Saarifantasia pyörittelee meikäläistä päässään kesät ja talvet, vähissä on tekemiset.
Kirjoittelen nimimerkillä, paitsi silloin kun Saarikerubin kattilasihteeri käyttää nimimerkkiäni.
Saarisuffeli on niin kova valehtelemaan ja satuilemaan, että hänestä varmasti tiedämme vain muutaman asian.
-Vakavasti sairas sekä psyykkisesti että fyysisesti
-Vähävarainen ja rahat ei riitä, Hankasalmi kutsuu
-Ei mitään omaa, ei edes autoa
-Erakoitunut ja höperöitynyt, vaimokin on vain paperilla
-Pakeni Suomesta epäonnistumisia ja voutia
-Tarvitsee nyt kelakortin suojaa peloille ja pöpöille
-Ei palaa enää Thaimaahan
-Kävelevä aikapommi
Neljä kirjainta johon voi luottaa: ARI. Anteeksi mutta tuossahan on vain kolme kirjainta? -Niinpä.
Siihen voi aina luottaa että Saariselkään ei voi luottaa. Tyhjää puhetta täynnä koko 150 kiloa.
2010
Meikäläinen toisen päässä vaihteen vuoksi 24/7.
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Minuutin päivystystakuu jo vuodesta 2015
S.Enssu, 64 vuotias karpaasi, pekkaspäivä- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17985837D
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minä olen sinulle aiheuttanut melkoisia traumoja, selviätköhän sinä niistä koskaan, resu, voin vakuuttaa että minä en lyö päätäni pensaaseen, minulla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä ulosoton kanssa, sinulla 100% varmuudella on, et muuten saa paniikkikohtausta jokaisesta kommentista jossa on maininta ulosotto tai haastehenkilö, ja taas tulee metritortillaa...
- Anonyymi
👍 Hauskaa 👌
- Anonyymi
Pasanen. Toveri Senssu kertoi lähteneensä Suomesta pakoon ulosottoa, siirtäneensä koko omaisuutensa thaivaimonsa nimiin ja kertoi ettei enää kusekkaan Suomeen päin, sillä koki tulleensa petetyksi ja oikeusmurhan uhriksi. 2010 ei koskaan ole moisia kirjoitellut ja 2010 ei ole ilmaissut olevansa katkera Suomelle eikä Thaimaalle.
Sinulla nuo puheet "mittareista" liittyy siihen että pelkäät jonkun olevan rikas ja uskot että ne rahat on rikollisesti ansaittu. Senssun puheet löytyy palstahistoriasta. Koska hän on sinun mielikuvitusta koko pelle, kyse on sinun tarinastasi. Anonyymi kirjoitti:
Pasanen. Toveri Senssu kertoi lähteneensä Suomesta pakoon ulosottoa, siirtäneensä koko omaisuutensa thaivaimonsa nimiin ja kertoi ettei enää kusekkaan Suomeen päin, sillä koki tulleensa petetyksi ja oikeusmurhan uhriksi. 2010 ei koskaan ole moisia kirjoitellut ja 2010 ei ole ilmaissut olevansa katkera Suomelle eikä Thaimaalle.
Sinulla nuo puheet "mittareista" liittyy siihen että pelkäät jonkun olevan rikas ja uskot että ne rahat on rikollisesti ansaittu. Senssun puheet löytyy palstahistoriasta. Koska hän on sinun mielikuvitusta koko pelle, kyse on sinun tarinastasi.Hei rakas, kyllä sinä minun puolestani voit vääristellä asioita mieleiseksesi, kun siitä kovasti tyydytystä saat.
Tosin jos tahdot tukea väitteillesi kuten lausut, että löytyy palstahistoriasta, niin lataappa palstahistoriaa väitteittesi tueksi.
Olen kertonut omaisuuteni siirrosta vaimolleni ja pojalleni, sekä tänne thaimaahan perusteella aikanaan, jolla ei ole ollut mitään tekemistä ulosoton kanssa.
Olen sanonut toimineeni ennen kuin edes syntyy tilannetta, että tulisi ns. neuvotella verottajan kanssa, jos sen koet olevan ulosoton pakoilua, niin sun juttus.
Ai ettäkö vallan olen oikeusmurhan uhri, kerro lisää niin minäkin tulen tietoiseksi.
En ole katkera suomelle, vaan en tahdo asua suomessa monesta eri syystä, joita en enään sinulle rakas ryhdy erittelemään.
Palstahistorian julkaisua odotellessa, kiitos muuten että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi 24/7.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hei rakas, kyllä sinä minun puolestani voit vääristellä asioita mieleiseksesi, kun siitä kovasti tyydytystä saat.
Tosin jos tahdot tukea väitteillesi kuten lausut, että löytyy palstahistoriasta, niin lataappa palstahistoriaa väitteittesi tueksi.
Olen kertonut omaisuuteni siirrosta vaimolleni ja pojalleni, sekä tänne thaimaahan perusteella aikanaan, jolla ei ole ollut mitään tekemistä ulosoton kanssa.
Olen sanonut toimineeni ennen kuin edes syntyy tilannetta, että tulisi ns. neuvotella verottajan kanssa, jos sen koet olevan ulosoton pakoilua, niin sun juttus.
Ai ettäkö vallan olen oikeusmurhan uhri, kerro lisää niin minäkin tulen tietoiseksi.
En ole katkera suomelle, vaan en tahdo asua suomessa monesta eri syystä, joita en enään sinulle rakas ryhdy erittelemään.
Palstahistorian julkaisua odotellessa, kiitos muuten että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi 24/7.Selittelyt ei muuta sinua yhtään todellisemmaksi. Pasasen tyhjä kattila siellä vaan kolisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla nuo puheet "mittareista" liittyy siihen että pelkäät jonkun olevan rikas ja uskot että ne rahat on rikollisesti ansaittu. Senssun puheet löytyy palstahistoriasta. Koska hän on sinun mielikuvitusta koko pelle, kyse on sinun tarinastasi.Moni rakennusalan ammattilainen on kohdannut työssään ongelmia, se on yksi vaikeimmista aloista yrittää, ns.yrittäjä joka kehuu palstalla nostaneensa vuosia osakaslainaa, ja yrittäjä joka ei tiedä mikä on alv, tai kertoo toimivansa rakennusallalla ja paineistaa avoviemäreitä, ja kun nämä yhdistyvät samaan henkilöön, ja vielä siihen lisättään henkilön mielikuvitus, voidaan olla varmoja että jotain en pielessä ja pahasti, lisäksi t'ämä samainen hekilö on antanut ymmärtää olevansa alfauros, niin siinä alkaa olla melkoinen epätodennäköisyys kyseessä joka tapauksessa... Luulempa että kyseessä on laitosasukki ihan jostain muualta kuin buriramaista.
- Anonyymi
Saariplösölle tavoitetta. Meidän kylän oma poika, 165 senttiä, 118kg. Massakausi ja aloittaa kuivatuksen kun on 120 kiloa taulussa, voimaa kuin härässä https://ibb.co/ctcscQz
Riisin satokauden avajaiset oli tänään näillä seuduilla, vedet pelloille. Saarirasvan satokauden avajaiset on hieman eri aikaan kuin todellisuudessa.
2010- Anonyymi
Mukava että annat oman kylän pojan lainata tuota sun ostamaa traktoria, olet ystävällinen.
Joo se on terveellistä lihottaa itseään ja kuivattaa määrävälein, sitä vartenhan ihmisellä on kehonsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647