Lähteenä nimiä oikeista näistä listoista:
List of gravitationally rounded objects of the Solar System
List of nearest exoplanets
List of proper names of exoplanets
ja lista kaikista valtioiden nimistä (195kpl)
Kaikki nuo nimet tavutus robotti tavuttaa, ja sitten tietokone arpoo yhdistämällä tavuista uusia nimiä planeetoille :)
Milloin muuten viimeksi olet käynyt tuolla Pipiteassa?
https://en.wikipedia.org/wiki/HD_221287_b
on valmis myös planeettojen pinnan tekijä-ohjelma joka virtuaalisesti törmäyttää aluksi puhtaaseen palloon meteoreja ja tekee kraatereita, näin muodostuu tietokoneen arpomalla planeetan pinta, ilmakehä jne.. ominaisuudet.
Nyt alkaa syntymään hyviä nimiä planeetoille omaan galaksiini.
Anonyymi-ap
2
232
Vastaukset
- Anonyymi
KAto miten hyvin tavutus-robotti tavuttaa USA:n kaupunkien nimiä, miten helppo C-kielisellä ohjelmalla on lukea tekstitietokannasta nuo tavut ja arpoa uusia nimiä noistakin, robotti tekee, itse tarttee vain toiminnot: copy-paste:
New York Ci-ty,Los Ang-e-les,Chi-ca-go,Houston,Pho-e-nix,Phi-la-del-p-hia,San An-to-nio,San Di-e-go,Dal-las,San Jo-se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142