On se perkele ettei noita juoppoja saada pois kerrostalosta mekkaloimasta

Anonyymi-ap

Taas yksi yö kun naapurin akka oli paikalliset juopot kerännyt kämpillensä juomaan ja siinö oli sen verta kova meno että poliisikin kävi yhden sankarin kyytiinsö hakemassa..On vaan erikoista ettei ole saanut lähtöjö vaikka joka köynnistä poliisi ilmoittaa asunnon omistajalle häirinnästä ja näitä kertoja on yli kolme jo..

4

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita poliisit paikalle. On nilläkin sittten muuta tekemistä kuin karhunmetsästäjien vahtaaminen.

• Anonyymi

Toissaksänä maanantaina aamuyöstä heräsin saatanalliseen huutoon talon pihalla. Pariskunta naapurirapusta selvitteli välejään. Auton ikkunan akka köi jollain astalolla rikki ja ukko kuristi kurkusta sitten akkaa. Vitutti kun piti aamulla lähteä aikaisin töihin. Karjaisin parvekkeelta, että nyt turvat tukkoon tai soitan poliisit. "Painu homo vittuun sieltä," oli vastaus ja kaljapullo lensi osuen seinään. Minun akka siitä hermostui ja soitti hätäkeskukseen. Poliiseja ei näkynyt, puolen tunnin päästä meluajat häipyivät. Seuraavalla viikolla poliisista soitettiin, että he tutkii vahingontekoa ja kahta pahoinpitelyä. Minun olisi pitänyt todistaa. Paskat mitään todistin, eikä akkakaan lähtenyt. Kysyin, miksei partiota tullut, oli vastaus, ettei ollut sillä hetkellä resursseja.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­­N­y­­­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17986743f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Se on kun kommarit alkaa läträämään viinaksien kanssa kun liikenneluvan umpeutuu ja ei saa taikka kerkeä ajoissa niitä uusimaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2533
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1788
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1618
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1613
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      7
      1111
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      978
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      94
      965
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      945
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      867
    Aihe