Monella on edessään mieron tie..
Asumistuki pienenee todella paljon
27
731
Vastaukset
- Anonyymi
Hehehee onneksi olen sen verran hullu jotta saan eläkettä ei vaikuta meikäläiseen
- Anonyymi
Kyllä se alkaa vaikuttaa aivan varmasti eläkeläisiinkin jos omistaa vuokra-asunnon tai asuntoja. Vuokrat jää maksamatta ja asunto sotketaan lattiasta kattoon ja asunto rikotaan täysin. Tekijä saa korkeintaan ehdollista ja maksut päälle joita hänellä ei ole aikomustakaan koskaan maksaa. Siinä sitten korjaat itse eläkeläisenä asunnon pikkuhiljaa pienestä eläkkeestäsi vaikka hullu oletkin. Joten kyllä todellakin vaikuttaa kaikkeen asumistuen pienennys. Järkevintä olisi hallituksen pitää se ennallaan, eikä alkaa kikkailemaan lillukanvarsilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se alkaa vaikuttaa aivan varmasti eläkeläisiinkin jos omistaa vuokra-asunnon tai asuntoja. Vuokrat jää maksamatta ja asunto sotketaan lattiasta kattoon ja asunto rikotaan täysin. Tekijä saa korkeintaan ehdollista ja maksut päälle joita hänellä ei ole aikomustakaan koskaan maksaa. Siinä sitten korjaat itse eläkeläisenä asunnon pikkuhiljaa pienestä eläkkeestäsi vaikka hullu oletkin. Joten kyllä todellakin vaikuttaa kaikkeen asumistuen pienennys. Järkevintä olisi hallituksen pitää se ennallaan, eikä alkaa kikkailemaan lillukanvarsilla.
Just näin. Säästämällä ei kyllä suomea saada nousuun, kyllä sen tyhmempikin kuin minä ymmärtää kun vähän ynnäilee!!! Vähempi raha käteen vähentää kulutusta eksponentiaalisesti.
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Joskus sitä on vaan maksettava omat, itse aiheuttamansa, kulut.
- Anonyymi
Kuka maksaa kuka ei....en minä.
- Anonyymi
Taitaa se äippä sinun elämisen maksaa
- Anonyymi
Pakkohan se on joiltaan ottaa pois tämä Ukrainalaisten elättäminen suurin osa nuoria miehiä. Jotka rällää verovapailla autoilla
- Anonyymi
Nyttemmin jo väistyneen vihervasemmistohallituksen syytä tämäkin.
- Anonyymi
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia
Onko kukaan kysynyt sinulta ylipäätään yhtään mitään?
- Anonyymi
Onk mieron tie lähellä hunninkoa?
- Anonyymi
Mierontie on Konnevedellä. Hyvä paikka.
- Anonyymi
On. Se on siinä nurkan takana kun kurkistat.
- Anonyymi
Hauska tämä!
- Anonyymi
Täytyy tehdä itsemurha. Kiitos oikeistojuttipersut.
- Anonyymi
Persukortti vilautettu on melko väsynyttä kun ei muuta keksitä :)
- Anonyymi
Ketä vituttaa eniten?
- Anonyymi
Ymmärrän. Itseäkin ajatteluttaa, kuinka käy.
Jos löydän halvemman asunnon, muutan. Sekin maksaa.
Yksi vaihtoehto on muuttaa ystävän kanssa samaan pieneen yksiöön ja jakaa kustannukset.Kyllä, totta puhuen, katselen ympärilleni silläkin silmällä, että missä pystyisi yöpymään. Jos olisin nuorempi, hankkisin pakkasenkestävän makuupussin. Sekin maksaa, ja kaikenlainen säästäminen on melko haastavaa, kun ei oikein ole, mistä säästää.- Anonyymi
Kela ei voi pakottaa ketään muuttamaan. Suomen kansalaisella on perustus laillinen oikeus itse valita asuinpaikkansa.
- Anonyymi
Tuo on monille tuttu tilanne: ei ole mistä säästää. Vuokran ja laskujen jälkeen jää ruokarahaa sen verran, että kuukauden viimeinen viikko on ...noh, tiukka. Aina.
- Anonyymi
Minä poika se ajelen vaan mersulla...... rahulia on, köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
unessa on kaikki mahollista ja housut märkänä herätessä, inflaatio puree sinunkin masseja ja kasseja.
- Anonyymi
Älyvapaata hommaa, säästää köyhiltä ja rakentaa miljaardien oikorataa turku-helsinki välisen matkan nopeuttamiseksi 20 min.
- Anonyymi
Vastaavasti toimeentuki nousee. Joka on vielä huononpi asia. Rahaa jaetaan kahdella kädellä, jos omat taskut on tyhjät. Ja raha liikkuu taskusta toiseen.
.mutta verkkarien vetoketjut on kiinni.- Anonyymi
Täytyy muistaa että toimeentulotuki menee suurimmalla osalla sen saajista suoraan vuokranantajalle, kuten itselläkin, joten ei se itselle jää kulutukseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389