Lähteenä nimiä oikeista näistä listoista:
List of gravitationally rounded objects of the Solar System
List of nearest exoplanets
List of proper names of exoplanets
ja lista kaikista valtioiden nimistä (195kpl)
Kaikki nuo nimet tavutus robotti tavuttaa, ja sitten tietokone arpoo yhdistämällä tavuista uusia nimiä planeetoille :)
Milloin muuten viimeksi olet käynyt tuolla Pipiteassa?
https://en.wikipedia.org/wiki/HD_221287_b
on valmis myös planeettojen pinnan tekijä-ohjelma joka virtuaalisesti törmäyttää aluksi puhtaaseen palloon meteoreja ja tekee kraatereita, näin muodostuu tietokoneen arpomalla planeetan pinta, ilmakehä jne.. ominaisuudet.
Nyt alkaa syntymään hyviä nimiä planeetoille omaan galaksiini.
Anonyymi-ap
2
248
Vastaukset
- Anonyymi
KAto miten hyvin tavutus-robotti tavuttaa USA:n kaupunkien nimiä, miten helppo C-kielisellä ohjelmalla on lukea tekstitietokannasta nuo tavut ja arpoa uusia nimiä noistakin, robotti tekee, itse tarttee vain toiminnot: copy-paste:
New York Ci-ty,Los Ang-e-les,Chi-ca-go,Houston,Pho-e-nix,Phi-la-del-p-hia,San An-to-nio,San Di-e-go,Dal-las,San Jo-se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745