Olen tehnyt ennenkin, mutta hienomman, siis grafiikaltaan hienommat planeetat ja muuten. Kun on muutama päivä aikaa ja sopivat ohjelmointityökalut.
Aloitan vaikka tekemällä tuon osion eli planeettojen ja aurinkokuntien nimiä näin:
Tavutetaan paikannimiä mitä on, sitten yhdistellään niitä, esim. näin:
Jos on vaikka nämä muutamat lähtötavut:
CA-SA-BLAN-CA
FLO-RI-DA
MI-A-MI
HEL-SIN-KI
ZAR-GON
in-vo-ca-to-ry
Muodostuu planeettojen nimiä:
Floryzar
Micari
Kigon
Taidan tehdä oman galaksin.
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hienoa, jos oma galaksi pyörii omassa päässä, niin ei tarvitse näihin jo ennen ilmestyneisiin uskoa ja luottaa !!!
Mutta senverranvaan neuvvoisin, että jätä se musta aukko sieltä keskeltä pois, niin kestää galaksisi pidempään, kuin meillä muilla tavallisilla ymmärtäjillä ; ))- Anonyymi
Tietokone sen tekee arpoo kaiken ja muodostaa planeettojen pinnatkin, ja kuvat niistä, voi zoomata galaksin kaikkiin planeettoihin, alkuperäisessä versiossa oli vain tuhat aurinkokuntaa.
Planeetta Gonkiri 9 , onkohan renkaita kuin saturnuksella, onkohan asuttava, mille mahtaa näyttää? Tai Dazarmimi tai Helki.
Ei tarvitse edes paljoakaan lähtötavuja jotta arpomalla niistä muodostuu uusia nimiä pienellä logiikaqlla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142