Ei syrjähyppyjä

Anonyymi-ap

Koettakaa ihmiset ymmärtää, millainen sekasotku syrjähypyistä tylee. Jos olet mies, niin kysy vaimoltasi lupa ja sano, että hän saa tulla mukaan. Jos olet nainen, sano, että sinua kiihottaisi olla yhdynnässä vieraan miehen kanssa, jos sinäkin olisit mukana.

12

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen mies ja vaimo esitti asian jotenkin noin. Sovimme rajat ja ehdot vaimon toivomukselle. Nyt on Vaimoni pannut 20 miehen kanssa kahden kuukauden aikana ja minä olen ollut katselemassa, joko formulaa tai vaimoni live seksiä vieraan kanssa.

      • Anonyymi

        Etkö ole yhtään mustasukkainen vaimostasi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole yhtään mustasukkainen vaimostasi ?

        No ehkä alkuun, mutta en enään. Minua on alkanut kiihottaa vaimoni seksikäs pukeutuminen ja muiden miesten yhdynnät vaimoni kanssa.


      • Anonyymi

        Ap ei ole tyrmä, jos ei halua pettää ? Minusta hyvin looginen ratkaisu tuohon ongelmaan. Jos olisin hänen miehensä, minulle sopisi tuollainen järjestely kumminkin päin. Mies saisi, jos haluaisi naida vierasta naista ja voinpa vielä katsella vierestä. Ja toisin päin minua saisi naida " kun vierasta sikaa" mieheni katsellessa. Todellisuudessa mieheni katseleminen kiihottaisi minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei ole tyrmä, jos ei halua pettää ? Minusta hyvin looginen ratkaisu tuohon ongelmaan. Jos olisin hänen miehensä, minulle sopisi tuollainen järjestely kumminkin päin. Mies saisi, jos haluaisi naida vierasta naista ja voinpa vielä katsella vierestä. Ja toisin päin minua saisi naida " kun vierasta sikaa" mieheni katsellessa. Todellisuudessa mieheni katseleminen kiihottaisi minua.

        Niinpä, kyllä noita kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei ole tyrmä, jos ei halua pettää ? Minusta hyvin looginen ratkaisu tuohon ongelmaan. Jos olisin hänen miehensä, minulle sopisi tuollainen järjestely kumminkin päin. Mies saisi, jos haluaisi naida vierasta naista ja voinpa vielä katsella vierestä. Ja toisin päin minua saisi naida " kun vierasta sikaa" mieheni katsellessa. Todellisuudessa mieheni katseleminen kiihottaisi minua.

        En varmaan pystyis katselemaan vierestä ku mieheni nain toista naista. Mutta jos hän sitä tahtoisi, niin luvan kyllä antaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan pystyis katselemaan vierestä ku mieheni nain toista naista. Mutta jos hän sitä tahtoisi, niin luvan kyllä antaisin.

        Tunnustan, että olen cuckold mielinen mies. Joskus aikoinaan tuosta oli vaimoni kanssa puhetta. Asia jäi silloin sinälleen, lapset olivat pieniä ja sitä muuta puuhaa oli ruuhkaksi asti. Vuosi sitten otimme asian kuitenkin minn ehdotukssta agendalle. Mulle sopi alistamattoman aisankannattajan rooli ja vaimo lupasi miettiä. Harvoin on mun vaimolta saanut nopeasti vastausta, yön yli nukuttuaan asia oli hyväksytty. Eka juttu tuota livenä meni kolmesta syystä pieleen. Kukko oli sikailija, vaimo jännitti niin, että jutusta ei tullut mitään. Vihelsin pelin poikki ja heitin tuon humalaisen kukon pihalle.
        Tuosta oppineen teimme tarkemman suunnitelman jokaisesta osa-alueesta. Ja sinne se meni ylämummoon. Nyt on muutama kerta harjoiteltu ja juttu alkaa sujua. Ja olen kyllä AP.n kanssa samaa mieltä, älkää ikinä pettäkö.


    • Anonyymi

      Minä olin työni puolesta ratkomassa noita pettämiseen liittyvää jälkipyykkiä. Ja 20 vuoden kokemuksella annan vain yhden neuvon, älkää pettäkö parianne tai puolisoanne. Jos haluatte saada virikkeitä ja laajentaa seksuaalisuuttanne, niin keskustelkaa asiasta kumppaninnne kanssa. Ehdotus tai kysymys ei yleensä johda sen kummenpaan näivistelyyn. Maailma on hyvin monimuotoinen seksin suhteen.

      • Anonyymi

        Ja akkaa pannaan ku vierasta sikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja akkaa pannaan ku vierasta sikaa

        Ei missän tapauksessa, kuin vierasta sikaa. Vaan hellästi ja kauniisti hyväillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja akkaa pannaan ku vierasta sikaa

        Ei nyt ole kysymys sun harrastamata puuhasta sikojen kaa.


    • Anonyymi

      Miksi kaksi ihmistä ei voi sopia noista seksi ja yhdyntäjutuista ? Tai ainakin keskutella. Pettäminen on kummallekin osapuolelle rankka asia. Miksi ei kolmas pyörä tai swingerjuttu ? Sovittu asia ja näillä mennään.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe