henkilö kateissa

Anonyymi-ap

Onko Miika huudeilla?. Sinua kaivataan. Pari yötä yksi häirikkö on pyrkinyt alaovesta yöllä sisälle. Ovi on lukossa yöllä. Kerran meuhkasi illalla rapussa etsien Miikaa. Rikkoo vielä alaoven lasin ja tulee yöllä sisälle.
Jos olet hänelle velkaa niin maksa velkasi jotta me muut saamme nukkua yömme rauhassa. Konilannotko 8A on rappu.

8

1840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En maksa!olen piilossa ja juon kaljaa.ei saa häiritä nyt.

• Anonyymi

Joko voi tulla piilosta, kun ei uskaltais..

• Anonyymi

Voit tulla jos on kalja loppunut,mutta haet vain kaljaa.sovitaan osa-maksu suunnitelma.

• Anonyymi

Kiipesi ilmeisesti myös yksi yö yhdelle alimmaisista parvekkeista. Tien puolelta. Tiedätkö kuka on kyseessä? Ps. En ole Miika, enkä kenellekään velkaa. :D mutta saisi painua muualle huutelemaan, parit unet on jo pilannu.

• Anonyymi

En tiedä kuka lie. Saisi nukkua päänsä selväksi poliisitalolla. Tuo menee jo melko röyhkeeksi et kiivetään toisen hallinnoimalle parvekkeelle.

• Anonyymi

Hitsaa parvekkeelle kalterit.kysy kuitenkin eka talohallitukselta lupa.samalla voit muistella menneitä aikojasi.

• Anonyymi

kjäh kjäh osu ja uppos.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      133
      4707
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      75
      2696
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      84
      1715
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      47
      905
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      873
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      863
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      72
      855
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe