Ollaan ensimmäistä kertaa dubrovnik kaupungissa. Itseni lisäksi poikani ja tyttäreni poika 13 v. Täällä ihmiset paikalliset ylimielisiä, eivätkä todellakaan ystävällisiä, vaikka niin joka paikassa sanottiin että ovat. Rannalla sunset beach vessat kiinni, missä käyt tarpeilla puun alla, vähän vaikeeta ku on nainen. Suomessa on halvempaa kun täällä, vaikka netissä mainostetaan että hinnat on 30 % halvempia. Täällä revitään kaikista viimeinen hinta, ainut mitä täällä on hyvää on maisemat ja lämpö. Teimme kaksi matkaa ensimmäisen ja viimeisen tähän maahan.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Dubrovnik on turistirysä pahimmillaan. Siellä on todella paljoj ikivanhaa ja milenkiintoista kultuuria, mutta jos sitä haluaa katsella, nii pitää mennä silloin, kun muita turisteja on todella vähän. Huippukallis paikka sesonkina. Pajon parempia paikkoja löytyy tuota rannikolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459