Joukkotappelu Lahdessa

Anonyymi-ap

Oli joukkotappelu lauantaina 26.8.2023 Lahden kirkon pihalla kello 18 aikoihin. Iso lauma ulkomaalaisia nuoria ja muutama suomalainenkin. Oli ihan autot ajettu kirkon parkkipaikalle. Kummallista touhua kun lapsiperheiden pitää pelätä kirkon pihalla. Varmaan tekosyy tappeluun venetsialaisista saatu?

15

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä kirkko?

      • Anonyymi

        Ristinkirkon parkkipaikan edessä.


    • Anonyymi

      Iso mamujengi siellä pyöri ja huuteli jotain tappelemisesta. Tyhmää ajaa tappelijoiden autoilla sinne parkkipaikalle. Niistä saisi rekkarit. Tosin kuka noita tutkii. Siinä lähellä on kyllä joku koulu. En tiedä olisiko jengi sieltä siirtynyt kirkon pihalle? No tämä Lahti nyt on ihan slummia.

      • Anonyymi

        Voisko mamut häätää pois?


    • Anonyymi

      "LAHDESSA"? Et taida olla aito Lahtelaine? Aito olisi kirjoittanut LAHESSA, ei LAHDESSA! Noo, Lahti muuttui paskaksi mestaksi 1970 luvun jälkeen ja sen jälkeen siellä ei ole ollut enää mitään hyvää...

      • Anonyymi

        Eiköhän se ole ihan v... n sama kirjoittaako sen Lahdesta tai LAHESTA. Pitääkö sun tollasessa nillittää


    • Anonyymi

      Oliko mukana koulutuskeskus salpauksen turvallisuusalan opiskelijoita, kuten jokunen vuosi sitten. Heitä poliisi oikein kuulusteli tappeluista.
      Turvallisuusalan opiskelijoita kyllä koulutetaan voimankäyttöön, joten osaamista varmasti löytyy, jos on tarvetta.

      • Anonyymi

        Sillä voimankäytönkoulutuksen tuntimäärällä mitä turvallisuusalan opiskelijat saavat Salpauksessa ei osaamista tositilanteessa löydy. Vaaditaan tekniikoiden harjoittelua ja toistoja useita satoja kertoja jotta niitä osaa käyttää tehokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä voimankäytönkoulutuksen tuntimäärällä mitä turvallisuusalan opiskelijat saavat Salpauksessa ei osaamista tositilanteessa löydy. Vaaditaan tekniikoiden harjoittelua ja toistoja useita satoja kertoja jotta niitä osaa käyttää tehokkaasti.

        Niitä tekniikoitahan ei saa käyttää muualla kun ainoastaan työtehtäviä suorittaessa ja jos tilanteen selvittämiseksi EI OLE muuta mahdollisuutta ja keinoa siihenkin oltava perusteltava syyt käyttää. Toki hätävarjelun voi käyttää mutta täytyy olla hyvin perusteltu syy.
        Mitä oppilaille opetetaan muuallakin Suomessa on vain poliisihallituksen määräämät tekniikat ei muuta ja se on vasta jäävuorenhuippu.


    • Anonyymi

      Tulka tappelee jos uskallatte. Meitä monta rohkeaa parkkiksella motoripyörämuseon luona illalla kun pimeä. Rasisti pska.

      • Anonyymi

        Voi sua reppanaa kun ihan isolla porukalla uhoat ja et valoisaan aikaan uskalla.
        Säälittävää uhota isolla porukalla.


      • Anonyymi

        Minä tulla tanne suomi maa tuolta pas,,a maja hiekkalinna savimaja aaviko lampaiden paimen poika olen🤣🤣🤮


    • Anonyymi

      Benguerrahin veljesten uusia oppilapsia siellä?

      • Anonyymi

        Onnettomia ovat


    • Anonyymi

      Kirka ja sen veli?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe