Mulla ja miesystävällä ei ole mitään virallisesti yhteistä. Ei yhteistä osoitettakaan. Tykätään vissiin sitten vaan seukata. Ollaan kyllä luvattu olla toistemme kanssa elämämme loppuun asti. Ei olla asiasta puhuttu, mutta itseäni ahdistaa ajatus että nyt pitäis olla sormus että kaikki näkee kuinka tosissamme olemme. Mitä se kellekään kuuluu miten tosissamme olemme? Tai tarvitseeko sitä toisille todistella? Taannoin yksissä juhlissa mies polvistui viereeni kun istuin tuolilla ja sanoin että älä nyt luule että kosin, mutta olen kiitollinen että olet ollut mun elämässä nämä vuodet. Itse olin hieman että tule pois sielä lattialta, kaikki katsoo :)
Ystäväni meni vuoden seurustelun jälkeen kihloihin. Eivät asu yhdessä eivätkä ole menossa naimisiin.
Minulle kihlaus on nimenomaan semmoinen että naimisiinkin mennään.
Pelkkä lupaus
Anonyymi-ap
0
268
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627