Joskus tekisi - sit toisinaan ei.

Anonyymi-ap

Moi.
Kun olemme nauttineet syksyn marjasatoa ja uusia perunoita kappa kaupalla alkaa temään mieli vastakkaista sukupuolta silleen ;)
Missä Kannuslaiset tekevät temppunsa ja milloin ?

19

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä aamua olisi tehnyt mieli. Näin unia ihanasta työkaveristani joka on todella herkullinen nainen. Uni oli niin todellista ja petyin kun heräsin yksin omassa sängyssä lakana oli kierteellä kainalossa.

      • Anonyymi

        Runkkaaminen helpottaa hieman🤣🤩🤣🤩


    • Anonyymi

      Puolukkaa löytyy mättäistä

      • Anonyymi

        Ja sitä on paljon. Kaikki keräämään


    • Anonyymi

      Tulevana Kannuslaisena sanon rehellisesti mielipiteeni myös tähän,eli minun on pakko saada olutta mutta jos ihan vaan ruoasta kyse niin mieli ruokiani on mm lasagne sekä erillaiset italian sekä mexicon pata jnee niissä olen melkeimpä asiantuntija.

      • Anonyymi

        Tuo ruokavalio eli pastat ja olut, viittaa siihen että painoindeksi on kohdallasi vaarassa nousta vaaralliselle tasolle. Asialle kannattaa tehdä jotain jos vielä pystyt liikkumaan. Tsemppiä👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ruokavalio eli pastat ja olut, viittaa siihen että painoindeksi on kohdallasi vaarassa nousta vaaralliselle tasolle. Asialle kannattaa tehdä jotain jos vielä pystyt liikkumaan. Tsemppiä👍🏻

        Pystyn loistavasti liikkukaan ja naiset ihailevat minua ei se mitä syö vaan se liikunta,niin se onkin minkä voin sille että olen niin pidetty ja samalla myös minua kadehditaan eräät ehkä jopa vihaavat mutta se kuuluu asiaan.Nyt mennään eikä meinata syksytulee varmasti kuin ikävät vuoden ajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn loistavasti liikkukaan ja naiset ihailevat minua ei se mitä syö vaan se liikunta,niin se onkin minkä voin sille että olen niin pidetty ja samalla myös minua kadehditaan eräät ehkä jopa vihaavat mutta se kuuluu asiaan.Nyt mennään eikä meinata syksytulee varmasti kuin ikävät vuoden ajat

        Kovin poikkeaa arvosi kannuslaisten perinteisistä arvoista. Täällä vaatimattomuus on kunniassa ja syksy vuoden parasta aikaa. Sadonkorjuu ja metsästys aika parhaillaan. Kevään ja kesän yli kun pääsee niin aina elämä voittaa☺️
        Viihdyt täällä tai sitten et, aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn loistavasti liikkukaan ja naiset ihailevat minua ei se mitä syö vaan se liikunta,niin se onkin minkä voin sille että olen niin pidetty ja samalla myös minua kadehditaan eräät ehkä jopa vihaavat mutta se kuuluu asiaan.Nyt mennään eikä meinata syksytulee varmasti kuin ikävät vuoden ajat

        Ei kannata tänne tulla iloisuus ja itsevarmuus katoaa. 10v. asuneena ei hyväksytä Kannuslaiseksi. Jäykkää sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tänne tulla iloisuus ja itsevarmuus katoaa. 10v. asuneena ei hyväksytä Kannuslaiseksi. Jäykkää sakkia.

        Hyvä jos olisi suvun kantakirjat 1600 luvulle kannuksessa, kyllä sitä muuten on vähän ulkopuolinen. Ja nyt nämä ulkopuoliset yrittää vaikuttaa maankäyttöönkin alueella, ihme porukkaa...


    • Anonyymi

      Lokakuussa alkaa olla jo pitkiä pimeitä öitä jolloin olisi kiva rehevän naisen vieressä aikaa viettää. Sekoitella lakanat ja karvoitukset.

    • Anonyymi

      Tinteristä löytyy kaikille ottajia. Naapurin Juhakin löysi jonkinlaisen elätin ja nyt on sormuksen ostanu.

    • Anonyymi

      Hu hu.. täydenkuun aika sai taasen kaikki vipeltäjät liikkeelle ja puhelimeen tuli mononmoista ilmoitusta ja pyyntöä ;)
      Nyt palataan taas normaaliin elämään ja pusketaan lumitöitä.

    • Anonyymi

      Meneillään vuoden vilkkaimpia senssikausia kun pikkujouluruletti pyörähtää parhaaseen vauhtiin. Käydään toisiimme kiinni kuin sika limppuun.

    • Anonyymi

      Tammikuussa tapahtuu myös tällärintamalla vaikka mitä hauskaa. Harmi vaan kun saattaa jäädä jäljet lumeen jos harharetkillä naapurin rouvan viereen eksyy.
      Joulukinkkua on mukava sulattaa vällyjen alla kahdestaan, oman tai vieraan rouvan kanssa.

    • Anonyymi

      Kevät laittaa taas vipinää vatsanpohjaan. Parin kuukaudenpäästä muijat vähentää vaatteita ja näkyy todellisia nampuja katukuvassa. Kivoja muotoja sekä keinuvaa käyntiä.
      Liukastella vielä hetki jäällä ja odotetaan kesää sekä kesäleikkejä.

      • Anonyymi

        Jes, "Less is more".

        Se näyttää jolla on näytettävää


    • Anonyymi

      Kesällä luonto kutsuu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe