Onko muita joilla ujopissa ongelma eli pissaaminen hankalaa vieraissa paikoissa?
Ujopissa ongelma
8
800
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä on vähän hankalaa mut ei se varsinainesti mikään oneglma ole.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mä joskus kyläpaikassa ollut koko illankin pissaamatta
- Anonyymi
Mulla vähä vaikeeta mennä vessaan muiden nähden, itse kuseminen ehkä hieman helpompaa.
Mutten esim pystyisi kaverin kanssa viereisillä pisuaareilla kusemaan tai ulos jossa ihmisiä läheisyydessä..
Mutta eipä se kovin terveellistä ole pidemmän päälle pidätellä. Kuinka vanhoja ootte? - Anonyymi
En mäkään pisuaarille mene, aina koppiin.
Mut helpompi se on pissata silti julkisissa vessoissa kuin sontia. Se on vähän hankalaa jotenkin, vaikka onkin kopin seinät ympärillä.
Yks sukulainen jutteli joskus armeijassa ollessaan, että heidän yksikössä oli avovessat, eli pönttöjä vaan vieretysten, eikä mitään väliseiniä edes niiden välissä. Oli kuulemma vaatinut jonkun verran aikaa, ennen kuin oli pystynyt sontimaan. Oli mennyt peräti 5 päivää, ennen kuin hän oli vääntänyt ekat tortut kasarmilla.
AUK:ssa kuulemma oli kyllä sitten kunnolliset kopit vessoissa.- Anonyymi
Mä 15v poitsu ja mulla hankala myös saada pissa tulemaan vaikka kyläpaikoissa. Kyllä minullakin ollut rakko tästä syystä rajun täynnä.
- Anonyymi
Mä olin luokkaretkellä koko päivän pissaamatta. Ei tullut vaan pissa vaikka rakossa oli kyllä jo melkoinen paine.
- Anonyymi
Koulussa en saa pissattus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777