Siis mä en pysy enää nahoissani. Eivät kerro, että koska tuo tulee markkinoille. Se melkein käy kaupassa puolestasi. Ja se kamera,,,,, se on jäätävä.
samsung galaxy s 26 ultra tulee
11
417
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä käykö kaupassa, mutta ainakin vie rahasi.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole centtiäkään omaa rahaa. Sellaisia nuo sosiaaliturvan varassa loisivat yhteiskunnan elätit ovat.
- Anonyymi
Asettamalla hyllyjen väliin voi katsoa ja unelmoida.
- Anonyymi
Tuota on odotettu! Taas uusi huippupuhelin äärimmäisen loistavalla kameralla ja ennen näkemättömillä kuvausominaisuuksilla.
- Anonyymi
Tuo on pelkkä mitätön lelu kamerana, vaikka kakarat ja muut räkänokat toisin väittävät. Tosin ne märkäkorvat eivät ole kameroista koskaan mitään edes ymmärtäneet.
- Anonyymi
Todella kiva, että jotkut laitevalmistajat ovat tosissaan tekemässä laadukasta tekniikkaa. Tosin ei niistä pääse nauttimaan muut kuin älykkäät nykyihmiset. Mutta sehän riittää.
- Anonyymi
Ostin niitä 4 kpl lapsilleni. Ovat todella tyytyväisiä. Niillä voi kuulemma tehdä mitä tahansa.
- Anonyymi
Juu, ja he luultavasti osaavatkin tehdä niillä mitä tahansa:)
- Anonyymi
Minä nostan hattua kännykkäkameralle vasta sitten, kun se osaa käskystä itse mennä ja ottaa halutun kuvan.
- Anonyymi
Niin, täyskennokamerathan osaavat tuon jo nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101681- 1711618
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901194Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 97902
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr187815Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791