Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Fetissi kuvissa

Anonyymi-ap

Netissä oli ilmoitus fetissimallista, vastasin siihen poikaystäväni kanssa. Kirjoitin, että voimme tulla yhdessä kuvattavaksi, jos meitä ei tunnistettaisi kuvista ts. voisimme esiintyä naamiot kasvoilla. Muutoin emme aseta kuvaukselle rajoja. Viikon päästä tuli vastaus, jossa n. 50 v.pariskunta halusi tavata jossakin sopivassa paikassa. Mies näytti millaisia kuvia hän oli ottanut aikaisemmin ja sanoi, että saisimme 300 euroa ekasta päivästä, kuvausta n. 3 tuntia. Sovimme asian ja pariskunnalla oli studio omakotitalon alakerrassa. Kuvausta varten mies oli etsinyt sopivat asut meille ja pyysi pukemaan ne. Ensin pariskunnan nainen kuitenkin leikkasi karvoitukseni kiitoradaksi ja poikaystävältäni kokonaan paljaaksi. Mies nyökkäsi hyväksymisen merkiksi. Pariskunnan vaimo oli pukeutunut myös seksikkäästi. Hän oli kaunis vartaloltaan, ja seksikkäät asut korostivat.Mies otti meistä kummastakin digikameralla kymmenkunta kuvaa ja näytti ne isolle griinille. Nainen esetteli meitä erilaisiin asentoihin tiiliseinää vasten seisaaltaan ja mies kuvasi. Seuraavaksi nainen asettli poikaystäväni tuoliin ja pysi minua menemään hänen syliinsä sylikkäin. Mies olisi halunnut poikaystäväni peniksen kuvaan jäykistyneenä ja se ei onnistunut. Nousin poikaystäväni sylistä ja nainen tuli ja otti poikaystävääni kalusta kiinni ja hetkessä se oli juhkakunnossa. Nainen pyysi minua uudestaan menemään poikaystäväni syliin, mutta ei se seisonut enään. Nainen pyysi minut pois ja teki tuon taikansa ja taas oli heppiveitikka täydessä pituudessaan. Nainen vilkaisi miestään ja ja mies nyökkäsi. Nainen riisui pikkarinsa. Korkkarit, sukat ja sukkanauhavyö ja 1 /4 kupin rintsikoihin pukeutuneena hän iltui sylikkäin poikaystäväni sylissä. Mies otti valokuvia ja nainen liutti itseään alemmas poikaystäväni sylissä, kunnes penis liukui naisen sisään. Mies otti valokuvia aivan lähietäisyydeltä, alle metrin päästä. Nainen nousi hitaasti ja penis luiskahti ulos. Vielä kerran hitaasti sisälle ja mies pyysi minua tulemaan katsomaan lähempää. Ei se tuntunut pahalta, vaikka poikaystäväni oli naisen sisällä. Nainen nousi hitaasti poikaystäväni päältä ja mies sanoi, että ota kalu suuhusi, kun se tulee ulos. Otin kanssa ja mies kuvasi sarjakuvauksella. Vielä kerran nainen liutti peniksen sisäänsä ja mies kuvasi. Nainen kääntyi katsomaan miestään ja mies nyökkäsi. Nainen alkoi ratsastaa rajusti ja minä katselin sisään työntyvää kalua aivan läheltä. Nainen sanoi pojalle, että saa tulla sisään ja poika tuli heti. Hitaasti nainen nousi ja mies osoitti permaista kalua sekä naisen vaginaa nuotavaksi. Minä nuolin kumpaakin. Saimme 500,- euroa yhteensä. Kaksi ja puoli tuntia kuvausta ja puoli tuntia katselimme isolta ruudulta kuvia. Kysyi kotimatkalla, oli naisella tiukka ja poikaystäväni sanoi, että oli. Minustä näytti, että naisen alapäätä oli korjailtu leikkauksella, kun se näytti aivan 15 v. tytön pimpiltä. Mä olin 18 v. ja mulla oli kyllä löysempi.

2

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus aikoinaan naisvalokuvaaja etsi 18 + miesmallia eroottisiin kuviin. Mä vastasi ja tuolloinkin oli pariskunta kyseessä. Mies oli se valokuvaaja ja vaimo ilmeisesti kestomalli. Tyylikäs milfi kyllä. Kävin kaksi kertaa kuvattavana, ensin yksin ja sitten esiinnyin pariskunnan vaimon kanssa. alastonkuvista sain 80,-€ päivässä ja kun esiinnyin naisen kanssa yhdyntäkuvissa, sain 150,- € kahdesta tunnista. Panin ihanoikeasti paljaalla sisään usemapaan ottoon. Siis välilläpois ja uudelleen. Mutta en saanut laskea sisälle. Kuvausten lopuksi kahvipöydässä pariskunta kysyi haluaisinko laskea myösspermat vaimon päälle tai sisään, kun se on vähän ilkeetä kun jää tolleeen laukeematta. Panin sukissa ja korkkareissa keittiön pöydällä makaavaa naista ja pitkään, kun ei meinannut tulla millään. Nainen huomasi ongelman ja sanoi, että ei mitään kiirettä, keskity vain rauhassa. Mies otti valokuvia ja se häiritsi hiukan. Lopulta laskin naisen sisään ja mies kuvasi jälkilöylyjä, eli sperman valumista pöydälle.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­­y­m­­­f­­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17985291E

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe