Mulla ja miesystävällä ei ole mitään virallisesti yhteistä. Ei yhteistä osoitettakaan. Tykätään vissiin sitten vaan seukata. Ollaan kyllä luvattu olla toistemme kanssa elämämme loppuun asti. Ei olla asiasta puhuttu, mutta itseäni ahdistaa ajatus että nyt pitäis olla sormus että kaikki näkee kuinka tosissamme olemme. Mitä se kellekään kuuluu miten tosissamme olemme? Tai tarvitseeko sitä toisille todistella? Taannoin yksissä juhlissa mies polvistui viereeni kun istuin tuolilla ja sanoin että älä nyt luule että kosin, mutta olen kiitollinen että olet ollut mun elämässä nämä vuodet. Itse olin hieman että tule pois sielä lattialta, kaikki katsoo :)
Ystäväni meni vuoden seurustelun jälkeen kihloihin. Eivät asu yhdessä eivätkä ole menossa naimisiin.
Minulle kihlaus on nimenomaan semmoinen että naimisiinkin mennään.
Pelkkä lupaus
Anonyymi-ap
2
715
Vastaukset
Sepäs surullista teillä.
Toi polvistuminen on hauska juttu. Sitä vois kokeilla joskun. Vähän kuin kosis, muttei kuitenkaan.
Pelästyttäis vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707