Kaveri saa kaiken huomion tytöiltä

Anonyymi-ap

Eli siis mä oon ihan pihkassa yhteen luokan tyttöön, kun uskaltauduin kysymään pitikö hän minusta hän sano että joo. pari viikkoo sitten saatiin uudet paikat koulus ja mä ja mun yks parhais kavereist päästiin sen tytön eteen, kun mä yritän puhua hänellä, hän vastaa aina jotenkin vaisusti. mutta aina kun mun kaveri tekee jotain ´´hauskaa´´ nii se tyttö nauraa ja puhuu hänelle TODELLA paljon. hän ei kiinitä minuun mitään huomiota. mulla on alkanu mennä hermot siihen. miten saisin tytön kiinnittämään huomiota enemmän muhun? PLZ VASTATKAA NOPEESTI, ALKAA MENNÄ HERMOT!

1

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ku on huono tilanne 😅. Pyydä häntä joku päivä koulun jälkeen jonnekkin! Jos hengaatte vapaa ajallakin ystävyytenne varmasti syvenee. Sano kaverilles et ei pölli sun muijaa😂. Koita olla itsekkin hauska ja pukeudu tyylikkäästi ja pidä huolta hygieniastasi. Koita avata tytön kanssa keskustelua ja keskustelkaa vaikka porukassa alkuski niin tytön ja sun puhumisesta tulee ehkä luontevampaa. Addaa se vaikka snäpissä ja KOITTAKAA keskustella vaikka viesteillä ja soittamalla enemmän ja koita selvittää tytön kiinnostuksen kohteita että keksitte juteltavaa. Älä kuitenkaan spämmää. Tai esitä mitään. En oikein osaa autta.. Mutta muista että jos tyttö sanoo ei niin se on ei ja se on pakko hyväksyä vaikka kuinka vituttaa🤷🏻‍♂️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4556
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2089
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1492
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1472
    5. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1468
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      258
      1257
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1174
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1112
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1037
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      63