https://koeajolle.com/uutiset/pop-vakuutus-tutki-nama-autot-paatyvat-hinausauton-kyytiin/
Mitkä ovat yleisimmät syyt hinaukselle?
POP Vakuutuksen tilastot osaavat kertoa myös sen, mitkä ovat tyypillisimpiä syitä matkan katkeamiselle eri automerkeillä.
Yleisesti ottaen kaksi selkeintä syytä hinausauton tarpeelle on helppo kertoa. Moottorivika on yleisin hinauksen syy kaikilla vertailun automerkeillä, ja toiseksi yleisin syy on, ettei auto käynnisty.
Moottorivikoja nähdään selkeästi eniten Audi-merkkisissä autoissa, jonka kohdalla hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Moottorivikojen kärkikastiin kuuluvat lisäksi saman konsernin merkki Volkswagen sekä ranskalainen Citroen.
Moottorivikojen kärkikastiin kuuluvat lisäksi saman konsernin merkki Volkswagen
Anonyymi-ap
4
369
Vastaukset
- Anonyymi
miten selittyy että skodaa hinataan vähän?
samat moottori ja vaihteistot kuten audissa ja VW - Anonyymi
Hihii!
Toyotan omapojan vastaisku kun joku julkaisi eilen saksalaisen yli 24 miljoonan auton vikatilastot jotka olivat Toyotalle kovin noloja.
Tuo suomalaisen vakuutusyhtiön tilasto kertoo vain sen, että ne autot joilla ajetaan eniten, niin niitä myös hinataan eniten ja sen kertoo samaisessa artikkelissa vakuutusyhtiön edustaja itse.- Anonyymi
noi vw audi hinaukset johtaa usein tuhansien e remonttiin-siinä ero
googlaa= moottorihiomo ja sieltä VW audi öljynsyöntiremotti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442787Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202017Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212003- 621944
- 991818