https://koeajolle.com/uutiset/pop-vakuutus-tutki-nama-autot-paatyvat-hinausauton-kyytiin/
Mitkä ovat yleisimmät syyt hinaukselle?
POP Vakuutuksen tilastot osaavat kertoa myös sen, mitkä ovat tyypillisimpiä syitä matkan katkeamiselle eri automerkeillä.
Yleisesti ottaen kaksi selkeintä syytä hinausauton tarpeelle on helppo kertoa. Moottorivika on yleisin hinauksen syy kaikilla vertailun automerkeillä, ja toiseksi yleisin syy on, ettei auto käynnisty.
Moottorivikoja nähdään selkeästi eniten Audi-merkkisissä autoissa, jonka kohdalla hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Moottorivikojen kärkikastiin kuuluvat lisäksi saman konsernin merkki Volkswagen sekä ranskalainen Citroen.
Moottorivikojen kärkikastiin kuuluvat lisäksi saman konsernin merkki Volkswagen
Anonyymi-ap
4
305
Vastaukset
- Anonyymi
miten selittyy että skodaa hinataan vähän?
samat moottori ja vaihteistot kuten audissa ja VW - Anonyymi
Hihii!
Toyotan omapojan vastaisku kun joku julkaisi eilen saksalaisen yli 24 miljoonan auton vikatilastot jotka olivat Toyotalle kovin noloja.
Tuo suomalaisen vakuutusyhtiön tilasto kertoo vain sen, että ne autot joilla ajetaan eniten, niin niitä myös hinataan eniten ja sen kertoo samaisessa artikkelissa vakuutusyhtiön edustaja itse.- Anonyymi
noi vw audi hinaukset johtaa usein tuhansien e remonttiin-siinä ero
googlaa= moottorihiomo ja sieltä VW audi öljynsyöntiremotti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046