Tänään olin iskän mukana mökillä. Mökkimatka on 70 kilometriä, jolloin pääsee kovasti mökkitunnelmaan ihan hiljaisuudessa ja röökiä poltellessa. Lehdet puissa ei näköjään tahdo lähtee taittuun ruskan väreihin vaan onkohan noissa joku ruostetauti!? Mökillä iskä laittoi puutarhaansa ja mää putsasin,maalasin ja ripustin erinäisen kokoelman lyhtyjä saunarakennukseen. Ripustin myös sydämmenmuotoisen koivuvitsaksista tehdyn koristeen mökin seinään, siinä oli semmonen beesi-ruskearuutuinen rusettikin koristeena. Kysyin isältä ihan vaan että kuka tämän on tehny. (Sisko*) tehny . Tuli lämmin tunne kun siskoa ei enään tässä ajassa enään ole. Haudattiin noin kuukausi sitten. Mutta ennen ajallista kuolemaa sain olla isän ja siskon kanssa mökillä varmaan 4 päivää ennen. Monia muistoja jäi siltä reissulta, vaikka paluumatkan sisko ois voinut toimittaakkin anpulanssikyydillä, mutta tiesin että nyt ei ole kiire mihinkään. "HERRA ON MINUN PAIMENENI, EI MINULTA MITÄÄN PUUTU"
VankilaJumalanpalvelus
4
397
Vastaukset
- Anonyymi
Kotona vanhemmilla tänään vahingossa näin siskon kävelysauvat autotallissa. Mökillä siskon tarvi päästä vessaan mutta mää en päästänyt sitä ulkohuussiin kun siellä oli semmonen asuntovaunupytty. Me lähettiin kylille vessatarpeille ja samalla kauppaan.
No sitten aattelin että mennään kirkon huoltorakennukseen veskiin, ainakin maisemat on kauniit vessan ikkunastkin katottuna. Istuin röökillä veskin portailla ja ootin. Siskolla oli päällään kaunein sinikuosinen kesävaate mitä olikaan, ei haitannut yhtään näöltään vaikka hiukset ei nuin lyhyet koskaan oo ollukkaan<3 - Anonyymi
Kaupasta ostin vesimelonin ja sakset ja siskolle paikallista lähdevettä. Iskä tarvi saksia verhojen onpeluun, siskosta ei ollu enään onpelijaks.
- Anonyymi
Sakset makso 4,90 ihan hyvät. Siittä tulikin mieleen tuo virsi; Ein feste burgh i user goth- Jumala onpi linnamme!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644