Parolantiellä ollaan pimeässä, onpas hidasta toimintaa kun katsoo Elenian vikakarttaa niin katko alue ei pienene ollenkaan. Kohta tunti ilman sähköä
Sähkökatko Hämeenlinna
8
486
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa paha. Tunti ilman sähköä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17990330P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei kai niillä vuokrakortteereilla ole niin kiire
- Anonyymi
Niin. Ei niillä jääkaapeissaan kuitenkaan ole mitään. Jokunen Rainbown lageri voi olla mutta nehän todellakaan ehdi pilaantua ennen nauttimista kuitenkaan. Ja menee se lämpösenäkin.
- Anonyymi
BMW:n takaosassa on helppo kytkeä pienet akut ja saa hieman sähköä aina kauppareissun päätteeksi. Suosittelen. Ei maksa mitään.
Näin sähköauton kuuluukin toimia. Se tuottaa sähköä. - Anonyymi
Sähkön siirto ja nykyään myös tuotanto on totaalinen monopoli. Asunnon varustaminen sähkökatkoa vastaan on jo miltei mahdoton tehtävä, koska akut eivät täällä enää kestä.
Sähkömonopolia vartioi outo tavisporukka, joka käyttää paholais- ja pääkallokuviointeja. Sähkömonopolin ja maalittamisen arvellaan olevan sama asia.
Tarvittaisiin myös kansalaisaloite maalittamista vastaan - hallituksen mielestä lakeja on jo tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909