Moi.
Kun olemme nauttineet syksyn marjasatoa ja uusia perunoita kappa kaupalla alkaa temään mieli vastakkaista sukupuolta silleen ;)
Missä Kannuslaiset tekevät temppunsa ja milloin ?
Joskus tekisi - sit toisinaan ei.
19
1541
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä aamua olisi tehnyt mieli. Näin unia ihanasta työkaveristani joka on todella herkullinen nainen. Uni oli niin todellista ja petyin kun heräsin yksin omassa sängyssä lakana oli kierteellä kainalossa.
- Anonyymi
Runkkaaminen helpottaa hieman🤣🤩🤣🤩
- Anonyymi
Puolukkaa löytyy mättäistä
- Anonyymi
Ja sitä on paljon. Kaikki keräämään
- Anonyymi
Tulevana Kannuslaisena sanon rehellisesti mielipiteeni myös tähän,eli minun on pakko saada olutta mutta jos ihan vaan ruoasta kyse niin mieli ruokiani on mm lasagne sekä erillaiset italian sekä mexicon pata jnee niissä olen melkeimpä asiantuntija.
- Anonyymi
Tuo ruokavalio eli pastat ja olut, viittaa siihen että painoindeksi on kohdallasi vaarassa nousta vaaralliselle tasolle. Asialle kannattaa tehdä jotain jos vielä pystyt liikkumaan. Tsemppiä👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ruokavalio eli pastat ja olut, viittaa siihen että painoindeksi on kohdallasi vaarassa nousta vaaralliselle tasolle. Asialle kannattaa tehdä jotain jos vielä pystyt liikkumaan. Tsemppiä👍🏻
Pystyn loistavasti liikkukaan ja naiset ihailevat minua ei se mitä syö vaan se liikunta,niin se onkin minkä voin sille että olen niin pidetty ja samalla myös minua kadehditaan eräät ehkä jopa vihaavat mutta se kuuluu asiaan.Nyt mennään eikä meinata syksytulee varmasti kuin ikävät vuoden ajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyn loistavasti liikkukaan ja naiset ihailevat minua ei se mitä syö vaan se liikunta,niin se onkin minkä voin sille että olen niin pidetty ja samalla myös minua kadehditaan eräät ehkä jopa vihaavat mutta se kuuluu asiaan.Nyt mennään eikä meinata syksytulee varmasti kuin ikävät vuoden ajat
Kovin poikkeaa arvosi kannuslaisten perinteisistä arvoista. Täällä vaatimattomuus on kunniassa ja syksy vuoden parasta aikaa. Sadonkorjuu ja metsästys aika parhaillaan. Kevään ja kesän yli kun pääsee niin aina elämä voittaa☺️
Viihdyt täällä tai sitten et, aika näyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata tänne tulla iloisuus ja itsevarmuus katoaa. 10v. asuneena ei hyväksytä Kannuslaiseksi. Jäykkää sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata tänne tulla iloisuus ja itsevarmuus katoaa. 10v. asuneena ei hyväksytä Kannuslaiseksi. Jäykkää sakkia.
Hyvä jos olisi suvun kantakirjat 1600 luvulle kannuksessa, kyllä sitä muuten on vähän ulkopuolinen. Ja nyt nämä ulkopuoliset yrittää vaikuttaa maankäyttöönkin alueella, ihme porukkaa...
- Anonyymi
Lokakuussa alkaa olla jo pitkiä pimeitä öitä jolloin olisi kiva rehevän naisen vieressä aikaa viettää. Sekoitella lakanat ja karvoitukset.
- Anonyymi
Tinteristä löytyy kaikille ottajia. Naapurin Juhakin löysi jonkinlaisen elätin ja nyt on sormuksen ostanu.
- Anonyymi
Hu hu.. täydenkuun aika sai taasen kaikki vipeltäjät liikkeelle ja puhelimeen tuli mononmoista ilmoitusta ja pyyntöä ;)
Nyt palataan taas normaaliin elämään ja pusketaan lumitöitä. - Anonyymi
Meneillään vuoden vilkkaimpia senssikausia kun pikkujouluruletti pyörähtää parhaaseen vauhtiin. Käydään toisiimme kiinni kuin sika limppuun.
- Anonyymi
Tammikuussa tapahtuu myös tällärintamalla vaikka mitä hauskaa. Harmi vaan kun saattaa jäädä jäljet lumeen jos harharetkillä naapurin rouvan viereen eksyy.
Joulukinkkua on mukava sulattaa vällyjen alla kahdestaan, oman tai vieraan rouvan kanssa. - Anonyymi
Kevät laittaa taas vipinää vatsanpohjaan. Parin kuukaudenpäästä muijat vähentää vaatteita ja näkyy todellisia nampuja katukuvassa. Kivoja muotoja sekä keinuvaa käyntiä.
Liukastella vielä hetki jäällä ja odotetaan kesää sekä kesäleikkejä.- Anonyymi
Jes, "Less is more".
Se näyttää jolla on näytettävää
- Anonyymi
Kesällä luonto kutsuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709