Lehdet ympäri maailman kertovat Toyotan luotettavuudesta:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/6e9d022a-f63c-47cb-952a-1456ea8c9788
https://tekniikanmaailma.fi/usan-kuluttajaraamattu-arvioi-toyota-corolla-on-luotettavin-auto-hybridiautot-jyrasivat-sahkoautoissa-paljon-ongelmia/
https://www.is.fi/autot/art-2000009208622.html
https://autojaa2z.fi/toyota-vs-mercedes-luotettavuus/
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/laaja-tutkimus-tama-on-kaikkein-luotettavin-auto/b7848f1c-0668-397c-ab6b-691f9bc86792
Toyota on kaikkialla maailmasssa kaikkein luotettavin auto
60
1152
Vastaukset
- Anonyymi
Pysyhän poika totuudessa. Toyota on luotettavin.
https://www.is.fi/autot/art-2000009802545.html- Anonyymi
Yksi Toyota-autojen suurimmista vahvuuksista on luotettavuus.
Toyota -autoilla on ansaittu maine luotettavuudestaan. Niissä on yleensä minimaalisia mekaanisia ongelmia ja ne kestävät paljon kilometrejä ja vuosia. Ei ole epätavallista löytää Toyota-ajoneuvoja, jotka ovat edelleen tien päällä 20 vuoden jälkeenkin yli 320.000 km matkamittarissa. Lisäksi Consumer Reports nimesi Toyotan luotettavimmaksi automerkiksi.
Consumer Reportsin mukaan Toyota on luotettavin automerkki. Toiseksi luotettavin merkki on Lexus, Toyotan luksusdivisioona.
https://www.motorbiscuit.com/why-toyota-cars-reliable/
Mikä on Consumer Reports?
Consumer Reports on amerikkalainen voittoa tavoittelematon kuluttajajärjestö , joka on omistautunut riippumattomaan tuotetestaukseen , tutkivaan journalismiin , kuluttajalähtöiseen tutkimukseen, julkiseen valistukseen ja kuluttajansuojaan. - Anonyymi
Toyota on kaikkein luotettavin! Skoda pohjalla
Miksi typerykset sotivat tätä totuutta vastaan. Tämä totuus on tunnustettu kaikkialla maailmassa:
Ylivoimaisen luotettavuuden lisäksi Toyota laatu näkyy myös pintamateriaaleja syvemmällä. Toki myös kalliimmat saksalaismerkit on tehty koriltaan, sisätilojen viimeistelyltään ja materiaaleiltaan laadukkaiksi eli ovat samaa tasoa siltä osin Toyotan kanssa. Mutta jos katsotaan pinnan alle vaikkapa purkamalla ovi tai kojelautarakenteita, niin alkaa selvitä eroja. Siinä missä Toyotassa kaikki on rakenteiden sisällä yhtä moitteettomasti ja siististi järjestyksessä, on kalliissa saksalaisessa oiottu surutta. Saumat, liitokset, sähkövedot ym. on vähän sinnepäin huitaistu. Kannattaa kysyä autoja työkseen laittavilta asiasta, jos ei muuten usko.
Tämä on sitä ainutlaatuista laadukkuutta, mihin eivät yllä kuin Lexus ja Toyota. Juuri tällä tinkimättömyydellä Toyota on kohonnut maailman laatuikoniksi samoin kuin sillä, että valmistajana se on asettanut käsittämättömän kovat kriteerit osatoimittajille. Niinpä Toyotan alkuperäisosien kohdilla mitta- ja valmistustarkkuus on täysin eri tasoa kuin ns. tarvikeosilla. Tosin on mainittava, ettei noita osia (suodattamia, tulppia ym. lukuun ottamatta) juurikaan normaali käyttäjä koskaan tarvitse, sillä Toyotissa mm. jarruosat ja alustaosat kestävät keskimäärin kolme kertaa sen ajomäärän kuin muissa autoissa.
Toyotoissa ei koskaan ole ollut mitään heikkouksia sähköissä, ei vaikka auto on hinnoiteltu hämmästyttävän edulliseksi. Huomattavasti kalliimmissa ns. premium-merkeissä noita sähkövikoja kuitenkin on aina löytynyt. Mistä se johtuu?
No tietysti siitä, että Toyotalla tehdään sähkötyötkin erittäin huolellisesti. Japanilainen laatuajattelu on sellaista mistä germaani-insinööri voi vain haaveilla. Ja olihan niistä kullatuista liittimistäkin tärkeissä paikoissa puhetta...
Ja ihmeellisintä on juuri tuo hinnan ja laadun suhde Toyotassa, mikään muu merkki ei ole siihen pystynyt eli tarjonnut premium-tason laatua perusauton hinnalla. Niin koriosien viimeistely, maalaus ja sovitukset ovat millintarkkaa työtä samoin kuin myös sisätilojen osien sovitukset, penkkien ompeleet ym. Ja halvasta muovisesta materiaalista ei suuremmin kannata innostua, ei noissa Mersuissakaan tai Bemareissa sen paremmin ole muovia hylätty, samaa tavaraa se on niissäkin. Kokonahkaisia sisustoja taitaa löytyy enemmän tai vähemmän käsin tehdyistä erikoisautoista.
Kannattaa perehtyä japanilaiseen laatuajatteluun ja siihen miten se näkyy Toyotan valmistusfilosofiassa ja laadunvalvonnassa. Tuskin mikään muu massavalmistaja tekee autoja yhtä kliinisen steriileissä olosuhteissa minimoiden mahdollisimman tarkasti kaikki laatupoikkeamat.
Tähän kuuluu myös alihankkijoiden raaka kilpailuttaminen, mutta toisin kuin monet kilpailijansa Toyota ei etsi mahdollisimman edullista tarjousta vaan voittoa takovana autojättinä se sanelee äärettömän tiukat laatukriteerit, paljon tiukemmat kuin mikään muu valmistaja. Ehkä kriteerejä voisi verrata korkealaatuisen sotilastekniikan tai ilmailuteollisuuden kriteereihin. Vain harva osatoimittaja pystyy nämä spesifikaatiot täyttämään, mutta ne harvat saavat sitten isot tilaukset Toyotalta ja pystyvät siten tuottamaan erittäin korkealaatuisia osia Toyotan käyttöön.
Jokainen järkevä ihminen ostaa auton joka on kaikkein laadukkain ja luotettavin:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/laaja-tutkimus-tama-on-kaikkein-luotettavin-auto/EzS7XneJ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi Toyota-autojen suurimmista vahvuuksista on luotettavuus.
Toyota -autoilla on ansaittu maine luotettavuudestaan. Niissä on yleensä minimaalisia mekaanisia ongelmia ja ne kestävät paljon kilometrejä ja vuosia. Ei ole epätavallista löytää Toyota-ajoneuvoja, jotka ovat edelleen tien päällä 20 vuoden jälkeenkin yli 320.000 km matkamittarissa. Lisäksi Consumer Reports nimesi Toyotan luotettavimmaksi automerkiksi.
Consumer Reportsin mukaan Toyota on luotettavin automerkki. Toiseksi luotettavin merkki on Lexus, Toyotan luksusdivisioona.
https://www.motorbiscuit.com/why-toyota-cars-reliable/
Mikä on Consumer Reports?
Consumer Reports on amerikkalainen voittoa tavoittelematon kuluttajajärjestö , joka on omistautunut riippumattomaan tuotetestaukseen , tutkivaan journalismiin , kuluttajalähtöiseen tutkimukseen, julkiseen valistukseen ja kuluttajansuojaan.Hahhah.
- Anonyymi
Älähän Skoda-poika hypi silmille.
- Anonyymi
Takaan ja alleviivaan! Joka Toyotan on kerran omistanut niin harvoin vaihtaa eri merkkiin. Toki löytyy marginaalinen ryhmä, mikä on tullut omasta mielestään esim. kohdelluksi kaltoin merkkihuollossa, mutta näillä sama märinä jatkuu muillakin tiskeillä.
- Anonyymi
On niitä harhoja ja tässä oikeaa tietoa:
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/adacin-tiepalveluraportti-paljastaa-tielle-jattavat-autot-kaynnistysakkuongelmat-piinaavat-toyotaa/ - Anonyymi
Ja 10v takuu kattaa kaikki osta, myös pakoputket kaikkine osineen.
- Anonyymi
"Oikea tietoa" päästöhuijareilta, haloo?!
600 000km ajettuna kolmella eri tojotalla ja eipä niitä ole koskaan tarttenu hinata. Ehkä valmistuslinjalla korkeintaan ja sen jälkeen liikkuvat ihan omin voimin ikuisuuksiin asti. - Anonyymi
Toyota on luotettavin. MOT !
- Anonyymi
Jokainen suomalainen tietää, että Toyota on kaikkein luotettavin auto.
- Anonyymi
Kestäköön vaikka maailman tappiin, bensalla kulkevaa Toyotaa en osta, ja sähkis on surkea sähköautoksi.
- Anonyymi
" Kestäköön vaikka maailman tappiin, bensalla kulkevaa Toyotaa en osta, ja sähkis on surkea sähköautoksi. "
Minä taas tulin kuluneella viikolla vakuuttuneeksi siitä, että sähköautolla en kesäkelissäkään pystyisi ajelemaan kaikkia reissujani. Keskiviikkona lähdin jo aamulla kyläreissulle itäiseen Suomeen, ja palasin kotiin torstaina illalla. Matkaa kertyi kahden päivän aikana noin 850 km, mutta bensatankilla ei tarvinnut kertaakaan käydä. Kotiin palatessakin oli bensaa vielä jäljellä reilusti mittarin mukaan.
Keskiviikkona menomatkalla pysähdyin kaksi kertaa noin tunnin ajaksi, ja samaten paluumatkalla oli 2 tunnin mittaista pysähdystä. Ei perillä eikä missään pysähdyspakassakaan ollut latausmahdollisuutta, joten sähköautolla en olisi pystynyt reissua tekemään.
Sekä menomatkalla että paluumatkalla ajelin noin puolet ajasta reilussa vesisateessa, joten polttoainetta saattoi mennä vähän normaalia enemmän, mutta aika taloudellisesti itselataava hybridi-Toyota reissusta suoriutui. Koko reissulla keskikulutus oli 4,3 l /100 km, joka on mielestäni riittävän pieni lukema. Ei siis ole mitään tarvetta hankkia hankalakäyttöistä ladattavaa sähköautoa.
- Anonyymi
Minun nuoruudessani oli " Joka jannulla Jamekset. " Jamekset olivat kotimaiset farmarihousut. Nyt on joka jannulla japanilaiset. Pahaa tekee tuollainen myyräntyö eurooppalaisia kansoja kohtaan.
- Anonyymi
Fiksut eivät halua roikkua missään kuksmannien talutusnuorassa autonsa kanssa. Alkaa riittämään ne torjuntavoitot jo muutenkin.
- Anonyymi
Vai pitäisi sitä laaduttomia tuotteita ja kansoja suosia laadun sijaan. Outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai pitäisi sitä laaduttomia tuotteita ja kansoja suosia laadun sijaan. Outoa.
Kansa kyllä tietää, mitä kannattaa ostaa ilman kansanautokaupustelijan suosiollista apuakin. Haittaakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai pitäisi sitä laaduttomia tuotteita ja kansoja suosia laadun sijaan. Outoa.
Kyllä sinultakin hymy hyytyy kun sinulla ei ole enää työpaikkaa, kun kaikki tuotanto on siirtynyt oman ostoskäyttäytymisesi vuoksi Aasiaan.
- Anonyymi
" Nyt on joka jannulla japanilaiset. Pahaa tekee tuollainen myyräntyö eurooppalaisia kansoja kohtaan. "
Minä ajelisin mielelläni eurooppalaisilla autoilla, mikäli ne olivat toimintavarmempia. Ajo-ominaisuudet monissa eurooppalaisissa autoissa ovat paremmat kuin Toyotassa, mutta toimintavarmuus on surkea.
Tavallisessa arkikäytössä loistavilla ajo-ominaisuuksilla ei ole mitään arvoa, mikäli auto ei ole varmatoiminen. Auton pitää olla laakin peli, sillä muuten ainakin minulta menee hermot. Tämän vuoksi järkevät ihmiset ajelevatkin vain Toyotalla.
- Anonyymi
https://www.is.fi/autot/art-2000009802545.html
Tojo, subaru, tojo, japskit, tojo,,, jne,, - Anonyymi
Minäkin ostaisin heti eurooppalaisen, jos täkäläiset merkit alkaisi tekemään viimeinkin laadukkaita, lujia ja pitkäikäisiä autoja.
- Anonyymi
On luotettava, sanon tämän 50 v ja 16 Toyotan kokemuksella,
- Anonyymi
Samat sanat 49 vuoden kokemuksella.
- Anonyymi
Kellä on varaa vaihtaa.
- Anonyymi
Toyotan luotettavuus on legenda.
- Anonyymi
Toyotan maailmanlaajuinen luotettavuus perustuu Toyotalla ajavien kokemukseen.
- Anonyymi
Mulla oli legendaariset korjauskustannukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan maailmanlaajuinen luotettavuus perustuu Toyotalla ajavien kokemukseen.
Ei välttämättä.
- Anonyymi
Itse ostan vain autoja jotka ovat ajettavuudeltaan loistavia, siksi en koskaan Toyotaa.
- Anonyymi
Voi sen noinkin ilmaista että ei ole rahaa ja tyytyä tonnin golffiin.
- Anonyymi
Pakko se on uskoa kun on noin paljon mustaa valkoisella !
- Anonyymi
En lakkaa ihmettelemästä kuinka Toyota on noin ylivertainen muihin nähden.
- Anonyymi
TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TROOOOOLLLL ! ! TROLLITEHTAAN AUUTISTI NARSU KEEHARI SEEKOPÄÄN MASSAPOSTAUS TROLLAUSTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI MOISELLE HUL. . LULLE MITÄÄN ! !
- Anonyymi
Tröööl, niuvan asiakkaalle myös sähköshokkeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tröööl, niuvan asiakkaalle myös sähköshokkeja
Toyota vie ja muut vikisee!
- Anonyymi
Saatko päivän askareesi tehtyä tältä ajatukselta?
- Anonyymi
Skoda-porukan leuka väpättää ja kädet tärisevät Toyotan suuren luotettavuuden ja suosion edessä.
- Anonyymi
Škoda on sentään länsi-auto, eikä kaukoidän riisikuppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Škoda on sentään länsi-auto, eikä kaukoidän riisikuppi.
Skoda on ehta itäauto. https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007566857.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Škoda on sentään länsi-auto, eikä kaukoidän riisikuppi.
"Skoda länsiauto"? Älä naurata! Itäeuroopan tarpeeseen lanseerattu itäauto! Viimeinen lajissaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Skoda länsiauto"? Älä naurata! Itäeuroopan tarpeeseen lanseerattu itäauto! Viimeinen lajissaan!
Eihän skoda edes kelpaa lännen suurille markkinoille jossa Toyota jyrää ylivoimaisena merkkinä jenkkilässä, niinkuin koko maailmassakin on päässyt käymään. Miksköhän ei skoota kelpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän skoda edes kelpaa lännen suurille markkinoille jossa Toyota jyrää ylivoimaisena merkkinä jenkkilässä, niinkuin koko maailmassakin on päässyt käymään. Miksköhän ei skoota kelpaa?
Ette te saa pestyä kauko-idän aasialaisesta Japanista länsimaata vaikka miten hävettäisi riisikuppinne omistajavaltio. P.s. Praha on tosi cool mesta! Taidankin keväällä ostaa taas liput ja lentää Prahan kevääseen ja kävelen Kaarlensiltaa Vltavan yli Prahan linnaan ja oluttupiin. Euroopan maissa on mukava käydä, siellä saa mielenrauhaa kun ei tarvitse nähdä jatkuvasti Toyotan vessanpönttölogoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Skoda länsiauto"? Älä naurata! Itäeuroopan tarpeeseen lanseerattu itäauto! Viimeinen lajissaan!
Hupsis-poika ei tiedä Euroopasta mitään kun ei ole käynyt kuin Tallinnassa korkeintaan, hyvä jos sielläkään.
- Anonyymi
Toyota on kaikkialla maailmassa masokistien suosikki.
- Anonyymi
Toyota on kaikkialla maailmassa kaikkien suosikki.
- Anonyymi
Monacossa ei maailman halutuimpia autoja, ei Tojoja, näy, mutta haittaakse? Olisihan se naurettavaa tunkea Tojolla Ferrareitten, Lambojen, Porschejen ja Rollsien sekaan.
- Anonyymi
Ei se naurettavaa olisi, Toyotahan pesee käyttövarmuudellaan kaikki nuo merkit.
Tietysti Monacossa vaurauden pitää nousukasmaisesti näkyä joten siellä nuo merkit näkyvät katukuvassa. Eri asia on miten noita Monacon kaduilla käytetään, rohjakkeita. GR Yaris jättäisi nuo kuin seisomaan ahtailla, mutkikkailla kaduilla.
- Anonyymi
Suomessakin Toyota on kaikkein arvostetuin ja halutuin automerkki.
- Anonyymi
Skoda-porukka täällä on koko ajan pilkkaamassa keksityillä jutuilla Toyotaa.
- Anonyymi
Itäauto skoodan nähdessään repeää aina hörönauruun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itäauto skoodan nähdessään repeää aina hörönauruun.
toyotan neliveto ON TOSI LUOTETTAVA VAJAA ETUVETO.HAAAA
- Anonyymi
Näitä automerkkejä suomalaiset arvostavat eniten
Suomalaisten mielikuvissa arvostetuimmat automerkit ovat Toyota ja kaukana takana seuraavat volvo, mercedes-benz.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a9f9ecc7-3bd8-4be1-adc1-eb7510f50f3e- Anonyymi
Roskaakin voi arvostaa, vaikka luotettavuudesta ei ole tietoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskaakin voi arvostaa, vaikka luotettavuudesta ei ole tietoakaan.
Totta.
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.
- Anonyymi
Vaihtoautot eivät käy kaupaksi?⚠️⚠️
- Anonyymi
TOJODA ON MAAILMAN PARAS JA SUOMESSA OVAT MAAILMAN PARHAAT TOJODAN - MIEHET.
- Anonyymi
AI´, ETTÄ JOS SAIS´UUDEN MERSUN.
- Anonyymi
Oi, oi oi! Vessanpönttörinkula on halutuin koska se on niin LUOTETTAVA! Aasialainen ulosteläjä joka ei osaa edes sähköautoa tehdä! Mutta kun se on niin LUOTETTAVA! Hyi sielunvihollinen!
- Anonyymi
Toyota on luotettavin kaikkialla maailmassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185323MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162770- 112330
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5922037Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231756Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421325Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31098Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3931063Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057