Asumistuki pienenee todella paljon

Anonyymi-ap

Monella on edessään mieron tie..

27

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hehehee onneksi olen sen verran hullu jotta saan eläkettä ei vaikuta meikäläiseen

      • Anonyymi

        Kyllä se alkaa vaikuttaa aivan varmasti eläkeläisiinkin jos omistaa vuokra-asunnon tai asuntoja. Vuokrat jää maksamatta ja asunto sotketaan lattiasta kattoon ja asunto rikotaan täysin. Tekijä saa korkeintaan ehdollista ja maksut päälle joita hänellä ei ole aikomustakaan koskaan maksaa. Siinä sitten korjaat itse eläkeläisenä asunnon pikkuhiljaa pienestä eläkkeestäsi vaikka hullu oletkin. Joten kyllä todellakin vaikuttaa kaikkeen asumistuen pienennys. Järkevintä olisi hallituksen pitää se ennallaan, eikä alkaa kikkailemaan lillukanvarsilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se alkaa vaikuttaa aivan varmasti eläkeläisiinkin jos omistaa vuokra-asunnon tai asuntoja. Vuokrat jää maksamatta ja asunto sotketaan lattiasta kattoon ja asunto rikotaan täysin. Tekijä saa korkeintaan ehdollista ja maksut päälle joita hänellä ei ole aikomustakaan koskaan maksaa. Siinä sitten korjaat itse eläkeläisenä asunnon pikkuhiljaa pienestä eläkkeestäsi vaikka hullu oletkin. Joten kyllä todellakin vaikuttaa kaikkeen asumistuen pienennys. Järkevintä olisi hallituksen pitää se ennallaan, eikä alkaa kikkailemaan lillukanvarsilla.

        Just näin. Säästämällä ei kyllä suomea saada nousuun, kyllä sen tyhmempikin kuin minä ymmärtää kun vähän ynnäilee!!! Vähempi raha käteen vähentää kulutusta eksponentiaalisesti.


    • Anonyymi

      Hyvä.

    • Anonyymi

      Joskus sitä on vaan maksettava omat, itse aiheuttamansa, kulut.

      • Anonyymi

        Kuka maksaa kuka ei....en minä.


      • Anonyymi

        Taitaa se äippä sinun elämisen maksaa


    • Anonyymi

      Pakkohan se on joiltaan ottaa pois tämä Ukrainalaisten elättäminen suurin osa nuoria miehiä. Jotka rällää verovapailla autoilla

    • Anonyymi

      Nyttemmin jo väistyneen vihervasemmistohallituksen syytä tämäkin.

      • Anonyymi

        Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia

        Onko kukaan kysynyt sinulta ylipäätään yhtään mitään?


    • Anonyymi

      Onk mieron tie lähellä hunninkoa?

      • Anonyymi

        Mierontie on Konnevedellä. Hyvä paikka.


      • Anonyymi

        On. Se on siinä nurkan takana kun kurkistat.


      • Anonyymi

        Hauska tämä!


    • Anonyymi

      Täytyy tehdä itsemurha. Kiitos oikeistojuttipersut.

      • Anonyymi

        Persukortti vilautettu on melko väsynyttä kun ei muuta keksitä :)


    • Anonyymi

      Ketä vituttaa eniten?

    • Anonyymi

      Ymmärrän. Itseäkin ajatteluttaa, kuinka käy.
      Jos löydän halvemman asunnon, muutan. Sekin maksaa.
      Yksi vaihtoehto on muuttaa ystävän kanssa samaan pieneen yksiöön ja jakaa kustannukset.Kyllä, totta puhuen, katselen ympärilleni silläkin silmällä, että missä pystyisi yöpymään. Jos olisin nuorempi, hankkisin pakkasenkestävän makuupussin. Sekin maksaa, ja kaikenlainen säästäminen on melko haastavaa, kun ei oikein ole, mistä säästää.

      • Anonyymi

        Kela ei voi pakottaa ketään muuttamaan. Suomen kansalaisella on perustus laillinen oikeus itse valita asuinpaikkansa.


      • Anonyymi

        Tuo on monille tuttu tilanne: ei ole mistä säästää. Vuokran ja laskujen jälkeen jää ruokarahaa sen verran, että kuukauden viimeinen viikko on ...noh, tiukka. Aina.


    • Anonyymi

      Minä poika se ajelen vaan mersulla...... rahulia on, köyhät kyykkyyn

      • Anonyymi

        unessa on kaikki mahollista ja housut märkänä herätessä, inflaatio puree sinunkin masseja ja kasseja.


    • Anonyymi

      Älyvapaata hommaa, säästää köyhiltä ja rakentaa miljaardien oikorataa turku-helsinki välisen matkan nopeuttamiseksi 20 min.

    • Anonyymi

      Vastaavasti toimeentuki nousee. Joka on vielä huononpi asia. Rahaa jaetaan kahdella kädellä, jos omat taskut on tyhjät. Ja raha liikkuu taskusta toiseen.
      .mutta verkkarien vetoketjut on kiinni.

      • Anonyymi

        Täytyy muistaa että toimeentulotuki menee suurimmalla osalla sen saajista suoraan vuokranantajalle, kuten itselläkin, joten ei se itselle jää kulutukseen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe