Siis mä en pysy enää nahoissani. Eivät kerro, että koska tuo tulee markkinoille. Se melkein käy kaupassa puolestasi. Ja se kamera,,,,, se on jäätävä.
samsung galaxy s 26 ultra tulee
11
425
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä käykö kaupassa, mutta ainakin vie rahasi.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole centtiäkään omaa rahaa. Sellaisia nuo sosiaaliturvan varassa loisivat yhteiskunnan elätit ovat.
- Anonyymi
Asettamalla hyllyjen väliin voi katsoa ja unelmoida.
- Anonyymi
Tuota on odotettu! Taas uusi huippupuhelin äärimmäisen loistavalla kameralla ja ennen näkemättömillä kuvausominaisuuksilla.
- Anonyymi
Tuo on pelkkä mitätön lelu kamerana, vaikka kakarat ja muut räkänokat toisin väittävät. Tosin ne märkäkorvat eivät ole kameroista koskaan mitään edes ymmärtäneet.
- Anonyymi
Todella kiva, että jotkut laitevalmistajat ovat tosissaan tekemässä laadukasta tekniikkaa. Tosin ei niistä pääse nauttimaan muut kuin älykkäät nykyihmiset. Mutta sehän riittää.
- Anonyymi
Ostin niitä 4 kpl lapsilleni. Ovat todella tyytyväisiä. Niillä voi kuulemma tehdä mitä tahansa.
- Anonyymi
Juu, ja he luultavasti osaavatkin tehdä niillä mitä tahansa:)
- Anonyymi
Minä nostan hattua kännykkäkameralle vasta sitten, kun se osaa käskystä itse mennä ja ottaa halutun kuvan.
- Anonyymi
Niin, täyskennokamerathan osaavat tuon jo nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046