Kaveri saa kaiken huomion tytöiltä

Anonyymi-ap

Eli siis mä oon ihan pihkassa yhteen luokan tyttöön, kun uskaltauduin kysymään pitikö hän minusta hän sano että joo. pari viikkoo sitten saatiin uudet paikat koulus ja mä ja mun yks parhais kavereist päästiin sen tytön eteen, kun mä yritän puhua hänellä, hän vastaa aina jotenkin vaisusti. mutta aina kun mun kaveri tekee jotain ´´hauskaa´´ nii se tyttö nauraa ja puhuu hänelle TODELLA paljon. hän ei kiinitä minuun mitään huomiota. mulla on alkanu mennä hermot siihen. miten saisin tytön kiinnittämään huomiota enemmän muhun? PLZ VASTATKAA NOPEESTI, ALKAA MENNÄ HERMOT!

1

521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ku on huono tilanne 😅. Pyydä häntä joku päivä koulun jälkeen jonnekkin! Jos hengaatte vapaa ajallakin ystävyytenne varmasti syvenee. Sano kaverilles et ei pölli sun muijaa😂. Koita olla itsekkin hauska ja pukeudu tyylikkäästi ja pidä huolta hygieniastasi. Koita avata tytön kanssa keskustelua ja keskustelkaa vaikka porukassa alkuski niin tytön ja sun puhumisesta tulee ehkä luontevampaa. Addaa se vaikka snäpissä ja KOITTAKAA keskustella vaikka viesteillä ja soittamalla enemmän ja koita selvittää tytön kiinnostuksen kohteita että keksitte juteltavaa. Älä kuitenkaan spämmää. Tai esitä mitään. En oikein osaa autta.. Mutta muista että jos tyttö sanoo ei niin se on ei ja se on pakko hyväksyä vaikka kuinka vituttaa🤷🏻‍♂️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe