Nokia 8850

Anonyymi-ap

Jotenkin haluisi hommata, mitä mieltä ootte toimivuudesta 2023, oliko 1999 malli

2

744

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäli puhelin on muuten toimiva voi sitä edelleen käyttää soittamiseen ja viestittelyyn GSM verkossa.

• Anonyymi

Toistaiseksi taitaa voida käyttää vielä suomessa mutta maailmalla ollaan 2G verkon alasajoa suorittamassa jo pitkällä 2025 jälkeen ei ole tietoa onko suomessa aikeita jatkaa vielä 2G-verkkoa - luultavasti kaikilla operaattoreilla sitä mahdollisuutta ei enää tämän jälkeen ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      155
      1723
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      553
      1493
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1476
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      280
      957
    5. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      178
      928
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      806
    7. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      55
      748
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      740
    9. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      56
      738
    10. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      62