkanauhavyön. Muut asut sopivat työn kuvaan työasun alle. Vaimoni tuli kotiin ja Siivooja oli juuri ehtinyt poistua.

0

4604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

        oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
        Maailman menoa
        514
        3755
      2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        467
        3444
      3. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        143
        3040
      4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        164
        2332
      5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

        https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
        Lapua
        8
        2200
      6. 223
        1638
      7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

        Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
        Tv-sarjat
        23
        1407
      8. No kerros nyt nainen

        Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
        Ikävä
        99
        1300
      9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

        Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
        Haapavesi
        94
        1291
      10. Nainen, mietit miten minä jaksan

        En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
        Ikävä
        89
        1100
      Aihe