miksi suomen pitäisi uudelleen rakentaa ukraina, millä rahalla, mistä raha. eiköhän sillä rahalla olisi käyttöä suomalaisillakin, vai ollaanko me tietämättämme ukrainalaisia.
avustukset
10
577
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä rahoja tarvitaan täällä meillä on pakolaisia laittomia passittomia rikollisia huumemyyjien ja vastaanottokeskukset sekä monenlaisia ostoskeskus varkaita ammuskelijoita.
- Anonyymi
Meillä on yksityisissä hoivalaitoksissa kusen hajussa märissä vaipoissa ilman vaatteita housuja liikkuvia vanhuksia unilääkkeillä tajuttomaksi huumattuna hiukset kampaamatta.
- Anonyymi
hallitukselle ukraanalaiset on lempilapsia ja vanhukset hylkiöitä
- Anonyymi
Kyllä rahaa hallituksella riittää ukrainaan ei vaan lasten sairaaloihin ennemmin se yli miljardi sairaaloihin kuin ukrainan sotaan
- Anonyymi
Meillä ei siinä sodassa ole osaa. eikä arpaa
- Anonyymi
Ukrainan rakentavat ja samalla ottavat haltuunsa muut maat, joukossa Venäjä
- Anonyymi
Totta. Mitä enemmän sinne viedään sotavarusteita niin sitä enemmän ukrainalaiset tappattavat omiansa ja tuhoavat maatansa.
Heikentynyttä maata on ulkomaiden helpppo ottaa haltuun ja käyttää hyväkseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mitä enemmän sinne viedään sotavarusteita niin sitä enemmän ukrainalaiset tappattavat omiansa ja tuhoavat maatansa.
Heikentynyttä maata on ulkomaiden helpppo ottaa haltuun ja käyttää hyväkseenonko suomi ukrainan sosiaali huolto hoitais itse omat asiansa presidentti entinen sirkus pelle
- Anonyymi
suomen päätös valta on eussa suomi on vaan poliittinen nukke
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237