Lehdet ympäri maailman kertovat Toyotan luotettavuudesta:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/6e9d022a-f63c-47cb-952a-1456ea8c9788
https://tekniikanmaailma.fi/usan-kuluttajaraamattu-arvioi-toyota-corolla-on-luotettavin-auto-hybridiautot-jyrasivat-sahkoautoissa-paljon-ongelmia/
https://www.is.fi/autot/art-2000009208622.html
https://autojaa2z.fi/toyota-vs-mercedes-luotettavuus/
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/laaja-tutkimus-tama-on-kaikkein-luotettavin-auto/b7848f1c-0668-397c-ab6b-691f9bc86792
Toyota on kaikkialla maailmasssa kaikkein luotettavin auto
83
1483
Vastaukset
- AnonyymiPysyhän poika totuudessa. Toyota on luotettavin. 
 https://www.is.fi/autot/art-2000009802545.html- AnonyymiYksi Toyota-autojen suurimmista vahvuuksista on luotettavuus. 
 Toyota -autoilla on ansaittu maine luotettavuudestaan. Niissä on yleensä minimaalisia mekaanisia ongelmia ja ne kestävät paljon kilometrejä ja vuosia. Ei ole epätavallista löytää Toyota-ajoneuvoja, jotka ovat edelleen tien päällä 20 vuoden jälkeenkin yli 320.000 km matkamittarissa. Lisäksi Consumer Reports nimesi Toyotan luotettavimmaksi automerkiksi.
 Consumer Reportsin mukaan Toyota on luotettavin automerkki. Toiseksi luotettavin merkki on Lexus, Toyotan luksusdivisioona.
 https://www.motorbiscuit.com/why-toyota-cars-reliable/
 Mikä on Consumer Reports?
 Consumer Reports on amerikkalainen voittoa tavoittelematon kuluttajajärjestö , joka on omistautunut riippumattomaan tuotetestaukseen , tutkivaan journalismiin , kuluttajalähtöiseen tutkimukseen, julkiseen valistukseen ja kuluttajansuojaan.
- AnonyymiToyota on kaikkein luotettavin! Skoda pohjalla 
 Miksi typerykset sotivat tätä totuutta vastaan. Tämä totuus on tunnustettu kaikkialla maailmassa:
 Ylivoimaisen luotettavuuden lisäksi Toyota laatu näkyy myös pintamateriaaleja syvemmällä. Toki myös kalliimmat saksalaismerkit on tehty koriltaan, sisätilojen viimeistelyltään ja materiaaleiltaan laadukkaiksi eli ovat samaa tasoa siltä osin Toyotan kanssa. Mutta jos katsotaan pinnan alle vaikkapa purkamalla ovi tai kojelautarakenteita, niin alkaa selvitä eroja. Siinä missä Toyotassa kaikki on rakenteiden sisällä yhtä moitteettomasti ja siististi järjestyksessä, on kalliissa saksalaisessa oiottu surutta. Saumat, liitokset, sähkövedot ym. on vähän sinnepäin huitaistu. Kannattaa kysyä autoja työkseen laittavilta asiasta, jos ei muuten usko.
 Tämä on sitä ainutlaatuista laadukkuutta, mihin eivät yllä kuin Lexus ja Toyota. Juuri tällä tinkimättömyydellä Toyota on kohonnut maailman laatuikoniksi samoin kuin sillä, että valmistajana se on asettanut käsittämättömän kovat kriteerit osatoimittajille. Niinpä Toyotan alkuperäisosien kohdilla mitta- ja valmistustarkkuus on täysin eri tasoa kuin ns. tarvikeosilla. Tosin on mainittava, ettei noita osia (suodattamia, tulppia ym. lukuun ottamatta) juurikaan normaali käyttäjä koskaan tarvitse, sillä Toyotissa mm. jarruosat ja alustaosat kestävät keskimäärin kolme kertaa sen ajomäärän kuin muissa autoissa.
 Toyotoissa ei koskaan ole ollut mitään heikkouksia sähköissä, ei vaikka auto on hinnoiteltu hämmästyttävän edulliseksi. Huomattavasti kalliimmissa ns. premium-merkeissä noita sähkövikoja kuitenkin on aina löytynyt. Mistä se johtuu?
 No tietysti siitä, että Toyotalla tehdään sähkötyötkin erittäin huolellisesti. Japanilainen laatuajattelu on sellaista mistä germaani-insinööri voi vain haaveilla. Ja olihan niistä kullatuista liittimistäkin tärkeissä paikoissa puhetta...
 Ja ihmeellisintä on juuri tuo hinnan ja laadun suhde Toyotassa, mikään muu merkki ei ole siihen pystynyt eli tarjonnut premium-tason laatua perusauton hinnalla. Niin koriosien viimeistely, maalaus ja sovitukset ovat millintarkkaa työtä samoin kuin myös sisätilojen osien sovitukset, penkkien ompeleet ym. Ja halvasta muovisesta materiaalista ei suuremmin kannata innostua, ei noissa Mersuissakaan tai Bemareissa sen paremmin ole muovia hylätty, samaa tavaraa se on niissäkin. Kokonahkaisia sisustoja taitaa löytyy enemmän tai vähemmän käsin tehdyistä erikoisautoista.
 Kannattaa perehtyä japanilaiseen laatuajatteluun ja siihen miten se näkyy Toyotan valmistusfilosofiassa ja laadunvalvonnassa. Tuskin mikään muu massavalmistaja tekee autoja yhtä kliinisen steriileissä olosuhteissa minimoiden mahdollisimman tarkasti kaikki laatupoikkeamat.
 Tähän kuuluu myös alihankkijoiden raaka kilpailuttaminen, mutta toisin kuin monet kilpailijansa Toyota ei etsi mahdollisimman edullista tarjousta vaan voittoa takovana autojättinä se sanelee äärettömän tiukat laatukriteerit, paljon tiukemmat kuin mikään muu valmistaja. Ehkä kriteerejä voisi verrata korkealaatuisen sotilastekniikan tai ilmailuteollisuuden kriteereihin. Vain harva osatoimittaja pystyy nämä spesifikaatiot täyttämään, mutta ne harvat saavat sitten isot tilaukset Toyotalta ja pystyvät siten tuottamaan erittäin korkealaatuisia osia Toyotan käyttöön.
 Jokainen järkevä ihminen ostaa auton joka on kaikkein laadukkain ja luotettavin:
 http://www.kauppalehti.fi/uutiset/laaja-tutkimus-tama-on-kaikkein-luotettavin-auto/EzS7XneJ
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yksi Toyota-autojen suurimmista vahvuuksista on luotettavuus. 
 Toyota -autoilla on ansaittu maine luotettavuudestaan. Niissä on yleensä minimaalisia mekaanisia ongelmia ja ne kestävät paljon kilometrejä ja vuosia. Ei ole epätavallista löytää Toyota-ajoneuvoja, jotka ovat edelleen tien päällä 20 vuoden jälkeenkin yli 320.000 km matkamittarissa. Lisäksi Consumer Reports nimesi Toyotan luotettavimmaksi automerkiksi.
 Consumer Reportsin mukaan Toyota on luotettavin automerkki. Toiseksi luotettavin merkki on Lexus, Toyotan luksusdivisioona.
 https://www.motorbiscuit.com/why-toyota-cars-reliable/
 Mikä on Consumer Reports?
 Consumer Reports on amerikkalainen voittoa tavoittelematon kuluttajajärjestö , joka on omistautunut riippumattomaan tuotetestaukseen , tutkivaan journalismiin , kuluttajalähtöiseen tutkimukseen, julkiseen valistukseen ja kuluttajansuojaan.Hahhah. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toyota on kaikkein luotettavin! Skoda pohjalla 
 Miksi typerykset sotivat tätä totuutta vastaan. Tämä totuus on tunnustettu kaikkialla maailmassa:
 Ylivoimaisen luotettavuuden lisäksi Toyota laatu näkyy myös pintamateriaaleja syvemmällä. Toki myös kalliimmat saksalaismerkit on tehty koriltaan, sisätilojen viimeistelyltään ja materiaaleiltaan laadukkaiksi eli ovat samaa tasoa siltä osin Toyotan kanssa. Mutta jos katsotaan pinnan alle vaikkapa purkamalla ovi tai kojelautarakenteita, niin alkaa selvitä eroja. Siinä missä Toyotassa kaikki on rakenteiden sisällä yhtä moitteettomasti ja siististi järjestyksessä, on kalliissa saksalaisessa oiottu surutta. Saumat, liitokset, sähkövedot ym. on vähän sinnepäin huitaistu. Kannattaa kysyä autoja työkseen laittavilta asiasta, jos ei muuten usko.
 Tämä on sitä ainutlaatuista laadukkuutta, mihin eivät yllä kuin Lexus ja Toyota. Juuri tällä tinkimättömyydellä Toyota on kohonnut maailman laatuikoniksi samoin kuin sillä, että valmistajana se on asettanut käsittämättömän kovat kriteerit osatoimittajille. Niinpä Toyotan alkuperäisosien kohdilla mitta- ja valmistustarkkuus on täysin eri tasoa kuin ns. tarvikeosilla. Tosin on mainittava, ettei noita osia (suodattamia, tulppia ym. lukuun ottamatta) juurikaan normaali käyttäjä koskaan tarvitse, sillä Toyotissa mm. jarruosat ja alustaosat kestävät keskimäärin kolme kertaa sen ajomäärän kuin muissa autoissa.
 Toyotoissa ei koskaan ole ollut mitään heikkouksia sähköissä, ei vaikka auto on hinnoiteltu hämmästyttävän edulliseksi. Huomattavasti kalliimmissa ns. premium-merkeissä noita sähkövikoja kuitenkin on aina löytynyt. Mistä se johtuu?
 No tietysti siitä, että Toyotalla tehdään sähkötyötkin erittäin huolellisesti. Japanilainen laatuajattelu on sellaista mistä germaani-insinööri voi vain haaveilla. Ja olihan niistä kullatuista liittimistäkin tärkeissä paikoissa puhetta...
 Ja ihmeellisintä on juuri tuo hinnan ja laadun suhde Toyotassa, mikään muu merkki ei ole siihen pystynyt eli tarjonnut premium-tason laatua perusauton hinnalla. Niin koriosien viimeistely, maalaus ja sovitukset ovat millintarkkaa työtä samoin kuin myös sisätilojen osien sovitukset, penkkien ompeleet ym. Ja halvasta muovisesta materiaalista ei suuremmin kannata innostua, ei noissa Mersuissakaan tai Bemareissa sen paremmin ole muovia hylätty, samaa tavaraa se on niissäkin. Kokonahkaisia sisustoja taitaa löytyy enemmän tai vähemmän käsin tehdyistä erikoisautoista.
 Kannattaa perehtyä japanilaiseen laatuajatteluun ja siihen miten se näkyy Toyotan valmistusfilosofiassa ja laadunvalvonnassa. Tuskin mikään muu massavalmistaja tekee autoja yhtä kliinisen steriileissä olosuhteissa minimoiden mahdollisimman tarkasti kaikki laatupoikkeamat.
 Tähän kuuluu myös alihankkijoiden raaka kilpailuttaminen, mutta toisin kuin monet kilpailijansa Toyota ei etsi mahdollisimman edullista tarjousta vaan voittoa takovana autojättinä se sanelee äärettömän tiukat laatukriteerit, paljon tiukemmat kuin mikään muu valmistaja. Ehkä kriteerejä voisi verrata korkealaatuisen sotilastekniikan tai ilmailuteollisuuden kriteereihin. Vain harva osatoimittaja pystyy nämä spesifikaatiot täyttämään, mutta ne harvat saavat sitten isot tilaukset Toyotalta ja pystyvät siten tuottamaan erittäin korkealaatuisia osia Toyotan käyttöön.
 Jokainen järkevä ihminen ostaa auton joka on kaikkein laadukkain ja luotettavin:
 http://www.kauppalehti.fi/uutiset/laaja-tutkimus-tama-on-kaikkein-luotettavin-auto/EzS7XneJJust joo, ja sitten Toyota hankkii akut halvimmalta toimittajalta, ja kuraahan silloin saadaan. Käynnistysvaikeudet 12V akun sipatessa ovat tehneet Toyotasta tunnetuksi epävarmana autona. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Just joo, ja sitten Toyota hankkii akut halvimmalta toimittajalta, ja kuraahan silloin saadaan. Käynnistysvaikeudet 12V akun sipatessa ovat tehneet Toyotasta tunnetuksi epävarmana autona. Muutamassa Yariksessa oli viallinen akku jotka Toyota vaihtoi. Siitähän se trolli sitten alkaa meluta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toyota on kaikkein luotettavin! Skoda pohjalla 
 Miksi typerykset sotivat tätä totuutta vastaan. Tämä totuus on tunnustettu kaikkialla maailmassa:
 Ylivoimaisen luotettavuuden lisäksi Toyota laatu näkyy myös pintamateriaaleja syvemmällä. Toki myös kalliimmat saksalaismerkit on tehty koriltaan, sisätilojen viimeistelyltään ja materiaaleiltaan laadukkaiksi eli ovat samaa tasoa siltä osin Toyotan kanssa. Mutta jos katsotaan pinnan alle vaikkapa purkamalla ovi tai kojelautarakenteita, niin alkaa selvitä eroja. Siinä missä Toyotassa kaikki on rakenteiden sisällä yhtä moitteettomasti ja siististi järjestyksessä, on kalliissa saksalaisessa oiottu surutta. Saumat, liitokset, sähkövedot ym. on vähän sinnepäin huitaistu. Kannattaa kysyä autoja työkseen laittavilta asiasta, jos ei muuten usko.
 Tämä on sitä ainutlaatuista laadukkuutta, mihin eivät yllä kuin Lexus ja Toyota. Juuri tällä tinkimättömyydellä Toyota on kohonnut maailman laatuikoniksi samoin kuin sillä, että valmistajana se on asettanut käsittämättömän kovat kriteerit osatoimittajille. Niinpä Toyotan alkuperäisosien kohdilla mitta- ja valmistustarkkuus on täysin eri tasoa kuin ns. tarvikeosilla. Tosin on mainittava, ettei noita osia (suodattamia, tulppia ym. lukuun ottamatta) juurikaan normaali käyttäjä koskaan tarvitse, sillä Toyotissa mm. jarruosat ja alustaosat kestävät keskimäärin kolme kertaa sen ajomäärän kuin muissa autoissa.
 Toyotoissa ei koskaan ole ollut mitään heikkouksia sähköissä, ei vaikka auto on hinnoiteltu hämmästyttävän edulliseksi. Huomattavasti kalliimmissa ns. premium-merkeissä noita sähkövikoja kuitenkin on aina löytynyt. Mistä se johtuu?
 No tietysti siitä, että Toyotalla tehdään sähkötyötkin erittäin huolellisesti. Japanilainen laatuajattelu on sellaista mistä germaani-insinööri voi vain haaveilla. Ja olihan niistä kullatuista liittimistäkin tärkeissä paikoissa puhetta...
 Ja ihmeellisintä on juuri tuo hinnan ja laadun suhde Toyotassa, mikään muu merkki ei ole siihen pystynyt eli tarjonnut premium-tason laatua perusauton hinnalla. Niin koriosien viimeistely, maalaus ja sovitukset ovat millintarkkaa työtä samoin kuin myös sisätilojen osien sovitukset, penkkien ompeleet ym. Ja halvasta muovisesta materiaalista ei suuremmin kannata innostua, ei noissa Mersuissakaan tai Bemareissa sen paremmin ole muovia hylätty, samaa tavaraa se on niissäkin. Kokonahkaisia sisustoja taitaa löytyy enemmän tai vähemmän käsin tehdyistä erikoisautoista.
 Kannattaa perehtyä japanilaiseen laatuajatteluun ja siihen miten se näkyy Toyotan valmistusfilosofiassa ja laadunvalvonnassa. Tuskin mikään muu massavalmistaja tekee autoja yhtä kliinisen steriileissä olosuhteissa minimoiden mahdollisimman tarkasti kaikki laatupoikkeamat.
 Tähän kuuluu myös alihankkijoiden raaka kilpailuttaminen, mutta toisin kuin monet kilpailijansa Toyota ei etsi mahdollisimman edullista tarjousta vaan voittoa takovana autojättinä se sanelee äärettömän tiukat laatukriteerit, paljon tiukemmat kuin mikään muu valmistaja. Ehkä kriteerejä voisi verrata korkealaatuisen sotilastekniikan tai ilmailuteollisuuden kriteereihin. Vain harva osatoimittaja pystyy nämä spesifikaatiot täyttämään, mutta ne harvat saavat sitten isot tilaukset Toyotalta ja pystyvät siten tuottamaan erittäin korkealaatuisia osia Toyotan käyttöön.
 Jokainen järkevä ihminen ostaa auton joka on kaikkein laadukkain ja luotettavin:
 http://www.kauppalehti.fi/uutiset/laaja-tutkimus-tama-on-kaikkein-luotettavin-auto/EzS7XneJCustomer Reports listaa vain USA:ssa myytäviä autoja. Skodaa ei sinne viedä, joten se ei voi ollakaan heidän listoillaan. 
 Tosin, ei minullakaan Skodaa ole, ajan id.4:lla. Toyotalla ei ollut tarjolla sopivaa sähkistä. Mökille pitää päästä ilman välilatauksia.
 
- AnonyymiÄlähän Skoda-poika hypi silmille. 
- AnonyymiTakaan ja alleviivaan! Joka Toyotan on kerran omistanut niin harvoin vaihtaa eri merkkiin. Toki löytyy marginaalinen ryhmä, mikä on tullut omasta mielestään esim. kohdelluksi kaltoin merkkihuollossa, mutta näillä sama märinä jatkuu muillakin tiskeillä. 
- AnonyymiOn niitä harhoja ja tässä oikeaa tietoa: 
 https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/adacin-tiepalveluraportti-paljastaa-tielle-jattavat-autot-kaynnistysakkuongelmat-piinaavat-toyotaa/
- AnonyymiJa 10v takuu kattaa kaikki osta, myös pakoputket kaikkine osineen. - AnonyymiPakoputki ei kuulu 10v Relax takuuseen. Eikä siinä oleva lämmönvaihdinkaan. 
 
- Anonyymi"Oikea tietoa" päästöhuijareilta, haloo?! 
 600 000km ajettuna kolmella eri tojotalla ja eipä niitä ole koskaan tarttenu hinata. Ehkä valmistuslinjalla korkeintaan ja sen jälkeen liikkuvat ihan omin voimin ikuisuuksiin asti.
- AnonyymiToyota on luotettavin. MOT ! 
- AnonyymiJokainen suomalainen tietää, että Toyota on kaikkein luotettavin auto. 
- AnonyymiKestäköön vaikka maailman tappiin, bensalla kulkevaa Toyotaa en osta, ja sähkis on surkea sähköautoksi. - Anonyymi" Kestäköön vaikka maailman tappiin, bensalla kulkevaa Toyotaa en osta, ja sähkis on surkea sähköautoksi. " 
 Minä taas tulin kuluneella viikolla vakuuttuneeksi siitä, että sähköautolla en kesäkelissäkään pystyisi ajelemaan kaikkia reissujani. Keskiviikkona lähdin jo aamulla kyläreissulle itäiseen Suomeen, ja palasin kotiin torstaina illalla. Matkaa kertyi kahden päivän aikana noin 850 km, mutta bensatankilla ei tarvinnut kertaakaan käydä. Kotiin palatessakin oli bensaa vielä jäljellä reilusti mittarin mukaan.
 Keskiviikkona menomatkalla pysähdyin kaksi kertaa noin tunnin ajaksi, ja samaten paluumatkalla oli 2 tunnin mittaista pysähdystä. Ei perillä eikä missään pysähdyspakassakaan ollut latausmahdollisuutta, joten sähköautolla en olisi pystynyt reissua tekemään.
 Sekä menomatkalla että paluumatkalla ajelin noin puolet ajasta reilussa vesisateessa, joten polttoainetta saattoi mennä vähän normaalia enemmän, mutta aika taloudellisesti itselataava hybridi-Toyota reissusta suoriutui. Koko reissulla keskikulutus oli 4,3 l /100 km, joka on mielestäni riittävän pieni lukema. Ei siis ole mitään tarvetta hankkia hankalakäyttöistä ladattavaa sähköautoa.
 
- AnonyymiMinun nuoruudessani oli " Joka jannulla Jamekset. " Jamekset olivat kotimaiset farmarihousut. Nyt on joka jannulla japanilaiset. Pahaa tekee tuollainen myyräntyö eurooppalaisia kansoja kohtaan. - AnonyymiFiksut eivät halua roikkua missään kuksmannien talutusnuorassa autonsa kanssa. Alkaa riittämään ne torjuntavoitot jo muutenkin. 
- AnonyymiVai pitäisi sitä laaduttomia tuotteita ja kansoja suosia laadun sijaan. Outoa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vai pitäisi sitä laaduttomia tuotteita ja kansoja suosia laadun sijaan. Outoa. Kansa kyllä tietää, mitä kannattaa ostaa ilman kansanautokaupustelijan suosiollista apuakin. Haittaakse? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vai pitäisi sitä laaduttomia tuotteita ja kansoja suosia laadun sijaan. Outoa. Kyllä sinultakin hymy hyytyy kun sinulla ei ole enää työpaikkaa, kun kaikki tuotanto on siirtynyt oman ostoskäyttäytymisesi vuoksi Aasiaan. 
- Anonyymi" Nyt on joka jannulla japanilaiset. Pahaa tekee tuollainen myyräntyö eurooppalaisia kansoja kohtaan. " 
 Minä ajelisin mielelläni eurooppalaisilla autoilla, mikäli ne olivat toimintavarmempia. Ajo-ominaisuudet monissa eurooppalaisissa autoissa ovat paremmat kuin Toyotassa, mutta toimintavarmuus on surkea.
 Tavallisessa arkikäytössä loistavilla ajo-ominaisuuksilla ei ole mitään arvoa, mikäli auto ei ole varmatoiminen. Auton pitää olla laakin peli, sillä muuten ainakin minulta menee hermot. Tämän vuoksi järkevät ihmiset ajelevatkin vain Toyotalla.
 
- Anonyymihttps://www.is.fi/autot/art-2000009802545.html 
 Tojo, subaru, tojo, japskit, tojo,,, jne,,
- AnonyymiMinäkin ostaisin heti eurooppalaisen, jos täkäläiset merkit alkaisi tekemään viimeinkin laadukkaita, lujia ja pitkäikäisiä autoja. 
- AnonyymiOn luotettava, sanon tämän 50 v ja 16 Toyotan kokemuksella, - AnonyymiSamat sanat 49 vuoden kokemuksella. 
- AnonyymiKellä on varaa vaihtaa. 
 
- AnonyymiToyotan luotettavuus on legenda. - AnonyymiToyotan maailmanlaajuinen luotettavuus perustuu Toyotalla ajavien kokemukseen. 
- AnonyymiMulla oli legendaariset korjauskustannukset. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toyotan maailmanlaajuinen luotettavuus perustuu Toyotalla ajavien kokemukseen. Ei välttämättä. 
 
- AnonyymiItse ostan vain autoja jotka ovat ajettavuudeltaan loistavia, siksi en koskaan Toyotaa. - AnonyymiVoi sen noinkin ilmaista että ei ole rahaa ja tyytyä tonnin golffiin. 
 
- AnonyymiPakko se on uskoa kun on noin paljon mustaa valkoisella ! 
- AnonyymiEn lakkaa ihmettelemästä kuinka Toyota on noin ylivertainen muihin nähden. 
- AnonyymiTRÖÖÖÖÖLLL ! ! TROOOOOLLLL ! ! TROLLITEHTAAN AUUTISTI NARSU KEEHARI SEEKOPÄÄN MASSAPOSTAUS TROLLAUSTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI MOISELLE HUL. . LULLE MITÄÄN ! ! - AnonyymiTröööl, niuvan asiakkaalle myös sähköshokkeja 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tröööl, niuvan asiakkaalle myös sähköshokkeja Toyota vie ja muut vikisee! 
 
- AnonyymiSaatko päivän askareesi tehtyä tältä ajatukselta? 
- AnonyymiSkoda-porukan leuka väpättää ja kädet tärisevät Toyotan suuren luotettavuuden ja suosion edessä. - AnonyymiŠkoda on sentään länsi-auto, eikä kaukoidän riisikuppi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Škoda on sentään länsi-auto, eikä kaukoidän riisikuppi. Skoda on ehta itäauto. https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007566857.html 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Škoda on sentään länsi-auto, eikä kaukoidän riisikuppi. "Skoda länsiauto"? Älä naurata! Itäeuroopan tarpeeseen lanseerattu itäauto! Viimeinen lajissaan! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:"Skoda länsiauto"? Älä naurata! Itäeuroopan tarpeeseen lanseerattu itäauto! Viimeinen lajissaan! Eihän skoda edes kelpaa lännen suurille markkinoille jossa Toyota jyrää ylivoimaisena merkkinä jenkkilässä, niinkuin koko maailmassakin on päässyt käymään. Miksköhän ei skoota kelpaa? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eihän skoda edes kelpaa lännen suurille markkinoille jossa Toyota jyrää ylivoimaisena merkkinä jenkkilässä, niinkuin koko maailmassakin on päässyt käymään. Miksköhän ei skoota kelpaa? Ette te saa pestyä kauko-idän aasialaisesta Japanista länsimaata vaikka miten hävettäisi riisikuppinne omistajavaltio. P.s. Praha on tosi cool mesta! Taidankin keväällä ostaa taas liput ja lentää Prahan kevääseen ja kävelen Kaarlensiltaa Vltavan yli Prahan linnaan ja oluttupiin. Euroopan maissa on mukava käydä, siellä saa mielenrauhaa kun ei tarvitse nähdä jatkuvasti Toyotan vessanpönttölogoja. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:"Skoda länsiauto"? Älä naurata! Itäeuroopan tarpeeseen lanseerattu itäauto! Viimeinen lajissaan! Hupsis-poika ei tiedä Euroopasta mitään kun ei ole käynyt kuin Tallinnassa korkeintaan, hyvä jos sielläkään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Skoda on ehta itäauto. https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007566857.html Tuo Skodahan homehtui, kuten taanoinen Corolla, jonka työkaveri jätti talveksi seisontaan. Keväällä pesi pahimmat homeet pois, ja pisti kiertoon. Joku hullu vielä osti sen. 
 
- AnonyymiToyota on kaikkialla maailmassa masokistien suosikki. 
- AnonyymiToyota on kaikkialla maailmassa kaikkien suosikki. 
- AnonyymiMonacossa ei maailman halutuimpia autoja, ei Tojoja, näy, mutta haittaakse? Olisihan se naurettavaa tunkea Tojolla Ferrareitten, Lambojen, Porschejen ja Rollsien sekaan. - AnonyymiEi se naurettavaa olisi, Toyotahan pesee käyttövarmuudellaan kaikki nuo merkit. 
 Tietysti Monacossa vaurauden pitää nousukasmaisesti näkyä joten siellä nuo merkit näkyvät katukuvassa. Eri asia on miten noita Monacon kaduilla käytetään, rohjakkeita. GR Yaris jättäisi nuo kuin seisomaan ahtailla, mutkikkailla kaduilla.
 
- AnonyymiSuomessakin Toyota on kaikkein arvostetuin ja halutuin automerkki. 
- AnonyymiSkoda-porukka täällä on koko ajan pilkkaamassa keksityillä jutuilla Toyotaa. - AnonyymiItäauto skoodan nähdessään repeää aina hörönauruun. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Itäauto skoodan nähdessään repeää aina hörönauruun. toyotan neliveto ON TOSI LUOTETTAVA VAJAA ETUVETO.HAAAA 
 
- AnonyymiNäitä automerkkejä suomalaiset arvostavat eniten 
 Suomalaisten mielikuvissa arvostetuimmat automerkit ovat Toyota ja kaukana takana seuraavat volvo, mercedes-benz.
 https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a9f9ecc7-3bd8-4be1-adc1-eb7510f50f3e- AnonyymiRoskaakin voi arvostaa, vaikka luotettavuudesta ei ole tietoakaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Roskaakin voi arvostaa, vaikka luotettavuudesta ei ole tietoakaan. Totta. 
 Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Totta. 
 Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.Sama tilasto kertoo, että eniten hinauspalvaluita käyttävillä merkeillä myös ajetaan eniten. 
 
- AnonyymiVaihtoautot eivät käy kaupaksi?⚠️⚠️ 
- AnonyymiTOJODA ON MAAILMAN PARAS JA SUOMESSA OVAT MAAILMAN PARHAAT TOJODAN - MIEHET. 
- AnonyymiAI´, ETTÄ JOS SAIS´UUDEN MERSUN. 
- AnonyymiOi, oi oi! Vessanpönttörinkula on halutuin koska se on niin LUOTETTAVA! Aasialainen ulosteläjä joka ei osaa edes sähköautoa tehdä! Mutta kun se on niin LUOTETTAVA! Hyi sielunvihollinen! 
- AnonyymiToyota on luotettavin kaikkialla maailmassa. - AnonyymiNiin se vaan on. 
 
- AnonyymiTOYOTA ON LAADUKKAIN, KESTÄVIN JA LUOTETTAVIN. SEN TIETÄVÄT KAIKKI. 
- AnonyymiMinulle riittää vikavapaa auto, kun vaihdan alle 150 tkm välein uuteen. Toyotan muoviviritelmöt ei kiinnosta. 
- AnonyymiMoni Corollamies luottaa myös omaan nyrkki-Kyllikkiin, naiseen ei kannata luottaa eikä vaihtaa. Kalliiksikin se tulisi. - AnonyymiTällaistakin osennusta saattaa jo tulla kun kolhoosin bunkkerissa talutusnuoraa kiristetään ja "katto on tulessa"! 
 
- AnonyymiMiksi noita resuja Volkswagen-konsernin autoja pitää ostaa aivan väkisin ja pilata elämänsä niiden vuoksi? - AnonyymiEn minäkään ole kiinnostunut merkistä jonka valmistuksesta on annettu peräti seitsemän vuoden vankeustuomio ja kymmenien miljardien sanktiot. Minusta se on valtava häpeä koko saksalle ja luottamus valmistajaan pyöreä nolla. 
- AnonyymiVanhimpia vielä kylien viikatesepät osaavat korjata. 
 
- AnonyymiVW spesialistin mielipide Aasialaisista autoista 
 https://youtu.be/CV635_rBXFs?t=776- AnonyymiVw-spesialistin. No niinpä tietysti. 
 
- AnonyymiTässähän siitä automerkkien ja mallien luotettavuudesta todella suuri ja oikeasta elämästä kerättyä faktaa. 
 https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/- AnonyymiJa tässähän kotimaan kovissa olosuhteissa tapahtuneet tilastot. 
 Eri automerkkien todennäköisyys tarvita hinausta vaihtelee Ifin tilastojen perusteella huomattavasti. Selvästi eniten hinausta tarvitsevat BMW:t, Mercedes-Benzit ja Audit.
 Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
 Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja tässähän kotimaan kovissa olosuhteissa tapahtuneet tilastot. 
 Eri automerkkien todennäköisyys tarvita hinausta vaihtelee Ifin tilastojen perusteella huomattavasti. Selvästi eniten hinausta tarvitsevat BMW:t, Mercedes-Benzit ja Audit.
 Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
 Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.Sinä se kehtaat spämmätä tuota yhden pienen suomalaisen vakuutusyhtiön tilastoa hinauksesta joissa ei olla huomioitu todellisia syitä, ajettuja määriä ja autojen ikää jne…. Ja mikä hauskinta vakuutusyhtiön edustaja itse kertoo, että niitä hinataan joilla eniten ajetaan kaikissa olosuhteissa. Vaarit eivät aja jos kelit ei ole suotuisia jne… 
 Hihii!!
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sinä se kehtaat spämmätä tuota yhden pienen suomalaisen vakuutusyhtiön tilastoa hinauksesta joissa ei olla huomioitu todellisia syitä, ajettuja määriä ja autojen ikää jne…. Ja mikä hauskinta vakuutusyhtiön edustaja itse kertoo, että niitä hinataan joilla eniten ajetaan kaikissa olosuhteissa. Vaarit eivät aja jos kelit ei ole suotuisia jne… 
 Hihii!!Tämä on kattavin tilasto Suomesta. 
 Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
 Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.
 Ja toinen vakuutusyhtiö vakuuttaa samaa, se syö noita em. rupumerkkiautoilijoita.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tämä on kattavin tilasto Suomesta. 
 Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
 Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.
 Ja toinen vakuutusyhtiö vakuuttaa samaa, se syö noita em. rupumerkkiautoilijoita.Tuossa yllätän sinulle kerrotaan taas kerran miksi tuolla pienen vakuutusyhtiön otannalla ja tilastoilla ei oikeasti tee mitään, koska se kertoo vain käytännössä sen millä merkeillä ajetaan eniten. 
 Tuo yllä löytyvä ADACin tilasto kertoo puolueettomasti eri automerkkien ja mallien tiellejättöt ja niiden syitä ja tilasto koostuu miljoonien autojen massasta.
 
- AnonyymiToyotan luotettavuus on kaikkialla tunnettu fakta. - AnonyymiSe tiedon kaatamisyritykset ovat täysin turhia. 
 
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321