Laihian Lujan seiväshyppääjä Juho Alasaarella olisi ollut tuhannen taalan paikka osoittaa arvojohtajuutta ja boikotoida fasistisen Ukrainan pääministeri Viktor Orpankin isännöimiä Bukarestin yleisurheilun mm-kisoja... Uusia kisoja tulee kyllä myöhemminkin, paljon ystävällisemmissäkin maissa.
Erityisen kiusallisen tästä tekee kisojen isäntämaan fasistisuuden lisäksi se, että se sattuu olla myös Juhon pikkuserkun ex-miehen kotimaa. Kyseinen (onneksi ex-)mies kun on itsekin fasisti, ilmajokinen persu https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009656219.html
Uskovaisena olisit Juho varmasti saanut johdatusta tehdä ratkaisun ihmisarvot ja lähimmäisenrakkaus edellä ja antaa mokomien fasistien rUnkkarilaisten pitää tunkkinsa!
Juho Alasaari, mikset boikotoinut fasistien mm-kisoja?!!
7
781
Vastaukset
- Anonyymi
Alasaarelta hauska lausunto haastattelussa. Hän sanoi ettei hänelle ole kukaan aivopessyt uskontoa, hänet on viety pienestä asti uskonnon pariin säännöllisesti.
Nyt hän jatkaa sitä samaa ja hakeutuu aina uskonnon pariin.
Hänen ajatuksensa aivopesusta jäi kiinnostamaan. Miten hänen mielestään aivopesu tapahtuu lapselle.
Minä vartuin täysin ilman uskontoa ja sitten rippikouluikäisenä kysyttiin menenkö sinne ja minä menin. Rippikoulun toiminta oli mielestäni kaikkea muuta, kuin älykästä ja olen sen jälkeen pysynyt uskonnon ulottumattomissa. - Anonyymi
Ilmeisen rasistisella aloittajalla taitaa olla taustallaan ehdot ainakin maantiedosta, historiasta, yhteiskuntaopista ja uskonnosta. Mielenterveyskään ei vaikuta olevan tasapainossa, kerroppa meille olisitko mieluummin halunnut syntyä riistettyyn ja raiskattuun Suomen sosialistiseen neuvostotasavaltaan???
- Anonyymi
Maantiedosta ja yhteiskuntaopista ehdot ap:lle
- Anonyymi
Unkari ei ole Ukraina, kyseessä on kaksi eri valtiota ja rajanaapureita ja Ukraina on ollut joka päivä uutisissa. Ihme että on vielä tolloja joilla voi mennä Unkari ja Ukraina sekaisin.
Budapest on Unkarin pääkaupunki, eikä Romanian (sekin Unkarin naapurimaa) pääkaupunki Bukarest. Ihme että on tolloja joilla nämäkin menee sekaisin...
Viktor Orbán ei ole "Orpanki" eikä mikään diktaattori vaan rehellisillä vaaleilla valittu Unkarin pääministeri. Taisi olla aloittajalle kova paikka kun jopa YLE myönsi ettei Unkarin vaaleissa tapahtunut minkäänlaista vilppiä.
Unkari ei ole fasistinen valtio. Perussuomalaiset ei ole fasistinen puolue.
En tiedä mitä aloittajalla on haukkumaansa Ilmajoen kunnanvaltuutettua Balint Berkiä vastaan, eikä herran entinen elämä oikeastaan mulle kuulu, mutta sen tiedän että todellisen unelmavävyn Alasaaret kyllä menettivät. Berki on menestyneempi kuin aloittaja todennäköisesti koskaan, ja sekös ilmeisen huonon yleissivistyksen omaavalle aloittajalle tekee ilmeisen kipeää :D - Anonyymi
Aivan turha näille persujen pelkääjille on valistusta jakaa.
Käy katsomassa millaista sontaa nämä jakaa keväästä saakka persupalstalla. - Anonyymi
Koska se on uskovainen lapsen seksuaalinen hyväksikäyttäjä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157