Meikäläinen toisen päässä vaihteen vuoksi 24/7.

Anonyymi-ap

Saarifantasia pyörittelee meikäläistä päässään kesät ja talvet, vähissä on tekemiset.

Kirjoittelen nimimerkillä, paitsi silloin kun Saarikerubin kattilasihteeri käyttää nimimerkkiäni.

Saarisuffeli on niin kova valehtelemaan ja satuilemaan, että hänestä varmasti tiedämme vain muutaman asian.

-Vakavasti sairas sekä psyykkisesti että fyysisesti
-Vähävarainen ja rahat ei riitä, Hankasalmi kutsuu
-Ei mitään omaa, ei edes autoa
-Erakoitunut ja höperöitynyt, vaimokin on vain paperilla
-Pakeni Suomesta epäonnistumisia ja voutia
-Tarvitsee nyt kelakortin suojaa peloille ja pöpöille
-Ei palaa enää Thaimaahan
-Kävelevä aikapommi

Neljä kirjainta johon voi luottaa: ARI. Anteeksi mutta tuossahan on vain kolme kirjainta? -Niinpä.

Siihen voi aina luottaa että Saariselkään ei voi luottaa. Tyhjää puhetta täynnä koko 150 kiloa.

2010

9

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minuutin päivystystakuu jo vuodesta 2015

      S.Enssu, 64 vuotias karpaasi, pekkaspäivä

    • Anonyymi

      Minä olen sinulle aiheuttanut melkoisia traumoja, selviätköhän sinä niistä koskaan, resu, voin vakuuttaa että minä en lyö päätäni pensaaseen, minulla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä ulosoton kanssa, sinulla 100% varmuudella on, et muuten saa paniikkikohtausta jokaisesta kommentista jossa on maininta ulosotto tai haastehenkilö, ja taas tulee metritortillaa...

      • Anonyymi

        👍 Hauskaa 👌


      • Anonyymi

        Pasanen. Toveri Senssu kertoi lähteneensä Suomesta pakoon ulosottoa, siirtäneensä koko omaisuutensa thaivaimonsa nimiin ja kertoi ettei enää kusekkaan Suomeen päin, sillä koki tulleensa petetyksi ja oikeusmurhan uhriksi. 2010 ei koskaan ole moisia kirjoitellut ja 2010 ei ole ilmaissut olevansa katkera Suomelle eikä Thaimaalle.
        Sinulla nuo puheet "mittareista" liittyy siihen että pelkäät jonkun olevan rikas ja uskot että ne rahat on rikollisesti ansaittu. Senssun puheet löytyy palstahistoriasta. Koska hän on sinun mielikuvitusta koko pelle, kyse on sinun tarinastasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen. Toveri Senssu kertoi lähteneensä Suomesta pakoon ulosottoa, siirtäneensä koko omaisuutensa thaivaimonsa nimiin ja kertoi ettei enää kusekkaan Suomeen päin, sillä koki tulleensa petetyksi ja oikeusmurhan uhriksi. 2010 ei koskaan ole moisia kirjoitellut ja 2010 ei ole ilmaissut olevansa katkera Suomelle eikä Thaimaalle.
        Sinulla nuo puheet "mittareista" liittyy siihen että pelkäät jonkun olevan rikas ja uskot että ne rahat on rikollisesti ansaittu. Senssun puheet löytyy palstahistoriasta. Koska hän on sinun mielikuvitusta koko pelle, kyse on sinun tarinastasi.

        Hei rakas, kyllä sinä minun puolestani voit vääristellä asioita mieleiseksesi, kun siitä kovasti tyydytystä saat.

        Tosin jos tahdot tukea väitteillesi kuten lausut, että löytyy palstahistoriasta, niin lataappa palstahistoriaa väitteittesi tueksi.

        Olen kertonut omaisuuteni siirrosta vaimolleni ja pojalleni, sekä tänne thaimaahan perusteella aikanaan, jolla ei ole ollut mitään tekemistä ulosoton kanssa.

        Olen sanonut toimineeni ennen kuin edes syntyy tilannetta, että tulisi ns. neuvotella verottajan kanssa, jos sen koet olevan ulosoton pakoilua, niin sun juttus.

        Ai ettäkö vallan olen oikeusmurhan uhri, kerro lisää niin minäkin tulen tietoiseksi.

        En ole katkera suomelle, vaan en tahdo asua suomessa monesta eri syystä, joita en enään sinulle rakas ryhdy erittelemään.

        Palstahistorian julkaisua odotellessa, kiitos muuten että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi 24/7.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hei rakas, kyllä sinä minun puolestani voit vääristellä asioita mieleiseksesi, kun siitä kovasti tyydytystä saat.

        Tosin jos tahdot tukea väitteillesi kuten lausut, että löytyy palstahistoriasta, niin lataappa palstahistoriaa väitteittesi tueksi.

        Olen kertonut omaisuuteni siirrosta vaimolleni ja pojalleni, sekä tänne thaimaahan perusteella aikanaan, jolla ei ole ollut mitään tekemistä ulosoton kanssa.

        Olen sanonut toimineeni ennen kuin edes syntyy tilannetta, että tulisi ns. neuvotella verottajan kanssa, jos sen koet olevan ulosoton pakoilua, niin sun juttus.

        Ai ettäkö vallan olen oikeusmurhan uhri, kerro lisää niin minäkin tulen tietoiseksi.

        En ole katkera suomelle, vaan en tahdo asua suomessa monesta eri syystä, joita en enään sinulle rakas ryhdy erittelemään.

        Palstahistorian julkaisua odotellessa, kiitos muuten että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi 24/7.

        Selittelyt ei muuta sinua yhtään todellisemmaksi. Pasasen tyhjä kattila siellä vaan kolisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen. Toveri Senssu kertoi lähteneensä Suomesta pakoon ulosottoa, siirtäneensä koko omaisuutensa thaivaimonsa nimiin ja kertoi ettei enää kusekkaan Suomeen päin, sillä koki tulleensa petetyksi ja oikeusmurhan uhriksi. 2010 ei koskaan ole moisia kirjoitellut ja 2010 ei ole ilmaissut olevansa katkera Suomelle eikä Thaimaalle.
        Sinulla nuo puheet "mittareista" liittyy siihen että pelkäät jonkun olevan rikas ja uskot että ne rahat on rikollisesti ansaittu. Senssun puheet löytyy palstahistoriasta. Koska hän on sinun mielikuvitusta koko pelle, kyse on sinun tarinastasi.

        Moni rakennusalan ammattilainen on kohdannut työssään ongelmia, se on yksi vaikeimmista aloista yrittää, ns.yrittäjä joka kehuu palstalla nostaneensa vuosia osakaslainaa, ja yrittäjä joka ei tiedä mikä on alv, tai kertoo toimivansa rakennusallalla ja paineistaa avoviemäreitä, ja kun nämä yhdistyvät samaan henkilöön, ja vielä siihen lisättään henkilön mielikuvitus, voidaan olla varmoja että jotain en pielessä ja pahasti, lisäksi t'ämä samainen hekilö on antanut ymmärtää olevansa alfauros, niin siinä alkaa olla melkoinen epätodennäköisyys kyseessä joka tapauksessa... Luulempa että kyseessä on laitosasukki ihan jostain muualta kuin buriramaista.


    • Anonyymi

      Saariplösölle tavoitetta. Meidän kylän oma poika, 165 senttiä, 118kg. Massakausi ja aloittaa kuivatuksen kun on 120 kiloa taulussa, voimaa kuin härässä https://ibb.co/ctcscQz

      Riisin satokauden avajaiset oli tänään näillä seuduilla, vedet pelloille. Saarirasvan satokauden avajaiset on hieman eri aikaan kuin todellisuudessa.

      2010

      • Anonyymi

        Mukava että annat oman kylän pojan lainata tuota sun ostamaa traktoria, olet ystävällinen.

        Joo se on terveellistä lihottaa itseään ja kuivattaa määrävälein, sitä vartenhan ihmisellä on kehonsa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      101
      784
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      223
      622
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe