Eli siis mä oon ihan pihkassa yhteen luokan tyttöön, kun uskaltauduin kysymään pitikö hän minusta hän sano että joo. pari viikkoo sitten saatiin uudet paikat koulus ja mä ja mun yks parhais kavereist päästiin sen tytön eteen, kun mä yritän puhua hänellä, hän vastaa aina jotenkin vaisusti. mutta aina kun mun kaveri tekee jotain ´´hauskaa´´ nii se tyttö nauraa ja puhuu hänelle TODELLA paljon. hän ei kiinitä minuun mitään huomiota. mulla on alkanu mennä hermot siihen. miten saisin tytön kiinnittämään huomiota enemmän muhun? PLZ VASTATKAA NOPEESTI, ALKAA MENNÄ HERMOT!
Vastaukset 1
- Anonyymi
Voi ku on huono tilanne 😅. Pyydä häntä joku päivä koulun jälkeen jonnekkin! Jos hengaatte vapaa ajallakin ystävyytenne varmasti syvenee. Sano kaverilles et ei pölli sun muijaa😂. Koita olla itsekkin hauska ja pukeudu tyylikkäästi ja pidä huolta hygieniastasi. Koita avata tytön kanssa keskustelua ja keskustelkaa vaikka porukassa alkuski niin tytön ja sun puhumisesta tulee ehkä luontevampaa. Addaa se vaikka snäpissä ja KOITTAKAA keskustella vaikka viesteillä ja soittamalla enemmän ja koita selvittää tytön kiinnostuksen kohteita että keksitte juteltavaa. Älä kuitenkaan spämmää. Tai esitä mitään. En oikein osaa autta.. Mutta muista että jos tyttö sanoo ei niin se on ei ja se on pakko hyväksyä vaikka kuinka vituttaa🤷🏻♂️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472