Mies kävi kameran kanssa aamulenkillä. Napsi muutamia kuvia. Kotiin kun tuli, niin tulikin mieleen; tämä onkin jo aivokallio työtä. (Pitäisi varmaan käydä jonkin lääkärin luona.)
Mies katseli
Anonyymi-ap
9
1293
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Onko dosetti varmasti täytetty... Ettei olis jäänyt jonkin lääkkeen kohdalta vajaaksi?
- Anonyymi
Kylläpä oli taas moni käynyt tykkäämässä kuviani... Täytyy tehdä kunnon toti sateisen päivän iltana...
- Anonyymi
Aika perus kuhmolainen. Voi jeesus
- Anonyymi
Uskovaiset kiittää...
- Anonyymi
Hyvin perinteinen kuhmolainen, serkusten tekemä.
- Anonyymi
Hyvä,lämmin hellä on mieli jokaisen.
- Anonyymi
Pajakkakoski ja Höppänä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768