DC-3 peruuttaa lentojaan

Anonyymi-ap

Taas on eilenkin lennot peruttu. Reilu viikko sitten teki ylösvedon vantaalla (miksiköhän) ja seuraavana aamuna löytyi konevika. Hyvin on huollettu ohjelman mukaisesti silti saattaa jotain häikkää tulla.

4

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä tämän postauksen tarkoitus on? Totta ihmeessä lentokoneisiin tulee vikoja, uusiin ja vanhoihin. Osa vioista keskeyttää lennot, osa ei. Turvallisuus on kaikki kaikessa, sitä ei vaaranneta.

Mitä tulee ylösvetoon, se voidaan tehdä esim jos toinen kone ei ole ehtinyt kiitoradalta pois ajoissa (rullannut piis tai tehnyt lentoonlähdön) tai esim sääolosuhteista johtuva ylösveto (huono näkyvyys tai tuuli).Ylösvedossa ei ole mitään erikoista, normaaliproseduureja joihin on jokaisessa laskussa varauduttu. Toki voi tuntua rajulta kun yhtäkkiä lyödään tehot päälle.

• Anonyymi

No vaikka auto huolletaan huolto-ohjelman mukaisesti niin tulee niihinkin vikoja. Varsinkin kun ikää ja kilometrejä takana. Ihan sama lentokoneissa tai missä tahansa kulkupelissä tainteknisessä laitteessa. Erikoista että koneen vikaantuessa alkaa lentoyhtiön syyttely huollon laiminlyömisestä!

Airveteraanien DC-3 on harvinainen ja arvokas museolentokone. Esim lentäjillä pitää olla takana min 20 000 lentotuntia ennen kuin on mahdollisuus tulla valituksi lentäjksi

• Anonyymi

No ehkä ei sentään 20. Vastikään yksi pilotti saavutti 10.

• Anonyymi

Hienoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1011
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      871
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe