Onko muita joilla ujopissa ongelma eli pissaaminen hankalaa vieraissa paikoissa?
Ujopissa ongelma
9
948
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä on vähän hankalaa mut ei se varsinainesti mikään oneglma ole.
- Anonyymi
Mä joskus kyläpaikassa ollut koko illankin pissaamatta
- Anonyymi
Mulla vähä vaikeeta mennä vessaan muiden nähden, itse kuseminen ehkä hieman helpompaa.
Mutten esim pystyisi kaverin kanssa viereisillä pisuaareilla kusemaan tai ulos jossa ihmisiä läheisyydessä..
Mutta eipä se kovin terveellistä ole pidemmän päälle pidätellä. Kuinka vanhoja ootte? - Anonyymi
En mäkään pisuaarille mene, aina koppiin.
Mut helpompi se on pissata silti julkisissa vessoissa kuin sontia. Se on vähän hankalaa jotenkin, vaikka onkin kopin seinät ympärillä.
Yks sukulainen jutteli joskus armeijassa ollessaan, että heidän yksikössä oli avovessat, eli pönttöjä vaan vieretysten, eikä mitään väliseiniä edes niiden välissä. Oli kuulemma vaatinut jonkun verran aikaa, ennen kuin oli pystynyt sontimaan. Oli mennyt peräti 5 päivää, ennen kuin hän oli vääntänyt ekat tortut kasarmilla.
AUK:ssa kuulemma oli kyllä sitten kunnolliset kopit vessoissa.- Anonyymi
Mä 15v poitsu ja mulla hankala myös saada pissa tulemaan vaikka kyläpaikoissa. Kyllä minullakin ollut rakko tästä syystä rajun täynnä.
- Anonyymi
Mä olin luokkaretkellä koko päivän pissaamatta. Ei tullut vaan pissa vaikka rakossa oli kyllä jo melkoinen paine.
- Anonyymi
Koulussa en saa pissattus.
- Anonyymi
Onko muitakin joilla ujopissa ongelmia?
- Anonyymi
Jos käyn ulkona kusella niin vaikea kusta jos lähistöllä liikkuu jotain porukkaa. Tästä syystä alotan kusemisen mahdollisimman nopeesti. Farkut ilman boksereita niin saa vehkeen esiin heti kun vetskari on auki ja toi nopeuttaa yllättävän paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574940Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813596SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt322589SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402253Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962129Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?282046Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632033Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872003Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet201495Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051390