Apua!! Siis eilen harrastin miehen kanssa seksiä metsässä kännissä ja aloin jo silloin miettimään sen jälkeen että sattuu alapäähän. Kotona nypin havun neulasia ja muuta paskaa alapäästäni ja nyt herätessäni huomasin kuinka oikean puolen häpyhuuli on punainen ja turvonnut ja stringit hiertävät tätä kohtaa.
Mikä ihme tää voi olla, pelottaa aivan saakelisti että mitä voin asialle nyt tehdä?! Ja olen alaikäinen enkä uskalla puhua äidilleni tästä😭
Turvonnut häpyhuuli
Anonyymi-ap
2
314
Vastaukset
- Anonyymi
- että metsässäkö ?
- Tietenkin siellä on - Puolukka Pillussa Pyörinyt !
HÄÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄÄH ja LääääääH - Anonyymi
Pese alapääsi ja sitten voitele suojabalsamilla. Ne stringit heität hevon kuuseen, ei ole hyvät kenenkään alapäälle... Pehmeät, mukavat pöksyt jalkaan. Joka päivä vaihdat puhtaat. Eiköhän näillä parane.
Oliko muuten suojattu yhdyntä? Ettet saanut pieneliöitä pimpsaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490